Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,7k
  • Weergaven 111,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Laatste half uur was ziek he. Ik heb mezelf wel al enorm gespoild door van alles te lezen online. Er komen in ieder geval hele zieke afleveringen en seizoenen aan, dat weet ik wel .

• Seizoen 1 van GOT was top, maar ik vond juist dat er in seizoen 1 van HOTD een stuk meer gebeurde. Ook door de time jumps natuurlijk. Vind juist wel dat de time jumps de serie goed heeft gedaan. Een g

• Dysproz
    Dysproz

Die gaat ook komen las ik vanmorgen. https://www.hbo.com/hbo-news/game-of-thrones-prequel-what-to-know

Geplaatst

[MENTION=21251]Ilias.[/MENTION]; Gregor Clegane, de broer van The Hound (Sandor Clegane).

[YOUTUBE]Qaxzwlg9N_Q[/YOUTUBE]

Geplaatst

Ik vond het einde van de laatste aflevering één van de beste scene's van heel de serie. En ik geloof dat de laatste aflevering ook nog maar het begin was van wat er nu allemaal gaat komen. Snap sowieso dus niet dat je deze aflevering matig kunt vinden :S

Geplaatst
Sommige mensen kijken GoT alsof het een actieserie is. Dan kom je inderdaad bedrogen uit, want dat is het niet.

Ik neem aan dat je hiermee mij bedoelt? Ik geef alleen aan dat er weinig actie in zit terwijl dit wel beloofd is voor seizoen 4 begon. Ik kan de dialogen ook zeker wel waarderen alleen komt het niet overeen met mijn verwachtingen voor het seizoen begon. Ook staat het mij af en toe tegen dat er zo ontzettend veel personages en verhaallijnen zijn dat ik af en toe zelfs moet opzoeken wie wie ook alweer is. Komt ook doordat ik nu elke week een aflevering kijk in plaats van een heel seizoen achter elkaar, dan kom je er toch even beter in. Ondanks mijn gezeur over de serie vermaak ik me nog steeds opperbest en behoort hij tot de beste die ik heb gezien :)

Geplaatst

Daenerys geeft Littlefinger een spreuk om Joffrey tot leven te roepen. Vervolgens volgen we de rest van seizoen 4 Joffrey the Undead King waarbij hij langzaam en zeker op zoek gaat naar zijn moordenaar. Uiteraard slacht hij dan iedereen af op zijn pad.

Dat is een beetje het plot van seizoen 4 als je de boeken leest [MENTION=12548]Dr. Bibber[/MENTION];. Maak je dus geen zorgen, er komt nog genoeg actie.

Geplaatst
Ik neem aan dat je hiermee mij bedoelt? Ik geef alleen aan dat er weinig actie in zit terwijl dit wel beloofd is voor seizoen 4 begon. Ik kan de dialogen ook zeker wel waarderen alleen komt het niet overeen met mijn verwachtingen voor het seizoen begon. Ook staat het mij af en toe tegen dat er zo ontzettend veel personages en verhaallijnen zijn dat ik af en toe zelfs moet opzoeken wie wie ook alweer is. Komt ook doordat ik nu elke week een aflevering kijk in plaats van een heel seizoen achter elkaar, dan kom je er toch even beter in. Ondanks mijn gezeur over de serie vermaak ik me nog steeds opperbest en behoort hij tot de beste die ik heb gezien :)

Ik bedoel onder andere jou ja. Terwijl dat beloofd is voor seizoen 4? Wat een stierenstront zeg. Er is gezegd dat er relatief veel actie is in seizoen 4. Dat is er ook. Bij Game of Thrones betekent actie alleen geen LotR-achtige veldslagen. [tekst]De moord op Joffrey[/tekst] is al actie genoeg. De serie draait namelijk niet om vechtscènes e.d. maar juist om de politieke intriges en motieven van de personages. Die zijn dit seizoen onvoorspelbaarder en interessanter dan ooit wat mij betreft.

Geplaatst
Ik mag toch hopen dat je gewoon wat lult en hier niet een huge spoiler geeft [MENTION=5583]Alessandro[/MENTION]

Dat zal je maar mooi even moeten afwachten. Nog 4 afleveringen;c

Geplaatst

Joffrey komt inderdaad terug als een zombie. Hij zwemt naar Essos om Dany af te maken en gaat dan per draak zijn troon terug halen.

Geplaatst

Schijnt dat Rick Grimes een gastoptreden krijgt bij de terugkeer van zombie Joffrey in King's Landing.

Geplaatst

Game of Thrones

Joffrey komt inderdaad terug als een zombie. Hij zwemt naar Essos om Dany af te maken en gaat dan per draak zijn troon terug halen.

Nu spoiler je boek 5 voor me ofzo? Zo ver ben ik nog niet.

Schijnt dat Rick Grimes een gastoptreden krijgt bij de terugkeer van zombie Joffrey in King's Landing.

Haha:-D

Geplaatst

Haha wat is dit dan weer :cab:

Geplaatst

Niets verrassends in deze aflevering. Zoals verwacht [tekst]Oberyn als Tyrions champion en dat Baelish dat lelijk kutwijf door de moon door ging duwen zag je ook van mijlenver aankomen. Daenerys eindelijk ook eens een nachtje plezier gehad :D[/tekst]

Geplaatst

[spoiler=-]Hehe die LF, dat is me er een hoor. Die begrijpt wel hoe het spel gespeeld wordt. The Mountain trouwens echt een zieke beer hehe, kan me voorstellen dat Bronn het niet heel erg aantrekkelijk vindt om het tegen hem op te nemen. Mooie scenes met Tyrion deze ep, eerst dat gesprek met Jaime die niet z'n champion wil zijn, vervolgens Bronn die voor zichzelf kiest en dan uiteindelijk met Oberyn die zichzelf aanbiedt. (Y) Dat verhaal wat Oberyn aan Tyrion vertelde trouwens, fijne psychopaat is die Cersei ook. :r Ik heb in ieder geval enorm veel zin in volgende ep zeg, dat wordt wat met Oberyn vs The Mountain. :<