Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 95
  • Weergaven 6,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur
Aparte cliffhanger heeft eps 1.. hmm zo onder het eten nog een kijken ;c

Het fijne is dat het véél en véél verder gaat dan een whodunnit voor de moord op Laura Palmer. Er gaan zoveel zijtakken verschijnen, zoveel verschillende verhaallijnen dat het interessant blijft.

Geplaatst

Fuck. Nog niet begonnen :cab: Wel lastig dat die pilot gelijk anderhalf uur duurt.

Geplaatst
Ohmygodohmygodohmygod seizoen 1 eindigt met een gi-gan-tische cliffhanger, damn.

Geen woord teveel, bi-zar einde. Ik heb het licht gezien, briljante serie. Nu nog 22 eps van seizoen 2 te gaan. Is het een afgerond geheel Hans?

Geplaatst
  • Auteur

Audrey heeft lelijke benen. Vergeet Donna ook niet, die heeft ook iets.

Shelley is natuurlijk buiten categorie <3

Geplaatst

Al klaar Hans? Ik zit op 2.06 nu, een van de meest briljante en tevens meest bizarre series die ik heb gezien. Agent Cooper is echt een baas.

Soms is het ook goed griezelig, absurd enzo. Heerlijk.

Geplaatst

Pfff eps 2-07 ....... the fuck hee. zonde dat ik nu wil slapen.

WAT een serie, waarom kijken niet meer mensen dit

Geplaatst

ha toevallig! Heb een paar maanden terug net de hele serie gekeken. Echt de moeite waard.

(En Audrey, goddamn! :< )

@Pieter: tja, afgerond geheel... Ligt er aan wat je een afgerond geheel vindt, maar in vergelijking tot het merendeel van de langlopende series van de afgelopen jaren zou ik zeggen; ja. Er zit echt een einde aan. Of je iets van dat einde begrijpt is het tweede, maarja, dat schijnt David Lynch te zijn he.

Geplaatst
  • Auteur

Kijk eens aan, nog een held.

Het einde nog niet gezien Piet, wou eerst Death Note uitzien, vond ik nog spannender. Misschien moet ik daar ook eens een topic voor opendoen, maar dan ga ik echt de enige zijn denk ik.

Geplaatst

omg omg omg eps 2.09 en het begin van 2.10 _O_ _O_ _O_ Even het topic kicken ook in de hoop dat mensen het gaan zien! :oops:

deze vrouw is ook cult

NH2.JPG

Geplaatst

2 seizoenen, hmm. Ik word 13 oktober geopereerd en heb dan wat dagen echt #nolifemode dus ga het dan de kans geven.

Geplaatst

Klinkt goed, ga het zeker eens een keer kijken. Maar dan wel als de andere series gestopt zijn/pauze hebben. Die lukken me bijna niet meer bij te houden.

Geplaatst

Het is totaal anders dan je gewend bent, maar je bent een held dat je het durft.

De entree van Dennis Bryson in ep 11 :mrgy:

Geplaatst

Nog niet begonnen, pilot van anderhalf uur werkt het meest tegen. Woensdag begin ik.

Geplaatst
  • Auteur

Straks na m'n colleges de laatste aflevering bitches! Fuck it, ik sta op ontploffen bijna zo spannend.

Geplaatst
Straks na m'n colleges de laatste aflevering bitches! Fuck it, ik sta op ontploffen bijna zo spannend.

En en en? Al gezien? Ik ben 2x12 aan het kijken. Nadine like a boss hehehe

edit: omg ik dacht al ik ken hem ergens van, maar dennis is dus david duchovny :-D

Geplaatst
  • Auteur

Het is Denise :LO: :D

Jup, ik zit erdoor. Erg experimentele laatste aflevering maar uiteindelijk wel een cool einde. Fantastische serie al bij al, met hoge review value ook door het de sfeervolle momenten.