Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 446
  • Weergaven 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Debra _O_ Alex _O_ Thad _O_

Geen Radon Randell meer ?

Lange zei laatst dat ie niet meer mag meedoen omdat ie aan de drugs zat ofzo.

Geplaatst

HAhaha ja stukgaan bij die :-D

en die promo, 1.04, deed Radon ook in het begin van hem toch? :-D is iig al eens eerder gebeurd, well played van de makers hoor :mrgy:

1.35 :D en tranen om 2.16

Geplaatst

Aaaaaaaah, in seizoen 1 (volgens mij) als Thad de ballen van de geit gaat opeten! Dat zijn gewoon echte geitenballen!!!

Geplaatst

Al een paar dagen op TV aan het kijken! Is toch de moeite waard om een paar seizoenen te downloaden _O_

Geplaatst

_O_ Nog 4 dagen _O_ Dacht volgende week pas, maar neeeeeeeeeee gewoon lekker vrijdag al _O_

ThadCastle360Cover.jpg

Geplaatst
_O_ Nog 4 dagen _O_ Dacht volgende week pas, maar neeeeeeeeeee gewoon lekker vrijdag al _O_

Waar en hoelaat?_O__O_

Geplaatst

Spike TV om 11 uur 's avonds Amerikaanse tijd. Correctie trouwens, word zaterdag uitgezonden i.p.v. vrijdag. ;)

Maar ik zal je niet plagen, vanaf zondagochtend is die te downloaden via de bekende internet kanalen. :)

Geplaatst
Spike TV om 11 uur 's avonds Amerikaanse tijd. Correctie trouwens, word zaterdag uitgezonden i.p.v. vrijdag. ;)

Maar ik zal je niet plagen, vanaf zondagochtend is die te downloaden via de bekende internet kanalen. :)

Kun je hier dan een link plaatsen?:$ En heel erg bedankt dat je me niet wilt plagen;)

Geplaatst

_O_