Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Hoeveel kost zo'n seizoentje tegenwoordig op bluray?

Ja ik had ze voor 45 euro per stuk, maar zijn nu in de aanbieding. Seizoen 1, 2 en 3 kun je voor 25 euro per stuk halen en ik had seizoen 4 voor 33 euro. Bij mediamarkt moet je eens kijken.

• Antwoorden 3,7k
  • Weergaven 111,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Laatste half uur was ziek he. Ik heb mezelf wel al enorm gespoild door van alles te lezen online. Er komen in ieder geval hele zieke afleveringen en seizoenen aan, dat weet ik wel .

• Seizoen 1 van GOT was top, maar ik vond juist dat er in seizoen 1 van HOTD een stuk meer gebeurde. Ook door de time jumps natuurlijk. Vind juist wel dat de time jumps de serie goed heeft gedaan. Een g

• Dysproz
    Dysproz

Die gaat ook komen las ik vanmorgen. https://www.hbo.com/hbo-news/game-of-thrones-prequel-what-to-know

Geplaatst

Deze maand maar weer beginnen met season 4, gewoon om er weer in te komen voor 12 april! :

Geplaatst

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhnnnnnnnngggggg

zo benieuwd naar de uitwerking van arya's verhaallijn, een van m'n favorieten

Geplaatst

Wegens de mensen die mij GoT hebben aangeraden ben ik ermee begonnen. Twee afleveringen gezien en vind het tot nu toe maar matig. Ben sowieso niet zo van de middeleeuwse shit, maar ik ga doorzetten en kijken of het wat is. :D

Geplaatst
Wegens de mensen die mij GoT hebben aangeraden ben ik ermee begonnen. Twee afleveringen gezien en vind het tot nu toe maar matig. Ben sowieso niet zo van de middeleeuwse shit, maar ik ga doorzetten en kijken of het wat is. :D

Als je dit niks vind dan vind je nooit meer wat goed ;c. Nee gekheid natuurlijk. Ik moest er zelf ook wel een beetje inkomen de eerste paar afleveringen. Maar toen ik er helemaal in zat was ik verkocht.

Heerlijke trailer overigens :<. Moet nodig beginnen met boek 4. Maar eerst nog ff Allegiant uitlezen.

Geplaatst

[MENTION=28109].Nick[/MENTION]; Eerste afleveringen had ik geen idee waar ik naar zat te kijken. Geen flauw idee wie iedereen was en hoe de verhoudingen lagen, waarna ik was gestopt. Paar maanden later opnieuw begonnen en wel doorgezet; beste keuze ooit.

Geplaatst
@.Nick; Eerste afleveringen had ik geen idee waar ik naar zat te kijken. Geen flauw idee wie iedereen was en hoe de verhoudingen lagen, waarna ik was gestopt. Paar maanden later opnieuw begonnen en wel doorgezet; beste keuze ooit.

Had ik ook al door ja. :huhu: Punt is dat ik qua series niet zoveel doorzettingsvermogen heb, waardoor ik niet zo snel in een serie terechtkom. Dat is dan de reden dat ik wel met The Walking Dead en Prison Break ben doorgegaan en nooit met series als Arrow en Breaking Bad ben doorgegaan. Ik ga proberen nog een aflevering of vijf te kijken en dan kijken of ik het nog leuk vind. Wel lang hoor, een uur per episode.

Geplaatst
Had ik ook al door ja. :huhu: Punt is dat ik qua series niet zoveel doorzettingsvermogen heb, waardoor ik niet zo snel in een serie terechtkom. Dat is dan de reden dat ik wel met The Walking Dead en Prison Break ben doorgegaan en nooit met series als Arrow en Breaking Bad ben doorgegaan. Ik ga proberen nog een aflevering of vijf te kijken en dan kijken of ik het nog leuk vind. Wel lang hoor, een uur per episode.

Ben benieuwd of je blijft hangen, kan me haast niet voorstellen van niet :huhu:

Geplaatst

Kan niet wachten! Vooral niet na het zien van die heerlijke trailer. Moet eerlijk zeggen dat ik na 3 afleveringen ook nog niet verkocht was, maar gedurende het eerste seizoen was ik helemaal om.

Geplaatst
Elke dag een episode kijken en het is zo seizoen 5 ;)

Ja ik was een tijdje terug begonnen aan een recap, maar toen kwam ik er weer in en zie het dan maar eens bij 1 ep per dag te houden. Dat ging ook echt zwaar ten koste van m'n nachtrust.

Geplaatst

Dany is sinds seizoen 2 een verschrikking :cab: dodelijk saaie scenes en verhaallijn, en ze ziet er ook een stuk minder leuk uit (zeker vanaf seizoen 3)

Geplaatst

Ben bij het herkijken van de serie bij

[spoiler=niet kijken als je seizoen 4 niet gezien hebt] De dood van Oberyn, jammer dat hij uit de serie is verdwenen. Één van de betere acteurs vond ik.. Plus een ontzettend nare dood :(

Geplaatst
Dany is sinds seizoen 2 een verschrikking :cab: dodelijk saaie scenes en verhaallijn, en ze ziet er ook een stuk minder leuk uit (zeker vanaf seizoen 3)

Die handmaiden van Dany (Doreah) in seizoen twee was ook echt :<

Geplaatst

Ben bezig met een recap, omdat ik de eerste twee seizoenen gezien heb zonder ondertiteling en zodoende soms de draad kwijt door de accenten. Nu bij episode 8 van season 1.

Geplaatst
Hey boys, niet om het een of ander maarreh.. Een weekje nog. (d)(d)

Ja geweldig. En dit seizoen kan ik als serie kijker tenminste niet door de boeken lezers meer gespoilerd worden :LO: (d) :P

Geplaatst
Dat kan nog twee seizoenen lang zelfs.

Dan weet jij meer dan ik. Ik heb vernomen van die hard lezers dat dat in seizoen 4 al bij vlagen gebeurde en al helemaal met S5 staat te gebeuren ;)

Geplaatst
Dan weet jij meer dan ik. Ik heb vernomen van die hard lezers dat dat in seizoen 4 al bij vlagen gebeurde en al helemaal met S5 staat te gebeuren ;)

S1 = boek 1

S2 = boek 2

S3 = voornamelijk eerste helft boek 3

S4 = voornamelijk tweede helft boek 3, en stukjes van boeken 4 en 5. Paar scenes die verzonnen zijn als fillers ahw eigenlijk, en 1 scene die zelfs voor boeklezers iets spoilert (the Night's King)

S5 = voornamelijk boek 4 en 5 gecombineerd (waarschijnlijk, die twee boeken zullen iig voor het grootste gedeelte de basis vormen)

Na dit seizoen heeft de serie dus de boeken min of meer bijgehaald. Als Winds of Winter niet voor seizoen 6 uitkomt, zal de serie waarschijnlijk de boeken voorbij gaan.