Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ja, heb zo'n campingticket, dus waarschijnlijk wel. Legendarische line-up idd :

• Antwoorden 1,5k
  • Weergaven 54k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Techno masterclass van Blawan, 2 weken geleden. 

• 2de post

• Hier zoveel zin in vrijdag    Control Room 23:00 - 01:00:  Cynthia Spiering 01:00 - 02:30:  stranger 02:30 - 04:30:  Charlotte de Witte 04:30 - 06:30:  Kobosil 06:30

Geplaatst

Present op beide dagen. Hopen is het lekker weer, lekker buiten stampen.

Afgelopen weekend, op pinksterzondag, naar PollerWiesen in Dortmund geweest. Combiticket festival + hotel voor €51,50. Wat een tof festival is dat zeg.

Geplaatst

Ik heb me toch een partij zin in awake...nog maar een week _O_

Geplaatst

Lijkt met de dag slechter te worden:cry: Morgen maar eens opzoek naar een paar goede schoenen en een doos poncho´s :cab:

Geplaatst

Daar doe ik niet aan.

Gewoon gaan. beetje space en regen is echt fijn. Twijfel wel over zondag.

Geplaatst

Waar was je vooral? Wij tentje z en y. Prima dagje gehad.

Geplaatst

Twee topdagen op Awakenings gehad _O_ Alle voorspelde regen is nooit gevallen. Dag 1 gewisseld tussen V en W, afgesloten in X bij The Advent & Industrializer :< Dag 2 doorgebracht bij W tot voetbal begon. Voetbal gekeken op het scherm bij uitgang zuid. Briljante ervaring. Helaas om 22:00 naar huis gegaan anders kwam het niet goed met de trein.

Geplaatst

Lekkere lineup hoor. Ik vind alleen altijd bij dat soort festivals dat je zoveel betaald voor hoogstens de helft van de artiesten (en dat is al echt heel veel) Bij deze lineup bijv wil ik echt elk moment (bijna) alles per se zien

Geplaatst

Geen techno, maar hardtechno, misschien interessant voor sommigen.

273461_regular_349683.png

8vT8zr87qtw

Ik ben sowieso aanwezig, lekker raggen :D

Geplaatst
Hoezo? Gewoon belangstelling waarom je dit voor jezelf te ver vindt gaan.

Veel te snel, lomp, klinkt niet lekker en het lijkt me ook totaal niet dansbaar:cab:

Mja jij bent meer ook van de hardcore toch? Dan is het verschil tussen smaken natuurlijk gauw gevonden.

Geplaatst

Afgelopen zaterdag op A Day At The Park bijna de hele dag bij de techno stage staan knallen, ben alleen 2 uurtjes weggeweest voor mijn absolute held Paul Kalkbrenner. Vond Tripeo een zeer sterke set draaien.

Geplaatst

Ik kwam laatst toevallig bij dit nummer terecht en vind hem echt heerlijk.

Het is een redelijk oud nummer alleen ik kan niet echt plaatsen in wat voor genre dit valt maar ik denk dat er in dit topic genoeg mensen zijn die mij meer van deze hitjes kunnen aanraden of een lekker setje?

Geplaatst

Trouw heeft net even haar line-up voor hun laatste ADE bekend gemaakt, wat een helden zijn het ook: Ron Trent / Hunee & Antal b2b / Young Marco / Traxx / San Proper / Interstellar Funk & Robert Bergman - Artist Page b2b / Ben UFO / Pearson Sound / Pangaea / Midland / Cinnaman / Leon Vynehall / Marquis Hawkes / Dexter / Serge Clone / Sandrien / Rod Malmok / Tripeo live / Qindek live / Recondite live / Luke Hess / MIKE SERVITO / Viktor Palmer / Jean Pierre Enfant / Four Tet (Official) / Jon Hopkins live / Floating Points / Motor City Drum Ensemble / Move D / Talaboman (John Talabot & Axel Boman) / mano le tough / Gerd Janson / Omar s detroit / Solar / Tom Trago / Job Jobse / Makam / The Love Triangle aka Elias Mazian (artist), Luc Mast & Job Jobse / Melon / Boris Werner / Nuno Dos Santos / Patrice Baumel / William Kouam Djoko / Tsepo / Tim Hoeben / Olaf Boswijk.