Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
1 minuut geleden zei neva:

Dit tik je dan wel weer snel, dus je gaat vooruit. Ik zal je met rust laten :mrgy:

Toch maar een kleine uitleg, ik opende dit/deze topic maar ondertussen ging ik een potje Valorant. Daarna pas kunnen reageren.

Wie spelen er morgen eigenlijk? Moet wel on-topic blijven van @Kyrill

• Antwoorden 296
  • Weergaven 16,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Je zou er maar 20 eurootjes voor hebben neergelegd. Main event moest nog beginnen toch? Gelukkig trapt deze gierige Nederlander daar niet in.

• Zitten er hier genoeg toch, die een potje met je willen boksen?  

• Schoenmaker
    Schoenmaker

Volgende week weer beginnen met boksen. Alweer twee jaar geleden voordat ik voor het laatst heb getraind. Corona en wat kilo's verder is het wel weer eens tijd om aan de bak te gaan. Volgende maand kr

Geplaatst
54 minuten geleden zei La Pulga:

Dat weet ik ook niet eigenlijk, als iemand dat even kan vertellen dan wil ik dat best doen. 

Je kan het maar op één device tegelijkertijd kijken, zeiksite.

Het is ook echt alleen Verhoeven vs. Ben Saddik waarvoor je die 20 euro moet betalen, want het voorprogramma is gratis. 5x3 minuten. 15 minuten. Meer dan een euro per minuut. Moet je voorstellen dat je 110 euro moet betalen puur om Ajax - PSV te kunnen kijken.

Afijn, ik stel de kapper wel een maandje uit voor die afzetterij. 

Geplaatst
4 uur geleden zei La Pulga:

Toch maar een kleine uitleg, ik opende dit/deze topic maar ondertussen ging ik een potje Valorant. Daarna pas kunnen reageren.

Wie spelen er morgen eigenlijk? Moet wel on-topic blijven van @Kyrill

Wat ben je in godsnaam aan het doen? Wtf is dit voor rare post van jou ... Btw ik kijk nooit naar boksen ;););)

Totale onnodige mention naar mij toe

Geplaatst
6 uur geleden zei Socrates:

Je kan het maar op één device tegelijkertijd kijken, zeiksite.

Het is ook echt alleen Verhoeven vs. Ben Saddik waarvoor je die 20 euro moet betalen, want het voorprogramma is gratis. 5x3 minuten. 15 minuten. Meer dan een euro per minuut. Moet je voorstellen dat je 110 euro moet betalen puur om Ajax - PSV te kunnen kijken.

Afijn, ik stel de kapper wel een maandje uit voor die afzetterij. 

Ben wel benieuwd hoeveel mensen zoiets nou zouden doen.

Dat wordt dus een illegale stream opzoeken.

Geplaatst

De UFC heeft elke maand een grote ppv waar je 60 euro voor betaald (geloof ik). Zijn nog genoeg gekken die dat betalen ook en ze vinden het doodnormaal. Idem voor boksen. Die ppv's zijn een waanzinnig vreemd model die in Nederland gelukkig nooit de norm zullen worden.

Geplaatst
8 minuten geleden zei Rossi:

Zijn er zat

Kan je mij een PM sturen?

Echt niet te vinden voor mij namelijk.

Geplaatst

Jeetje Jamal heeft de eerste 2 rondes huisgehouden zeg. Dat hij op het einde conditioneel er doorheen zat, jammer maar Rico zat toch weer in het nauw. Probs voor beide, dit was eindelijk een waardig gevecht. 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Vitesse88:

Jeetje Jamal heeft de eerste 2 rondes huisgehouden zeg. Dat hij op het einde conditioneel er doorheen zat, jammer maar Rico zat toch weer in het nauw. Probs voor beide, dit was eindelijk een waardig gevecht. 

Vond t ook een mooi gevecht. Jamal had misschien wel meer kunnen doen in de eerste twee rondes, Rico z'n verdediging was niet best. Tja en dan istie op en is het klaar met hem.

Ozcaglayan en Saki waren ook goed

bewerkt door Rossi

Geplaatst
Zojuist zei 007mark:

Typisch gevecht weer, jammer.

Lol.. Wat?

Dit was geweldig. Hard tegen hard. Jammer dat Ben Saddik kapot was vanaf ronde 3, maar toch, Verhoeven had er zomaar aan kunnen zijn. Wel heel veel karakter laten zien, kwam goed terug.

Geplaatst
1 uur geleden zei Socrates:

Lol.. Wat?

Dit was geweldig. Hard tegen hard. Jammer dat Ben Saddik kapot was vanaf ronde 3, maar toch, Verhoeven had er zomaar aan kunnen zijn. Wel heel veel karakter laten zien, kwam goed terug.

Nou zolang Rico de eerste 2 rondes doorkomt wint hij altijd toch? Vaak genoeg laten zien. Beetje op pubten vechten en daarna op conditie de partij naar zich toe trekken. Niks mis mee verder, maar toch trap je er elke keer weer in en verwacht je meet van zo'n partij.

Saddik knap dat hij deze partij heeft aangenomen.

Geplaatst

Dan heb je niet helemaal door wat er gebeurde, sorry hoor. Verhoeven begon met Ben Saddik uit de tent lokken, waar hij niet erg op in ging. Toen Ben Saddik daarna begon uit te delen, heeft Rico echt puur op karakter gevochten. Op een gegeven moment was het gewoon een open gevecht. Daar zat niets berekenends meer in. 

En dat Ben Saddik niet fit genoeg is om het wat langer vol te houden is niet de schuld van Rico hè? 

Ben helemaal geen fan van Verhoeven, maar vandaag kan ik toch niets anders dan respect voor 'm hebben. 

Geplaatst

Jammer dat deze partijen op pay-per-view zijn en dat weiger ik te betalen. Straks maar ergens de beelden bekijken. Toch mooi dat Rico weer heeft gewonnen. Hij is ook met recht de King of Kickboxing.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Mansveld:

Wat's loos? Ik kijk niet :)

Die Poolse voetbalfans kunnen niet blijven zitten en smijten met stoelen. Gevecht is nu ook gepauzeerd.

Geplaatst

Dat de Marokkaanse Badr-fans zulk tuig zijn wisten we al, maar met de Poolse voetbalfans hebben ze dus een ware tegenstander gevonden.

Geplaatst

Je zou er maar 20 eurootjes voor hebben neergelegd:D. Main event moest nog beginnen toch? Gelukkig trapt deze gierige Nederlander daar niet in.

Geplaatst
6 minuten geleden zei Mansveld:

Sport is toch al jaren niet meer wat het geweest was. Kijk ook veel liever naar gewoon boksen.

Ah ja, dan maar lekker de boel afbreken idd.

5 minuten geleden zei Beppu:

Je zou er maar 20 eurootjes voor hebben neergelegd:D. Main event moest nog beginnen toch? Gelukkig trapt deze gierige Nederlander daar niet in.

Wrijf het er even in!