Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 446
  • Weergaven 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

_O_ Volgende week alweer de laatste aflevering, maar wel een van 40 minuten :D

Geplaatst
_O_ Volgende week alweer de laatste aflevering, maar wel een van 40 minuten :D

Awesome. Die serie heeft zoveel geweldige oneliners en stopwoordjes, echt een taaltje op zich. En Thad Castle is echt de überheld in het kwadraat. Als die mensen uit z'n huis stuurt, met die piepstem van em. En dat homofiele gedrag, heerlijk.

Geplaatst

Ik heb 'm nog niet? Kijk ik verkeerd of staat ie er van gister nog niet op?

Geplaatst

Had net ff gekeken zag ook niets staan. Jammer dat het maar zo weinig afleveringen per seizoen zijn:D

Geplaatst

Ah vandaar :cab: En dat dan dus de laatste? Jammer zeg :(

Geplaatst

Vraag me af wat ze nu gaan doen, een seizoen zonder Thad zal 50% van de kijkcijfers weghalen, dus zullen ze denk ik niet doen. Een seizoen met Thad past niet in het verhaal en vanwege de 1 uur durende seizoensfinale denk ik dat het wel eens het laatste seizoen zou kunnen zijn. Misschien ook wel goed, want seizoen 1 en vooral 2 waren toch wel beter. Het American Pie thema van de show blijft maar even leuk/vers en moet geen overkill worden.

Geplaatst

En eentje die van de drugs af kan blijven. Ik zeg Troy uit Community :< Die heeft nu toch even vrij :

Geplaatst

Naja aan de ene kant hoop ik dat ze doorgaan maja dan zit je alsnog met Alex die volgend jaar in zijn senior jaar zit. Aan de andere kant ben ik ook wel benieuwd hoe ze het vertrek van alle bekende op zullen vangen mochten ze wel doorgaan.

Geplaatst
En eentje die van de drugs af kan blijven. Ik zeg Troy uit Community :< Die heeft nu toch even vrij :<

Past niet in BMS lijkt me. Radon was wel toppunt :r. Ik ga morgen even de laatste afleveringen bekijken, van Community ook overigens.

Geplaatst

Zonder Thad kunnen ze net zo goed ophouden, dus als ze willen doorgaan moeten ze een manier vinden om de verhaallijn zo te maken dat Thad erin blijft. Dat ie een blessure krijgt en dat ie dan Defensive Coordinator van het team wordt oid.

Geplaatst

Ze moeten Harmon naar de voorgrond halen in een evt. seizoen 4

Ik ga niet normaal stuk om zijn drugsgebruik en comments, 70% van de scenes waarin je hem ziet ruikt 'ie aan zn ballen ook :D

[YOUTUBE]6nhuA_1cJQo[/YOUTUBE]

Hoe verzin je het :D