Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 296
  • Weergaven 16,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Je zou er maar 20 eurootjes voor hebben neergelegd. Main event moest nog beginnen toch? Gelukkig trapt deze gierige Nederlander daar niet in.

• Zitten er hier genoeg toch, die een potje met je willen boksen?  

• Schoenmaker
    Schoenmaker

Volgende week weer beginnen met boksen. Alweer twee jaar geleden voordat ik voor het laatst heb getraind. Corona en wat kilo's verder is het wel weer eens tijd om aan de bak te gaan. Volgende maand kr

Geplaatst
Zijn die Klitschko's de Anderson Silva van het boksen? Die winnen alles volgens mij. :cab:

Ja, die 2 winnen bijna alles. Wladimir Klitschko is nu al 8 jaar ongeslagen en Vitali Klitschko 9,5 jaar, al heeft hij tussen 2004 en 2008 geen wedstrijden gebokst door een ernstige blessure, opgelopen in een partijtje sparren. Mja zoals al gezegd, die gasten zijn bijna niet te verslaan joh. Zijn ook hele verstandige en rustige gasten, als de tegenstander na de wedstrijd een opstootje wil dan lopen ze rustig weg of proberen ze het uit te praten, terwijl veel anderen er gewoon op in zouden gaan en er op zouden gaan meppen. Daarom vind ik het dus zulke bazen.

Geplaatst

Toch vind ik die Klitschkos maar weinig interessant. Het is bij hen, en dan vooral Wladimir, toch vooral het plan om de tegenstander zo lang mogelijk op afstand te houden met die ellenlange armen, totdat die moe wordt, en dan voor de KO gaan. Mijn favoriete boxers zijn Sergio Martinez en Canelo Alvarez. Die mannen blíjven gaan en bommen landen.

Geplaatst

Heeft iemand hier het fantastische gevecht tussen Manny Pacquiao en Juan Manuel Marquez gezien?

[spoiler=Spoiler]Wat een ongelooflijke KO van Marquez _O_ . En Pacquiao hoeft nu toch echt niet meer in dezelfde adem als Mayweather genoemd te worden, hoor.

Geplaatst

Toch een makkelijke partij uiteindelijk, had 6 rondes voorspeld (voor ik mijn post editte ;c) en het waren er dan ook 6. 31 augustus volgende partij ;)

Geplaatst

Wat een ongelooflijk kut volkslied heeft Argentinië zeg. ;e Heeft bijna 10 minuten geduurd. Nu eindelijk Mayweather vs Maidana II. :<

Anticlimax dit hoor. Mayweather geen moment in gevaar gekomen. Maidana te voorspelbaar. Meer geknuffeld dan gevochten door Mayweather overigens. :/

bewerkt door Magnifico

Geplaatst

Tja, die Mayweather... Dat is niet eens leuk meer. Die man ontvangt voor elk gevecht meer geld dan waar ik ooit van kan dromen en hij pakt ze toch wel.

Over 2 maandjes weer W. Klitschko. Verwacht weer een simpele overwinning voor Dr. Steelhammer.

Geplaatst

Jullie kijken nog boksen? :D

En al helemaal Mayweather, lafbek, allemaal grote bek hebben, maar een echte vechtsport opzoeken durft die dan weer niet. Die man zou in de UFC door zeker 10 man in de Lightweight division gepakt worden. Mn man Khabib zou hem door de ring smijten als een stuk speelgoed.

Kijk tenminste die Klitschko's zijn tenminste nog echte beesten, die zouden in MMA ook makkelijk meekunnen, maar Mayweathertje ;e

bewerkt door The Kerfts

Geplaatst
Nou [MENTION=3445]Magnifico[/MENTION]; zit je er klaar voor? Heb er geen kaas van gegeten, maar door de hype ben toch kijkende. Zal de beste mogen winnen :)

Yes, al sinds de saaie voorgevechten gekluisterd aan de TV. [emoji1] Let's go Pacman!

Geplaatst
Yes, al sinds de saaie voorgevechten gekluisterd aan de TV. [emoji1] Let's go Pacman!

Oh okay respect

Kijkt gewoon thuis of ergens in een bar in Damsco?

Edit: sorry om je te storen in de heat of the moment

bewerkt door Sophomore

Geplaatst
Oh okay respect

Kijkt gewoon thuis of ergens in een bar in Damsco?

Thuis in bed joh. :-D Gelijkopgaand vooralsnog.

Geplaatst

Hoek van Mayweather is in ieder geval niet blij. Pacman moet wel een tand bijschakelen als ie dit wil winnen trouwens.

Geplaatst

Meh. 12 ronden verder en alleen ronde 4 (Manny) en 11 (Mayweather) werden met overtuiging gewonnen. Matige wedstrijd verder. Wel spannend, maar Manny kwam niet in z'n spel en Mayweather ontweek goed. Leek op het gevecht met Maidana. Pacman veel aanvallender, maar nergens overtuigend.

Geplaatst

Bedankt voor je analyse :) Heb er sowieso van genoten (y) Zoek m'n bedje ook op.

Floyd is wel een beetje als Chelsea btw (showt wel respect voor zijn tegenstander trouwens)

Hahahhahah China vond dat hij had gewonnen, komt wel neer op het voetbal gezeik (resultaat vs balbezit)

bewerkt door Sophomore

Geplaatst

Die gaat echt HELEMAAL nergens over. Hij heeft onterecht gewonnen en dat vond Manny ook, hier gaan we nog wat over horen.