Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,7k
  • Weergaven 111,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Laatste half uur was ziek he. Ik heb mezelf wel al enorm gespoild door van alles te lezen online. Er komen in ieder geval hele zieke afleveringen en seizoenen aan, dat weet ik wel .

• Seizoen 1 van GOT was top, maar ik vond juist dat er in seizoen 1 van HOTD een stuk meer gebeurde. Ook door de time jumps natuurlijk. Vind juist wel dat de time jumps de serie goed heeft gedaan. Een g

• Dysproz
    Dysproz

Die gaat ook komen las ik vanmorgen. https://www.hbo.com/hbo-news/game-of-thrones-prequel-what-to-know

Geplaatst
Er zijn dus geruchten dat er een spin-off zou komen en dan heb je eigenlijk tot nu toe maar een drietal opties (waaronder die twee)

Wat is de derde?

Geplaatst

Haha zitten wel meer geinige tussen, die van Bran met Charles Xavier op z'n shirtje, Theon met een hotdog in z'n hand, White Walker met een neonblauw ijsje, :D

Geplaatst
Wat is de derde?

Tales of Ducan and Egg.

They follow the adventures of "Dunk" (the future commander of the Kingsguard, Ser Duncan the Tall) and "Egg" (the future king Aegon V Targaryen), some 90 years before the events of the novels.

Geplaatst

Heb net S02E03 gekeken en moet zeggen dat ik dit seizoen geen ene flikker aan vind :cab: Beter dat het nog ergens toe leidt. Leuk dat Carice erin speelt maar haar rol is vreselijk vervelend.

edit; Wilde net zeggen van 'ik care echt bar weinig om die twee broers van Robert", maar dat hoeft al niet meer :whistle:

bewerkt door Stefan.

Geplaatst

Seizoen wordt weer keurig opgebouwd.

[spoiler=S05E02]Dany begint ook steeds meer te worstelen met haar macht. Kan niet iedereen te vriend houden natuurlijk, maar begin me toch wat te ergeren aan haar besluiteloosheid. Hopelijk gaat Tyrion daar snel huis houden.

Geplaatst

[spoiler=S05E02]Wederom een prima aflevering, ben ook wel fan van deze opbouw en eigenlijk wel blij dat het niet direct helemaal los gaat. Nog niet geweldige 'wauw' scenes maar het begin is iig prima. Ben wel erg benieuwd na de snake girls!

Geplaatst

[spoiler=Spoilert]Zojuist de tweede aflevering gekeken. Lekker opgebouwd. Ben benieuwd naar de volgende. Verrassende wending met Jon ook.

Geplaatst

Ik heb nog geen seconde van deze serie gezien, ben nu bezig seizoen 1 te downloaden. Het lijkt me namelijk helemaal niks, maar ik heb verder alles al gekeken wat ik leuk vond, dus dan dit maar een kansje geven.

Geplaatst

Is al een tijdje geleden natuurlijk, maar wat ik me er nog van herinner was seizoen twee inderdaad het minst spectaculair ja.

Geplaatst

Ik heb nu de eerste zes afleveringen gezien. Heb 1x moeten lachen. Het valt me nog niet tegen, maar het aantal irritante kutpersonen is wat te groot. En die leven vaak ook heel lang. Kijk, bij Harry Potter had je Omber, maar bij GoT zijn er 5 Omber tegelijk. Ergerlijk, hahaha

Geplaatst

Is juist mooi. Hoe langer ze leven hoe leuker het wordt als ze sterven. Heb er nu in S5 ook eentje waarvan ik niet kan wachten totdat die vermoord wordt.

Geplaatst
Eerste 3 afleveringen seizoen 3 zijn al tig keer beter dan heel seizoen 2. Is dat het slechtste seizoen?

Maar wie was Jaqen H'ghar?

Geplaatst
Is niet om te lachen [MENTION=4048]Satyr[/MENTION];

Dat snap ik, maar daarom vind ik het ook niet zo geweldig. Sowieso, dat hele gedoe met uithuwelijken, incest en verkrachting zal ik nooit begrijpen. Maar goed, seizoen één straks even afkijken, er zullen vast wel wat sympathieke lui dood gaan.

Geplaatst
Ik heb nu de eerste zes afleveringen gezien. Heb 1x moeten lachen. Het valt me nog niet tegen, maar het aantal irritante kutpersonen is wat te groot. En die leven vaak ook heel lang. Kijk, bij Harry Potter had je Omber, maar bij GoT zijn er 5 Omber tegelijk. Ergerlijk, hahaha

Dit is geen HP....

Hier gaan heeeeeel veel mensen in dood.