Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Helaas de week van ADE gewoon stage, dus geen doordeweekse feestjes zoals vorig jaar. Die zondag wel naar Awakie gelukkig.

• Antwoorden 1,5k
  • Weergaven 54k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Techno masterclass van Blawan, 2 weken geleden. 

• 2de post

• Hier zoveel zin in vrijdag    Control Room 23:00 - 01:00:  Cynthia Spiering 01:00 - 02:30:  stranger 02:30 - 04:30:  Charlotte de Witte 04:30 - 06:30:  Kobosil 06:30

Geplaatst
Die line up voor Chateau Techno is ook weer ranzig smerig voor in november. Jammer van die matige locatie (slecht geluid).

Was echt matig geweest ook vorige week vrijdag begreep ik. Veel jong publiek ook.

Hier in november sowieso verknipt.

Nog altijd onduidelijkheid hier voor ADE ivm met stages en verjaardag binnen de vriendengroep zal wel iets fixen via ticketswap last moment

Geplaatst

[YOUTUBE]CynKCC3Ocns[/YOUTUBE]

Ik denk dat jij deze heel erg gaaf vindt [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION];

Heeft wat weg van die Shifted Remix die ik laatst in het "Ik luister nu" topic plaatste (y)

Geplaatst

Kaleidoscope komend weekend ook aan de planning toegevoegd. Over drie weken Drumcode Awake en in november WTTF.

Geplaatst
Kaleidoscope komend weekend ook aan de planning toegevoegd. Over drie weken Drumcode Awake en in november WTTF.

'MU-meeting'

Ik denk dat jij deze heel erg gaaf vindt [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION];

Wat een plaat. Alweer. Tering. Hoe kom je hier nou weer aan? Nooit van gehoord. Die vorige die je had geplaatst draai ik nog dagelijks.

Geplaatst
Die namen van al die feestjes trouwens ;e Smeerboel, Strafwerk, Zeezout, Gastgezin, Inboedelverzekering, Surrogaatmoeder etc.

Dekmantel, nog zo'n parel van een naam.

Geplaatst

Toen ik Google raadpleegde kreeg ik "Houd er rekening mee dat u uw eigen inboedelverzekering moet inschakelen als er privé-eigendommen (laptop, tablet, telefoon etc.) zijn meegenomen uit de..." ;c Nee dus. Maar qua naam past 'ie zo in het rijtje. Of Stofhoek, Theekopje, Wasdroger, kan allemaal.

Geplaatst
'MU-meeting'

Wat een plaat. Alweer. Tering. Hoe kom je hier nou weer aan? Nooit van gehoord. Die vorige die je had geplaatst draai ik nog dagelijks.

Ken jij toevallig de (geheime) groep Beukplaten? Ik weet niet of het kan, maar ik zal je even de link sturen, anders moet je me maar even op fb toevoegen, dan kan ik je in de groep gooien (y)

Geplaatst
Ken jij toevallig de (geheime) groep Beukplaten? Ik weet niet of het kan, maar ik zal je even de link sturen, anders moet je me maar even op fb toevoegen, dan kan ik je in de groep gooien (y)

Komt me wel heel bekend voor. Thanks!

Geplaatst

'MU-meeting'

Tot daar guys, Zin aan (d)

Geplaatst
Toen ik Google raadpleegde kreeg ik "Houd er rekening mee dat u uw eigen inboedelverzekering moet inschakelen als er privé-eigendommen (laptop, tablet, telefoon etc.) zijn meegenomen uit de..." ;c Nee dus. Maar qua naam past 'ie zo in het rijtje. Of Stofhoek, Theekopje, Wasdroger, kan allemaal.

Hehe precies :D

Geplaatst

Geknaekt in de bajes, wat op 3 oktober gehouden zou worden is uitgesteld voor onbepaalde tijd. Erg jammer. Leek me echt een toffe locatie in die oude gevangenis.

Gelukkig nog kaartjes op ticketswap kunnen krijgen voor Stekker in de tunnel.

Geplaatst
Geknaekt in de bajes, wat op 3 oktober gehouden zou worden is uitgesteld voor onbepaalde tijd. Erg jammer. Leek me echt een toffe locatie in die oude gevangenis.

Gelukkig nog kaartjes op ticketswap kunnen krijgen voor Stekker in de tunnel.

Heb juist m'n kaartje verkocht voor Stekker. Locatie is gruwelijk, alleen de line-up vind ik drie keer niks.

Geplaatst

Line-up is ook niet helemaal mijn ding, maar wil er toch wel heen. Een van de weinige weekenden dat ik iets kan gaan doen.

Geplaatst

Het kon beter inderdaad qua organisatie. Maar heb me goed vermaakt, zeker bij Finnebassen en Cleavage. Maar ik ging ook super chill dus de negatieve dingen heb ik ook niet echt gemerkt.

Geplaatst

Eens, het duurde een goede anderhalf uur voordat je binnen was en munten had, maar daarna was het een erg fijn feestje.

Geplaatst
Eens, het duurde een goede anderhalf uur voordat je binnen was en munten had, maar daarna was het een erg fijn feestje.

Precies 52 minuten in de rij gestaan en dan nog redelijk wat gesmokkeld. I know, tokkie. Maar goed. Altijd raak bij CS.

Geplaatst

Precies 52 minuten in de rij gestaan en dan nog redelijk wat gesmokkeld. I know, tokkie. Maar goed. Altijd raak bij CS.

Geplaatst

Wij konden ineens doorlopen en bij de munten misschien 10 minuten. (d) Maar daarna heerlijk hoor. Chill hoekje stonden we ook al zeg ik het zelf.

Geplaatst

nos.nl/artikel/2060862-trimbos-waarschuwt-voor-levensgevaarlijke-xtc-pil.html

Oppassen dus voor de snoeperts onder ons

Geplaatst

Tsja ADE komt eraan he, dan heb je die golddiggers die alleen maar geld willen en niet denken aan de gezondheid van anderen ;e

Geplaatst

Welke halve Louis koopt dan ook z'n shit op straat.

Partijtje zin in ADE. Dag vrij weten te fixen dus donderdag naar Verknipt, zondag Awake en daarna een week in bed.