Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
19 juli bedoel je?

Zutphen brah represent, ben alleen nog nooit naar Pathfinder geweest ;c stond altijd bekend als een zwaar drugs feest maar is inmiddels wel aardig populair aan het worden.

Als ik dan niet op vakantie ben zal ik kijken of ik er ook heen kan, zieke MU meet-up nomsayin'

Haha waarom denk je dat ik ga? Nee techno is lekker Door de sfeer die er altijd hangt. Heerlijk genieten van de muziek

• Antwoorden 1,5k
  • Weergaven 54k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Techno masterclass van Blawan, 2 weken geleden. 

• 2de post

• Hier zoveel zin in vrijdag    Control Room 23:00 - 01:00:  Cynthia Spiering 01:00 - 02:30:  stranger 02:30 - 04:30:  Charlotte de Witte 04:30 - 06:30:  Kobosil 06:30

Geplaatst

Techno / Minimal

Nee ik verder ook niet hoor ;c wil zelf wel is 4fmp proberen op technofeestjes enzo hehe

Ja schijnt zelfde effecten te hebben als xtc, weet verder niet wat er anders aan zou kunnen zijn.

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Geplaatst
Ja schijnt zelfde effecten te hebben als xtc, weet verder niet wat er anders aan zou kunnen zijn.

Vrienden zeggen dat het minder te zien is dat je gebruikt zeg maar (minder grote ogen, bijna nooit klapper kaken etc etc).

Eind mei Edit, echt een lekker feestje is dat.

Geplaatst
Vrienden zeggen dat het minder te zien is dat je gebruikt zeg maar (minder grote ogen, bijna nooit klapper kaken etc etc).

Eind mei Edit, echt een lekker feestje is dat.

Ah chill, toch x fixen dan. Dat hoorde ik trouwens ook, wat jij zegt, maar wat er van waar is weet ik niet.

Geplaatst

Ik ga even verder in het drugstopic ;c

Geplaatst

Oelala Âme in trouw gisteren was echt absurd ziek. En wat een gave club is dat zeg.

Geplaatst

Edit _O_ Blijft me verbazen hoe erg ik me daar altijd vermaak he.

Dit weekend even weekender open air, vervelend :)

Geplaatst
Oelala Âme in trouw gisteren was echt absurd ziek. En wat een gave club is dat zeg.

JgBLAA7eCC0

_O_

Was ook eens op Lowlands afgelopen jaren maar toen niet gezien.

Geplaatst

[MENTION=2441]Erwin.[/MENTION];

Onder andere dit draaide hij:

lVsBoQl6vks

Dka0TFL4bUI

5kqVgbhenEI

ULpZLcLz7Z0

Dat waren wel de vetste zo 1,2,3, verder ook nog remix van Dan Croll - From Nowhere (laatste plaat in de 7 mei boilerroom set van Mano Le Tough), maar die mag niet gereleased worden omdat het management van Dan Croll het maar een gare remix vindt ofzo ;e

Geplaatst

Dikke track zeg die tweede :<

En ja wil ook nog een keer naar Trouw binnenkort, zo nice was dat. Alleen dan misschien iets vroeger, stond anderhalve uur in de rij vorige keer al was het dat sowieso waard.

Geplaatst

Darkside was je toch gegaan? Toen was er geen online voorverkoop, dat is nu weer wel. Waardoor het sneller doorloopt. Wij konden iig meteen naar binnen, dan heoft namelijk niet iedereen er 2 uur vtv te zijn. Rond 1 was iedereen zo ongeveer binnen denk ik, wij half 12 en hebben geen rij gehad, dus kan me niet voorstellen dat het daarna nog wel heel erg druk is geweest.

Jew eet iig zeker dat je naar binnen kan als je een kaartje hebt.

Geplaatst
Darkside was je toch gegaan? Toen was er geen online voorverkoop, dat is nu weer wel. Waardoor het sneller doorloopt. Wij konden iig meteen naar binnen, dan heoft namelijk niet iedereen er 2 uur vtv te zijn. Rond 1 was iedereen zo ongeveer binnen denk ik, wij half 12 en hebben geen rij gehad, dus kan me niet voorstellen dat het daarna nog wel heel erg druk is geweest.

Jew eet iig zeker dat je naar binnen kan als je een kaartje hebt.

Ja dat zal een hoop schelen ja. 't Was toen ook voor 10 binnen 8 euro entree, mja wij stonden er kwart voor 10 en waren om half 12 binnen ofzo :p Kaartjes vooraf is wel stuk beter ja.

Geplaatst

Open air...afgezonderd van de de vele homos (echt niet normaal veel gasten met elkaar zien zoenen) prima feestje. Zuipen wel duur maar echt relaxte sfeer, lekker beuken en prima weer. Ook het feit dat er containerschepen met lekkere wijven werden gebracht maakte een hoop goed.

Geplaatst

In Augustus weekendje in het adamse bos vertoeven op dekfest. Kijk vooral uit naar ome Jeff en Karenn. Man man man, dat wordt echt ongekend.

Geplaatst
In Augustus weekendje in het adamse bos vertoeven op dekfest. Kijk vooral uit naar ome Jeff en Karenn. Man man man, dat wordt echt ongekend.

Ga je ook het hele weekend? Baas :mrg:

Geplaatst

Wie gaan er allemaal awakefest/weekender.

Onze uitvalbasis is bij de mainstage bij de heuvel.

Geplaatst

Ja ziek he, nog gelukt met kaart?

Open air was al lekker en als awake ook zulk weer is,,,ziek ziek ziek.

Geplaatst

Ja joh, lekker helemaal naar de tyfus een weekend lang. Waarschijnlijk 2 weken nodig om te herstellen daarna, maar dat is het me waard

Geplaatst

[MENTION=3278]jj1[/MENTION]; ja man. Voor iemand 2e hands eentje op de kop kunnen tikken gelukkig.

[MENTION=13716]Dante[/MENTION]; Slaap je ook op die camping daar? Sicke line up he, vooral dag 2 en 3.