Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Zijn er mensen die kookprogramma's volgen?

Ik volg op dit moment op net5 Junior masterchef. Kinderen die gaan koken voor bekende chefs in Australie. Ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben van hun kookkunsten :p

Verder probeer ik nog de programma's van Herman de Blijker te volgen, zijn altijd wel goed :)

Geplaatst
  • Auteur

Zijn er mensen die kookprogramma's volgen?

Ik volg op dit moment op net5 Junior masterchef. Kinderen die gaan koken voor bekende chefs in Australie. Ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben van hun kookkunsten :p

Verder probeer ik nog de programma's van Herman de Blijker te volgen, zijn altijd wel goed :)

Geplaatst

Jamie Oliver's Food Revolution seizoen 1 helemaal gezien.

Jamie's 30-Minute Meals ook veel van gezien.

Topchef een tijdje gevolgd.

Vind het wel leuk.

Geplaatst

Tot nu toe alle versies van de australische masterchef gezien en programma's als topchef enzo vol ik ook altijd wel.

Moet wel zeggen dat het inderdaad indrukwekkend is wat die kinder op zo een leeftijd al maken.

Geplaatst

Het is soms wel een overkill aan kookprogramma's hoor. Maar Masterchef Australia is wel cool. Verder vind ik Ready Steady Cook ook erg leuk.

Geplaatst

Als ik Ramon Beuk zie blijf ik sowieso hangen. Dat vind ik nou echt een baas.

En verder Nigella Lawson, dan loopt het water me in de mond. En niet alleen van haar gerechten hehe.

Verder Gordon Ramsey, Hden Blijker en Jamie Oliver

Geplaatst

Ik volg niets, maar kookprogramma's zijn wel zo ongeveer de enige programma's waarbij ik vaak blijf hangen bij het zappen. Favoriet is Jamie Oliver, die altijd redelijk eenvoudige maar superlekker uitziende (en vaak ook smakende ;sm;) dingen maakt. Masterchef Australia is inderdaad ook erg tof, dat heb ik afgelopen zomer gevolgd toen het op België kwam en ik dat steeds kon zien voordat ik ging werken.

Geplaatst

Dat is 'm ja.

Junior masterchef Australia, nog niet gezien maar ga het cker volgen

Lekker op tijd dan, want finale is al bijna. :cab:

Geplaatst

Hell's Kitchen vind ik echt een masterlijk programma. Sowieso elk programma waar Gordon Ramsey een uur lang staat te ranten en mensen uit te schelden en te kleineren is goud waard.

Geplaatst
Hell's Kitchen vind ik echt een masterlijk programma. Sowieso elk programma waar Gordon Ramsey een uur lang staat te ranten en mensen uit te schelden en te kleineren is goud waard.
Je was me net voor. Meer entertainment dan koken, maar wat boeit het? :)
Geplaatst

Topchef kijk ik meestal wel als ik er langs zap, maar ga er niet speciaal voor zitten of zo. Heb dat eigenlijk met geen enkel tv-programma op voetbal/atletiekwedstrijden na.

Geplaatst
Daar geilen de chicks teveel op :@

Niet! :(

Masterchef UK was baas. Masterchef Australia is baas. Volgende week finaleweek jee.

Geplaatst
Ready Steady Cook sowieso. Ainsley _O_

Hij was laatst bij ons met een bruiloft. Lachen gozer, als ik ff weg was kwam ie de keuken in, zeggen dat ik hem ff moest helpen.

Geplaatst
  • Auteur

Net weer een aflevering gekeken van Austrailian Masterchef. Vandaag was er een eliminatieronde met 4 personen. Tijdens de eliminatie vroegen de presentators wat de droom is van de 4 deelnemers en 1 persoon gaf eerlijk toe dat hij niet Masterchef wilde winnen, zoals de andere 3 wel wilden. Hij offerde zichzelf op om geelimineerd te worden en vetrok vrijwillig naar huis. Wel een zeer mooi gebaar. Masterchef Australia is beter dan de Nederlandse versie iig, heb daar 1 aflevering van gezien maar ik vond dat echt geen klap aan.

Geplaatst
Net weer een aflevering gekeken van Austrailian Masterchef. Vandaag was er een eliminatieronde met 4 personen. Tijdens de eliminatie vroegen de presentators wat de droom is van de 4 deelnemers en 1 persoon gaf eerlijk toe dat hij niet Masterchef wilde winnen, zoals de andere 3 wel wilden. Hij offerde zichzelf op om geelimineerd te worden en vetrok vrijwillig naar huis. Wel een zeer mooi gebaar. Masterchef Australia is beter dan de Nederlandse versie iig, heb daar 1 aflevering van gezien maar ik vond dat echt geen klap aan.

Ik heb Masterchef Australia van één of twee jaar terug ook op 'één' gevolgd en die is idd geweldig, tien keer beter dan de Belgische versie.