Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,5k
  • Weergaven 54k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Techno masterclass van Blawan, 2 weken geleden. 

• 2de post

• Hier zoveel zin in vrijdag    Control Room 23:00 - 01:00:  Cynthia Spiering 01:00 - 02:30:  stranger 02:30 - 04:30:  Charlotte de Witte 04:30 - 06:30:  Kobosil 06:30

Geplaatst

Dat The Space kom je in iedere set van een van Drumcode´s dj´s wel tegen. Valt me overigens op dat ik die Capuano nog niet veel ben tegengekomen op Nederlandse festivals.

Geplaatst
Dat The Space kom je in iedere set van een van Drumcode´s dj´s wel tegen. Valt me overigens op dat ik die Capuano nog niet veel ben tegengekomen op Nederlandse festivals.

Klopt ja ;c.

Geplaatst
Uk Garage is dit. DJ EZ is ook heeeeeel vet. Een van de beste garage-dj's

qQaEWVYuyXU

OraL6lKoyXE

maar hoort eigenlijk niet in dit topic, maar er is ook geen topic voor

Best wel lekkere muziek eigenlijk hoor. Zou niet weten in welk topic het anders moet.

Geplaatst

Toevallig nog mensen naar Damage Control geweest? Ik zelf overigens niet.

[MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; [MENTION=22548]Rensationeel.[/MENTION]; [MENTION=6779]The Saint[/MENTION]; [MENTION=2336]Manager Mitchell[/MENTION];

Geplaatst

h3pO3E7GRmE

Ik wil eigenlijk naar DGTL zondag, maar dan moet't wel even beter weer wroden :cab:

bewerkt door Dost

Geplaatst
Hersenspoel muziek, echt wtf.

:r. Ik ben techno juist meer gaan waarderen zaterdag, heerlijk man.

Geplaatst
Vind techno altijd heerlijk hoor. Lekker simpel, past goed bij mn danstalent. :huhu:

Random quote, maar nee heb zelf echt meer ritme nodig in muziek hoor. Erg eentonig.

Geplaatst
[soundcloud]
[/soundcloud]

Dit soort techno he, zo'n set mag van mij wel 6 uur duren :< :< :<

Cubbo, NHB. _O_ Lekker man. Krijg gelijk zin in een feestje.

Geplaatst

Cubbo is sowieso wel een prima Artist Management om te volgen :D

Random quote, maar nee heb zelf echt meer ritme nodig in muziek hoor. Erg eentonig.

Geen probleem natuurlijk ;c Ik luister ook meerdere genres oa (hard)techno, deephouse, industrial hardcore/crossbreed, DnB en nog wel meer genres :)

bewerkt door Sanders

Geplaatst

Vanavond maar weer eens bij Awakenings kijken. Adam Beyer en Joseph Capriati zijn vanavond aan de beurt. (Y)

Geplaatst
Vanavond maar weer eens bij Awakenings kijken. Adam Beyer en Joseph Capriati zijn vanavond aan de beurt. (Y)

Daar wilde ik eigenlijk ook heen. Maar mag niet klagen, kaartje DGTL zondag is binnen :)

Geplaatst

Daar wilde ik eigenlijk ook heen. Maar mag niet klagen, kaartje DGTL zondag is binnen :)

Geplaatst

Het was een heerlijk avondje _O_ Ze draaiden echt heerlijk! Echt constant keihard rammen. Half zeven was de pikp echt leeg en zijn we maar vast naar huis gegaan.