Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Chateau was wel een erg lekker feestje hoor (d) Toffe locatie wel. Zat wel vrij veel verschil tussen beide zalen vind ik. Ben Sims draaide heerlijk, DVS1 ook en Perc & Truss was wel een lekkere afsluiter al vond ik niet alle stukken even lekker.

• Antwoorden 1,5k
  • Weergaven 54k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Techno masterclass van Blawan, 2 weken geleden. 

• 2de post

• Hier zoveel zin in vrijdag    Control Room 23:00 - 01:00:  Cynthia Spiering 01:00 - 02:30:  stranger 02:30 - 04:30:  Charlotte de Witte 04:30 - 06:30:  Kobosil 06:30

Geplaatst

Clouds vervangt Sandrien morgen. :love: ongekend veel zin an. Te lang terug.

Geplaatst

Tering. Wat ken die Ringo toch draaien.

Geplaatst

Vond het vorig jaar echt drie keer niks. Veel te massaal. Ben daar denk ik vijf keer verdwaald. Van stage naar stage ben je zo tien minuten bezig.

Geplaatst

Hier nog twijfels, zal een last minute worden..

Goed plannen is wel een goeie als ik die namen zo zag. Ander sta ke straks tussen paar van die paupers bij feestdjruud ;e

Geplaatst

Ja die stage valt er een beetje buiten hehe.

En een mobiel met 100% batterij in je broekzak. Anders ben je klaar.

Heb altijd wel volle telefoon als ik wegga, maar we gaan nu met z'n vieren en met twee andere ga ik altijd en wij blijven altijd blij elkaar.

Geplaatst

Uiteindelijk ook een kaartje voor Valhalla gekocht. Lekker naar de klote gaan bij Gaiser :

Geplaatst

Ik denk dat ik in dit draadje goed zit..

Afgelopen jaar zijn 2 van mijn favoriete nummers die ik 'ontdekt' heb Hydrogen van M|O|O|N en Higher Ground van TNGHT geweest.

Maar ik kan via spotify maar weinig dingen vinden die er op lijken en me kunnen boeie. Heeft iemand hier tips?

Kennen jullie hier de Utopia soundtrack? (channel4 serie, niet die gare shit hier op tv) en wat vinden jullie daarvan

tnx

Peter

bewerkt door DubbelFris

Geplaatst

Ik ga denk ik naar Awake op vrijdag, met Carl Cox.

Ah thanks voor die Beatport link, eens kijken of ik mezelf kan spotten bij Detroit Swindle. Vol gefilmd daar. :D

Geplaatst

Goh, pasen. Zo ver weg nog joh. Al iet RR er wel lekker uit. :<

Mensen in Radion te vinden van 't weekend?

Geplaatst

Line up van RR met pasen is inderdaad gestoord. Maar heb zelf al een kaartje voor DGTL dan.

Geplaatst

Reaktor toch wel in m'n top drie feestjes tot dusver hoor. Vol gas de hele avond. Fijne mensen, fijne sfeer. Element Warehouse: perfecte locatie. Nooit eerder geweest. Alleen een beetje kut bereikbaar.

Geplaatst
[YOUTUBE]mlqmfaJOeSQ[/YOUTUBE]

Voor het betere beukwerk :< :<

Binnenkort nog een feestje in Nimma op de planning staan?

Geplaatst

Ja ik wilde eigenlijk zaterdag naar Planet Rose 'TwentyOne Years On!' w/ Ben Sims e.a. gaan, mja ben verkouden en zwak, dus ik kan beter thuis blijven ;c

Geplaatst
Ja ik wilde eigenlijk zaterdag naar Planet Rose 'TwentyOne Years On!' w/ Ben Sims e.a. gaan, mja ben verkouden en zwak, dus ik kan beter thuis blijven ;c

Haha balen man. Planet Rose is in Roosje?