Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,5k
  • Weergaven 54k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Techno masterclass van Blawan, 2 weken geleden. 

• 2de post

• Hier zoveel zin in vrijdag    Control Room 23:00 - 01:00:  Cynthia Spiering 01:00 - 02:30:  stranger 02:30 - 04:30:  Charlotte de Witte 04:30 - 06:30:  Kobosil 06:30

Geplaatst

De Field Records zaal bij On&On, geweldig. Samuel Kerridge ook briljant in de main, vooral het begin! _O_

Geplaatst

Gisteren naar HYTE geweest. Wat een eindbazenfeest, wat een geweld_O_ Dit was echt techno op zijn best. Donker, dampend, zwetend hok.

Bleef uiteindelijk zo lang druk dat ze zaal 2 open lieten, waardoor Rebekah daar kwam te draaien en Liebing 4 uur op de main in plaats van 2 uur.

Niet al te best geluid, maar dit was de opening van Liebing gisteren.

Geplaatst
Komt goed, ik edit deze post wel.

Was lekker hoor, beetje meer tech house toch? [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION];

Klopt!

Heb hem nu aanstaan Thier, inderdaad erg chille mix.

(y)

Geplaatst
Vanaf morgen gaat er gewoon een house & techno tent in Den Haag open. Met onder andere Michel de Hey, man zonder schaduw, remy etc. Voorspelt toch eindelijk wat goeds in Den Haag.

https://www.facebook.com/clubmagistrat?ref=ts&fref=ts

Man With No Shadow :< [MENTION=8759]E2E[/MENTION] fuck de Danzig, we gaan hier een keer heen.

Geplaatst

Nog mensen awake 1 januari? heb toch maar kaart gehaald. Komt er altijd wel van af haha

Geplaatst

Was wel van plan maar lineup is ook niet helemaal super. Die van 30dec trouwens :<. Jammer dat t weer net voor o&n is.

15nov ook chateau techno trouwens. Surgeonnnn

Geplaatst
Nog mensen awake 1 januari? heb toch maar kaart gehaald. Komt er altijd wel van af haha

Vrienden van me gaan wel, dus waarschijnlijk haal ik binnenkort ergens ook wel kaartjes.

Geplaatst
Definitief naar trouw 29november. Oscar mulero all night

Ik wach top de programmering in december. Wil/Moet er sowieso nog een x heen voordat hij gaat sluiten. 18 december zou echt perfect zijn, Laurent Garnier (L). Ware het niet, dat ik de dag erna 's ochtends vertrek op wintersport ;e

Geplaatst

Misschien wel, een vriend kon misschien weer net als vorig jaar gratis kaartjes regelen. Maar vind zulke grote feesten eigenlijk veel te massaal, vermaak me altijd meer op kleinere feestjes

Geplaatst
Misschien wel, een vriend kon misschien weer net als vorig jaar gratis kaartjes regelen. Maar vind zulke grote feesten eigenlijk veel te massaal, vermaak me altijd meer op kleinere feestjes

Deel je mening. Heb gelukkig ook een gratis kaartje. Anders 65/70 euro? Absurd. Ben zelf meer van de wat kleinere feestjes, maar vorig jaar Timewarp: :love:

Geplaatst

Nou ik heb geen gratis kaarten en vind 65/70 toch teveel. Houd het voorlopig maar bij Soenda en dan wellicht 31 dec of 1 jan Awakenings ofzo.

Geplaatst
Nou ik heb geen gratis kaarten en vind 65/70 toch teveel. Houd het voorlopig maar bij Soenda en dan wellicht 31 dec of 1 jan Awakenings ofzo.

Verdomme. Partij zin in. Zo raar, had dat vroeger nooit. "Feestje? Prima, zie je dan." Nu kan ik af en toe gewoon moeilijk slapen. "Zaterdag mogen we weer!"

Geplaatst
Lekker uitbrakken in de auto joh.

Ja, ware het niet dat ik ook gewoon moet rijden...