Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
[spoiler=Stannis]Naja je kunt wel merken dat Stannis, in tegenstelling tot z'n vrouw, wel om haar geeft. Hij heeft haar dit seizoen al meerdere malen verdedigd.

tumblr_n41crbN6mh1qddfrco5_250.giftumblr_n41crbN6mh1qddfrco6_250.gif

Deze scene merkte je dat vooral.

Ja dat bedoelde ik ook. Zie het niet gebeuren iig.

• Antwoorden 3,7k
  • Weergaven 111,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Laatste half uur was ziek he. Ik heb mezelf wel al enorm gespoild door van alles te lezen online. Er komen in ieder geval hele zieke afleveringen en seizoenen aan, dat weet ik wel .

• Seizoen 1 van GOT was top, maar ik vond juist dat er in seizoen 1 van HOTD een stuk meer gebeurde. Ook door de time jumps natuurlijk. Vind juist wel dat de time jumps de serie goed heeft gedaan. Een g

• Dysproz
    Dysproz

Die gaat ook komen las ik vanmorgen. https://www.hbo.com/hbo-news/game-of-thrones-prequel-what-to-know

Geplaatst

:r jezus

[video=youtube;v4eH46P-SoU]

Deze scene was zo geweldig he _O_ Dat acteerwerk, die emoties, die dialogen. _O_ Als er ene scene is waar ik het bijna niet droog hield is het die wel. :P

bewerkt door Justin

Geplaatst

Ja die ook (d) Of toen hij heel subtiel op die bruiloft even aangaf dat hij [tekst]Cersei's dochter nog als hostage heeft in Dorne. [/tekst] Heerlijk :D En toen met die small council meeting en die trial ook vorige ep.

Personage van het seizoen alvast hoor voor mij. _O_

Geplaatst

[spoiler=-]Oberyn is echt een geweldige toevoeging inderdaad. Aan de ene kant is hij een levensgenieter en neemt hij weinig dingen serieus, aan de andere kant is hij een enorme badass en weet je dat de wraak voor zijn zus zoet zal zijn. (Y)Ik ben er ook wel vrij zeker van dat hij The Mountain gaat killen, kan bijna niet anders.

bewerkt door Tomasson

Geplaatst
Spoiler?

Ik heb het voor de zekerheid even in een spoiler gezet, maar het is mijn vermoeden over hoe het gaat lopen. Ik heb de boeken niet gelezen en heb dus geen idee wat er gaat gebeuren. Alleen toch in een spoiler gezet voor mensen die nog niet helemaal bij zijn met kijken, dus als jij het nog even uit je quote kan halen is het weer netjes. :)

Geplaatst
Ik heb het voor de zekerheid even in een spoiler gezet, maar het is mijn vermoeden over hoe het gaat lopen. Ik heb de boeken niet gelezen en heb dus geen idee wat er gaat gebeuren. Alleen toch in een spoiler gezet voor mensen die nog niet helemaal bij zijn met kijken, dus als jij het nog even uit je quote kan halen is het weer netjes. :)

Hehe, ja slim van me. Heb hem ook verwijderd :)

Geplaatst

Waarom hebben ze the mountain eigenlijk gerecast? :cab: Die kwam er toch al eens in in S01?

Geplaatst

Game of Thrones

Waarom hebben ze the mountain eigenlijk gerecast? :cab: Die kwam er toch al eens in in S01?

De vorige was denk ik niet groot genoeg;c

Wat een beer deze man. Check die foto op de Twitter van GoT:-D

Geplaatst

De eerste acteur had volgens mij geen tijd om terug te komen in het tweede seizoen en de tweede acteur was een flop, zag er veel te smal uit voor The Mountain te spelen.

Geplaatst

[spoiler=alleen kijken als je de 4.7 al hebt gezien]

;c

bewerkt door PJHoutman

Geplaatst

[spoiler=ep8]Oberyn :(:cry:

Ontzettend gave aflevering. Had het einde zeker niet verwacht. Hoop dat nog voor het einde van het seizoen de White Walkers een rol gaan spelen.

Ramsay _O_