Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 674
  • Weergaven 30,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wat dacht je van gewoon wanneer hij geen zin meer heeft. Plaats maken voor de jeugd gebeurd vanzelf wanneer ze sneller schaatsen op NK's en kwalificaties. 

• Vorig jaar nog EK Allround gewonnen. Zijn ambitie richt zich nu op de 5km, waarop hij voor de 4e Spelen op rij goud hoopt te veroveren. Hij is zeker niet de favoriet, maar ik acht hem ook niet kansloo

• @Abe klopt maar was meer sarcastisch bedoeld. Aangezien men hier zegt dat Kramer moet stoppen.

Geplaatst

Vriend _O_ Mooi hoor, prima weekend, Van Beek ook erg sterk. Zo heerlijk dat het weer begonnen is.

Geplaatst

Deze week op de 1500 meter wat minder, maar dat die critici direct weer beginnen te klagen, tjonge jonge. Het mag gerust eens een keer iets minder zijn. Als iemand een maand geleden had gezegd dat wij als Nederland 2 van de 3 eerste 1500 meters van het seizoen zouden winnen, zou je voor gek zijn verklaard. En nu ze een keertje 8e en 12e worden (en Nuis deed niet mee), is het gelijk weer een probleem.

Ik hoop echter wel dat ze wat constanter kunnen worden gedurende het seizoen en dat het niet zo 1 á 2 keer per seizoen een goede 1500 is en de rest gewoon middenmoot, maar ja, dat heeft ook nog wel met de leeftijd te maken.

Geplaatst

Iemand die enig idee heeft waarom Blokhuijsen niet gediskwalificeerd werd nadat die zo'n blokje raakte toen de bocht uit ging? Dacht dat het een regel was..

Geplaatst

Volgens mij omdat hij op tijd zijn been optilde en dus niet met zijn voet volledig over de lijn ging.

Geplaatst

Ging niet over de lijn, dus dan is diskwalificatie niet mogelijk.

Geplaatst

Sang-Hwa Lee met een 36.80(Wereldrecord) op de 500 meter bij de vrouwen. :clap:

Oude wereldrecord was 36.94

Geplaatst

Ja, Richardson is echt niet te kloppen denk ik. Gigantisch sterke 1000 en op de 500 2x 2e vorige week. 2 vingers in de neus.

Bij de mannen wordt het wel spannender, al zal die spanning vooral gaan tussen Otterspeer en Michel Mulder verwacht ik. Met misschien Groothuis(kijken of hij beter rijd dan vorige week) en dan misschien nog Mo en Koskela, al verwacht ik dat niet. Koskela is te wisselvallig, Mo niet sterk genoeg dit seizoen denk ik.

Ik ga voor Mulder.

Geplaatst

Ik ben benieuwd hoe goed die Jing Yu het gaat doen op de 1000 meter. Sang-Hwa Lee voor de eerste keer verslagen op de 500m, en dat op het WK Sprint

Oenema verder met een NL record op plaats 4

Geplaatst

Nouja ze rijdt 'm slecht en ze staat maar op een honderdste achter :cab: Als ze een normaal niveau haalt vandaag wint ze gewoon.

Geplaatst

Mm gemist helaas. Maar de herhaling zag er goed uit, alles ging perfect leek 't wel. Maar dat zeg ik als relatieve leek :cab:

Geplaatst

pfff Otterspeer een missertje :(

Drama 500 meter: Mulder 16e, Otterspeer 18e. Mulder nog wel aan de leiding met 0.13 voorsprong op Koskela voor de 1000 meter