Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Stekker in de Tunnel is me goed meegevallen. Mooie locatie. 2 area's. 1 was ruk, daar was ook geen mens. Andere was goed te pruimen. Alleen de laatste 2 uurtjes met Nuno dos Santos waren weinig aan.

Edit: Dat die pillenfabrikanten maar eens snel ophouden met hun prestige strijd. Wie kan de meeste hoeveelheid mdma in een pil knutselen.

bewerkt door The Saint

• Antwoorden 1,5k
  • Weergaven 54k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Techno masterclass van Blawan, 2 weken geleden. 

• 2de post

• Hier zoveel zin in vrijdag    Control Room 23:00 - 01:00:  Cynthia Spiering 01:00 - 02:30:  stranger 02:30 - 04:30:  Charlotte de Witte 04:30 - 06:30:  Kobosil 06:30

Geplaatst

Stonden ze al een tijdje op toch? Of doel je niet op de ADE avonden?

Geplaatst

Dit jaar maar 1 dagje ADE, helaas. Wel een dikke; Hyte X M-Plant :)

Geplaatst
Stonden ze al een tijdje op toch? Of doel je niet op de ADE avonden?

Al een tijd ja. Alleen nu wint iedereen, zullen wel te weinig kaarten zijn verkocht. Zelfde verhaal als Kaleido.

Geplaatst
http://ellentube.com/videos/0-j9crc6na/

:r :r :r :r Amerikanen weten er natuurlijk weer een of ander raar 90's rave nummer uit te pikken door op youtube techno mix in te typen ofzo en dan dat pakje wat ze krijgt. Dat is precies waarom Amerikanen mooi van techno af moeten blijven

Techno is groot geworden in Amerika, maar bemoei niet!!

Geplaatst
Techno is groot geworden in Amerika, maar bemoei niet!!

True had ik niet aan gedacht toen ik dat typte. Maar dat was natuurlijk wel heel iets anders en en echt techno itt dit. Bedoelde meer dat ze het niet nog meer moeten ver-EDMiseren waar ik persoonlijk een beetje bang voor ben, niet dat dat iets te maken heeft met dat nummer. Maar Jeff Mills bijv is wel heel iets anders dan dit

Geplaatst
True had ik niet aan gedacht toen ik dat typte. Maar dat was natuurlijk wel heel iets anders en en echt techno itt dit. Bedoelde meer dat ze het niet nog meer moeten ver-EDMiseren waar ik persoonlijk een beetje bang voor ben, niet dat dat iets te maken heeft met dat nummer. Maar Jeff Mills bijv is wel heel iets anders dan dit

Ja snap wat je bedoelt. Amerikanen weten wel hoe je iets moet verpauperen.

OlQ5Z-xwsP8

dit vind ik zo'n baas :<

Geplaatst

Ja snap wat je bedoelt. Amerikanen weten wel hoe je iets moet verpauperen.

OlQ5Z-xwsP8

dit vind ik zo'n baas :<

Geplaatst
Iemand ervaring met Thuishaven? Schijn ik heen te gaan met ADE ;c

Lekker man, uitbrakken op zondag bij Thuishaven. Hele chille sfeer.

Geplaatst
AnD @ Electric Deluxe

Eén van de betere sets. Sloopte de hele Gashouder. _O_

Zo zeg :< Dit is echt het betere beuk/ram/rag/zaag/boor werk. Als die nou nog eens naar Planet Rose zouden komen he dan pleeg ik een moord om een ticket te krijgen ;c