Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ja die gebruik ik ook. Ik ben nu trouwens ook up-to-date met de serie. Op welke dag van de week komen er nieuwe afleveringen?

• Antwoorden 412
  • Weergaven 15,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik kijk zonder ondertiteling en is gewoon gemakkelijk te volgen. Kijk ze gewoon op mijn tv trouwens.

Geplaatst
Ik heb die Engelse ondertiteling wel echt nodig hoor. Anders mis ik toch die subtiliteiten.

lolz, weet dat je het serieus bedoelt maar subtiliteiten is wel een grappig woordje in een discussie over ondertiteling.

Geplaatst

Chille aflevering, vind die Katrina toch ook wel stiekem een toffe karakter aan het worden. Lekker wijfie ook ;c Vind het verder goed dat niet continue losse afleveringen zijn maar dat er een verhaal in zit. En ow ja, Donna _O_

Geplaatst

Gisteren de 1e 3 afeleveringen gekeken. Aardige serie, ideaal voor avonden makkelijk vermaak.

Geplaatst

Deze serie staat bovenaan mijn lijstje. Eens ik men scriptie af heb ga ik er aan beginnen. Ook veel mensen in men omgeving die ik hoog heb zitten raden het aan. Zeer, zeer benieuwd.

Geplaatst

Donna :love: Rachel :love: Katrina :love:

Mis alleen nog Scotty... Die mag ook wel wat vaker terugkomen.

Geplaatst

Scotty is veruit de lekkerste van allemaal. Begin me steeds meer te irriteren aan die Rachel met dr gezeik.

Geplaatst

Haha ja echt hé, beetje jankwijf aan het worden. Donna blijft gewoon goddelijk en die Louis blijft gewoon geniaal. Scene met Donna was mooi mbt Yoga haha

Geplaatst

Precies:-D

Maar ik vind het trouwens niet een heel tof seizoen en ben ook eigenlijk blijven steken na de tweede aflevering. Is het na die aflevering nog een beetje verbeterd?

Geplaatst

Na de eerste twee afleveringen is het niveau wel een stuk omhoog gegaan ja, maar het kan niet tippen aan het tweede seizoen.

Geplaatst

Hmm aflevering 6 was wel oke en maakt duidelijk waarom de band tussen Harvey en Dennis zo is. Harvey blijft wel echt een enorme eindbaas! De opmerking van Donna naar Louis, bij hun 1e ontmoeting, was echt heerlijk haha. Donna blijft een sweety!!

bewerkt door Vitesse88

Geplaatst

Iemand die ff mijn vraag in de spoiler kan beantwoorden? Vond het nad it namelijk niets meer aan.

[spoiler=vraag]

Blijven Harvey en Mike ruzie houden? Of gaat dat weer over?

Geplaatst

Een kat. Serieus, waar hebben we het over. Een kat. Wat een geouwehoer over een kat.

Geplaatst

Haha prachtig, die Louis die zich daar helemaal druk om maakt :mrgy: Vind het wel tof dat er 1 hoofdonderwerp is tot nu toe.

Geplaatst

Ik ging stuk bij die referentie naar Michael Vick :D

Geplaatst

Vond het echt een geweldige aflevering. Wellicht beste van het seizoen.