Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Paaseieren zoeken in de Gashouder. Heb nog mooi kaartjes voor de UK special op de kop weten te tikken. Perc & Truss _O_

Haha wordt echt een lekker feest. vorig jaar zijn ze 1.5uur langer doorgegaan dan gepland hehe. Kijk echt uit naar dit feestje..

• Antwoorden 1,5k
  • Weergaven 54k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Techno masterclass van Blawan, 2 weken geleden. 

• 2de post

• Hier zoveel zin in vrijdag    Control Room 23:00 - 01:00:  Cynthia Spiering 01:00 - 02:30:  stranger 02:30 - 04:30:  Charlotte de Witte 04:30 - 06:30:  Kobosil 06:30

Geplaatst

A ik mag morgenavond.

Zal wel goed feesie worden, enjoy

Geplaatst

Helaas laat ik verstek gaan, goede vriendin is vandaag gecremeerd en heb absoluut geen feestkriebels :( Dus heb mn ticket verkocht.

Geplaatst

Gecondoleerd. Feest kan je ook in een goede zin bezig houden.

Ik zit op hete kolen. Zo de trein naar Adam maar eens pakken.

Geplaatst

Hehehe wordt mooi feestje.

let op gebruik, ze controleren ziek erg ;)

Geplaatst

Gister iemand met 47pillen en 7gr coke gepakt hehe. Maar ze fouilleren zelfs op de dansvloer plotseling mensen. Maatje die werkt zegt ook dat we op moeten letten

Geplaatst

Zat en zondag. Voor de zaterdag heb ik sr 4 voor de verkoop

Geplaatst

Hhaha gister kregen we uitnodiging van ajax-gozer voor illegaal feestje in weterpark.

Nou wij kwamen rond half4 maar wat een feest zeg. Was echt geen moer aan maar na paar bacos werd het lachen. Maar die mensen...gewoon vollebak snuiven terwijl er ook zwangere hipsters liepen, zelfs een vader en moeder met hun dochter, terwijl iedereen aan de troep zat. Hoe die gasten (die chicks lopen er vaak nog wel geil bij haha) erbij lopen...hoe haal je het in je kop. Iedereen keek ons ook van: wtf doen die mensen hier en dan kwam de dj af en toe naar ons omdat we die kennen van Ajax.

Mooi dagje (Y)

Geplaatst

Ik ben geen kenner in deze muziekstijl, maar zitten er nog leuke grote festivals aan te komen in de komende paar maanden?

Geplaatst

Awakenings festival 28 en 29 juni is een van de grootste van de wereld geloof ik. Komen bijna alle namen. Voorderest organiseren veel organisaties een weekender dit jaar. Check de facebook pages van Soenda, Dekmantel, Voltt, Straf Werk etc

[MENTION=2852]RanDMC[/MENTION];

Geplaatst

Thx [MENTION=22548]Rensationeel.[/MENTION]; :huhu: Ga binnenkort sowieso naar Fresthival in Enschede, heb je ook wel kleine techno stage, ff kijken of dat wat is.

Geplaatst
Thx [MENTION=22548]Rensationeel.[/MENTION]; :huhu: Ga binnenkort sowieso naar Fresthival in Enschede, heb je ook wel kleine techno stage, ff kijken of dat wat is.

Binnenkort in Zutphen ook mooi technofeestje. Pathfinder, ik ben er ook te vinden of course

Geplaatst
Binnenkort in Zutphen ook mooi technofeestje. Pathfinder, ik ben er ook te vinden of course

Chill, zal 'm in de gaten houden. :)

Geplaatst

Chill, zal 'm in de gaten houden. :)

19 juli bedoel je?

Zutphen brah represent, ben alleen nog nooit naar Pathfinder geweest ;c stond altijd bekend als een zwaar drugs feest maar is inmiddels wel aardig populair aan het worden.

Als ik dan niet op vakantie ben zal ik kijken of ik er ook heen kan, zieke MU meet-up nomsayin'

Geplaatst

Techno / Minimal

Dat t een zwaar drugsfeest wordt heb ik niet zoveel problemen mee ;c wel lachen volk altijd.

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk