Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 412
  • Weergaven 15,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Net begonnen met deze serie, ik ga nu aflevering 4 kijken. Ik ben er vrij snel ingekomen wat voor mij toch wel bijzonder is. Ben benieuwd of mij dit zal blijven boeien:D

Geplaatst

Hoop dat bij de volgende aflevering het nieuwe seizoen een beetje op gang gaat komen, wat de eerste twee afleveringen waren nogal soap-achtig.

Geplaatst

Oké, ik ben officieel verslaafd aan deze serie. Die Louis is echt verreweg mijn favoriete personage in de serie:D Heerlijk ego.

Geplaatst

Suits

Oké, ik ben officieel verslaafd aan deze serie. Die Louis is echt verreweg mijn favoriete personage in de serie:D Heerlijk ego.

En dat vind ik dus de grootste kneus van de serie.

Geplaatst

Dat vond ik de eerste afleveringen ook, maar er zit toch wel veel diepgang in zijn personage. Ik denk dat dit een 'hate or love' type is.

Geplaatst

Dat sowieso. Zijn rol is wel een goeie toevoeging aan de serie. Maar kan niet aan hem wennen.

Overigens staat bij mij aflevering 5 nu op het programma.

Geplaatst

Suits

En seizoen 1 zit er op. Wel verrot. Wil nu graag starten met seizoen 2. Aangezien het einde echt goed is.

Morgenavond gauw weer verder dus

Geplaatst

Na twee beroerde afleveringen lijken ze nu weer het niveau van het vorige seizoen op te pakken.

Geplaatst

Toffe episode, lichtelijk beter dan vorige twee. Kijk uit naar de volgende.

Geplaatst

Suits

Ben met de laatste aflevering van seizoen 2 bezig. Dat word snel beginnen met seizoen 3.

Geplaatst

Thanks, Engelse ondertiteling wil ook prima idd. Ben helemaal up to date nu.

Geplaatst

Je kan dat Engels toch wel gewoon verstaan ? Het is niet heel moeilijk wat ze allemaal zeggen. Dan leer je er nog wat van ook.

Geplaatst

Suits

Je kan dat Engels toch wel gewoon verstaan ? Het is niet heel moeilijk wat ze allemaal zeggen. Dan leer je er nog wat van ook.

Versta het wel alleen sommige woorden snap ik geen bal van. Vandaar.

Geplaatst

Ik heb die Engelse ondertiteling wel echt nodig hoor. Anders mis ik toch die subtiliteiten.

Geplaatst

Je went er na een tijdje wel aan om gewoon puur in het Engels te kijken volgens mij. Zo werkt het ook met Engelse boeken. Het is wel fijn om niet naar ondertiteling opzoek te hoeven in ieder geval.

Geplaatst
  • Auteur

Probleem is soms ook gewoon verstaan ipv begrijpen. Maarja, gebruik meestal headphones dus weinig last van