Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 92
  • Weergaven 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Heb alles even gezien, en dat in twee dagen. In mn toetsweek:cab: Wel heerlijke dingen zitten erin:mrgy:

Geplaatst

Heerlijk bedankt man !!

Morgen met een lekker ontbijtje maar even kijken dan :D

Geplaatst

Weer zo'n einde waar je alle kanten mee op kan. Wel weer geniaal van Olivier en natuurlijk Beeksma. Wat een held

Geplaatst

[spoiler=""]Wat een kut einde ;e Je weet al gewoon wat er in S03 komt. Olivier en Bram hebben een geheim (dat die foto niet echt in de krant zou komen), en die Oranje dude komt daar uiteindelijk achter. Olivier vertelt Bram na heel veel gezeik dat het allemaal door Marie kwam. Blablabla

Geplaatst

Wat is de Van Ginkel een stomme flapdrol zeg; [tekst]waarom belt hij in vredesnaam Charlie om het verhaal te bevestigen en niet Marie?[/tekst]

Geplaatst

Trouwens. Voor de mensen die wachten op seizoen drie. Er komt eerst een film

Geplaatst

Ik verwacht dat die film een gigantische flop wordt. Ze zullen waarschijnlijk de nodige drama erin willen verwerken en het komische op de achtergrond houden.

Geplaatst

Al een datum bekend van de film?

Op aanraden/bevel van Marco laatst beide seizoenen gekeken. Vond het erg goed en man wat is die Hanna Verboom knap zeg :<

Geplaatst

Seizoen 3 is inmiddels begonnen. De film komt na dit seizoen dus zal wel de afsluiter zijn van de serie.

Gisteravond was aflevering 1. Als je de app download kan je een week er voor de nieuwe aflevering al zien.

Vanavond ga ik dus zeker aflevering 2 kijken.

Geplaatst
[spoiler=""]Wat een kut einde ;e Je weet al gewoon wat er in S03 komt. Olivier en Bram hebben een geheim (dat die foto niet echt in de krant zou komen), en die Oranje dude komt daar uiteindelijk achter. Olivier vertelt Bram na heel veel gezeik dat het allemaal door Marie kwam. Blablabla

Ja of totaaaal niet. Waar zijn alle verhaallijnen gebleven? Mja, was op zich wel grappig om weer te zien. Het kan zijn dat ik gisteren te moe was maar volgens mij zat er foutje in. Olivier was helemaal lam bij die ontgroening, ging naar de bar en was weer nuchter :cab:?

Geplaatst

Aaah nice fijn voor de melding. Vorige 2 seizoenen zijn me zeer goed bevallen. Leuk avondje in het vooruitzicht met Breaking Bad en Feuten dus:)