Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 263
  • Weergaven 10,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Had vorige week seizoen 2 er helemaal doorheen gejaagd. Denk dat ik nu ook gewoon ga wachten tot alle afleveringen van s03 uit zijn voor ik daar aan ga beginnen. S02 was minder dan het eerste seizoen, maar was nog steeds erg vermakelijk. En die trailer van seizoen 3 ziet er echt wel nice uit.

Geplaatst

Ik ben echt net 10 minuten klaar met de laatste aflevering van book 3, in 1 week The Last Airbender en Legend of Korra uitgekeken, wat een helden serie _O_

Trouwens, ik vond The Last Airbender zo gaaf dat ik The Legend of Korra echt minder verwachtte, het eerste seizoen van Korra was ook niet zo met een veel te sterke Amon, seizoen 2 met de spirits was wel weer tof en seizoen 3 was gewoon echt puntje van mijn stoel. Paar personen die ik echt tof vind zijn Iroh, Zuko, Bolin, Mako en Tenzin _O_

bewerkt door Root

Geplaatst

Hoop wel dat we nog een Avatar met Earth krijgen.

Geplaatst
Hoop wel dat we nog een Avatar met Earth krijgen.

Meh, misschien. Volgens mij hebben ze gezegd dat ze ooit nog een film willen maken, maar denk dat weer met Korra is. Sowieso nemen ze paar jaar break gok ik.

Geplaatst

Jammer, maar goed, die trailer showde wel dat Metal Benders gaan overnemen, waarschijnlijk is de moeder van Opel hun leidster.

Geplaatst
Jammer, maar goed, die trailer showde wel dat Metal Benders gaan overnemen, waarschijnlijk is de moeder van Opel hun leidster.

Nee joh, die zat nog vastgebonden in de trailer. Kuvira is de leider. Avatar speelt heel veel verschillende gebeurtenissen irl na. Amon = communisme, Red Lotus = anarchisme en met die spirits was ook wat. Kuvira is de leidster van het deel fascisme.

Geplaatst
Nee joh, die zat nog vastgebonden in de trailer. Kuvira is de leider. Avatar speelt heel veel verschillende gebeurtenissen irl na. Amon = communisme, Red Lotus = anarchisme en met die spirits was ook wat. Kuvira is de leidster van het deel fascisme.

Nou, Amon communisme? Was meer anti-bending zodat hij zelf de machtigste persoon zou worden.

Geplaatst
Weet jij wat communisme is?

Jij volgt ook de comics toch [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION];

Ja, vorige week nog met geschiedenis gehad.

Geplaatst
Nee gewoon een vraagje. Jij weet dus al wat er allemaal aankomt en shit. [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION];

Comics zijn allemaal tussen de twee series, geen idee wat we gaat gebeuren dus. Maar ik weet wel wat er met Zuko's moeder is gebeurd bijv.

Geplaatst

Heb dit topic weleens voorbij zien komen maar nooit aandacht aan besteed. Was zelf groot fan van Avatar: the last Airbender. Is dit een vervolg ofzo erop? En is het aan te raden? :)

Geplaatst
Heb dit topic weleens voorbij zien komen maar nooit aandacht aan besteed. Was zelf groot fan van Avatar: the last Airbender. Is dit een vervolg ofzo erop? En is het aan te raden? :)

Ja, zelfde makers en alles. Het is wel anders in de zin van elk boek apart doel ipv ATLA met een doel in drie boeken. Het beste kan je het kijken door het in HD te downloaden van de piratenbaai. Het is zeker aan te raden ja.

Geplaatst
Ja, zelfde makers en alles. Het is wel anders in de zin van elk boek apart doel ipv ATLA met een doel in drie boeken. Het beste kan je het kijken door het in HD te downloaden van de piratenbaai. Het is zeker aan te raden ja.

Er zijn ook sites die het in HD streamen zoals legendofkorra.tv en anime.fullfights.org

Geplaatst
1 dag en 18 uur :<

Hoe kom je daar bij? Eps seizoen 3 stonden gewoon al 's middags online op vrijdag op nick.com. Kon ik gewoon met Hola bekijken.