Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 412
  • Weergaven 15,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Komt vooral door het feit natuurlijk dat mensen die geïnteresseerd zijn in het kijken naar series al lang Suits bekeken hadden.

Nieuwste episode is trouwens dikke prima.

Geplaatst

De fladhbacks zijn nice, mogen ze vaker doen. Morgen nog effe E13 terugkijken. Blijft een heerlijke serie!

Geplaatst
Erg sterke aflevering deze keer, knap meisje ook die Claire

Is in het echt samen met Patrick J. Adams (Mike) dacht ik, heel knap inderdaad!

Geplaatst
Is in het echt samen met Patrick J. Adams (Mike) dacht ik, heel knap inderdaad!

Klopt. Gabriel Macht (Harvey) zijn chick, Jacinda Barrett, heeft ook een gastrolletje gehad. Speelde toen die Zoe Lawford.

Geplaatst
  • Auteur

Het kijkt lekker weg, de personages zijn vrij cool, dialogen zijn dat soms ook en er spelen wat lekkere wijven in, maar verder haalt dit toch echt totaal geen niveau meer :cab: Verschrikkelijk voorspelbaar geworden

Geplaatst
Vond 'm weer goed. Benieuwd of ze volgende week een volwaardige season finale neer kunnen zetten.

Is het volgende week alweer klaar? :cab:

Geplaatst

Zij heeft een enge nek

tricia-helfer_org.jpg

Verder prima aflevering. Volgende week inderdaad de seizoensfinale.

Edit: Wow, wel een erg grote afbeelding.

Geplaatst

Hoop dat ze het laatste seizoen afdoen met een aflevering of tien, niveau was de tweede helft van het seizoen heel armoedig.

Geplaatst

Pff, ik werd dat geschreeuw over en weer behoorlijk beu. Elke aflevering weer werd tijdens scènes datzelfde riedeltje gebruikt: het bruist, gemoederen hopen hoog op = geschreeuw en dan een klein moment van beheersing. En als je het weet, zit dat er wel heel vaak in. Ook elke keer dat soapy gebeuren tussen afwisselend Mike en Rachel en Jeff en Jessica (en volgend seizoen dan [tekst]dus eindelijk Donna en Harvey[/tekst], wat dan weer enigszins logisch is om mee te eindigen). Mjah. Het plezier dat er in het eerste seizoen zo lekker in zat, miste ik nu wel heel erg. Gelukkig kwam dat een klein beetje terug in die laatste paar eps, maar het is maar goed dat er nog maar één seizoen komt. Veel langer moet het niet gaan duren, nu is het gelukkig nog wel oké, ondanks die mindere dingen.

Geplaatst
Elke aflevering weer werd tijdens scènes datzelfde riedeltje gebruikt: het bruist, gemoederen hopen hoog op = geschreeuw en dan een klein moment van beheersing. En als je het weet, zit dat er wel heel vaak in. Ook elke keer dat soapy gebeuren tussen afwisselend Mike en Rachel
:D dat begon me in s3e1 op te vallen inderdaad, en vanaf toen kon ik het niet meer serieus nemen, dus gestopt.
Geplaatst

Heb de eerste 3 seizoenen in 2 weken gekeken (:cab:) heb er echt bizar van genoten van vooral Louis, jammer dat Netflix seizoen 4 niet heeft, nu moet ik die downloaden, zodat ik daarna bij loop.

Geplaatst

[spoiler=S05eE01]Hmm Rachel nog steeds een vervelend wijf, nu weer dat gepronk met haar verloving. Wel een prima aflevering, zoals Jessica perfect tegen Harvey zei: 'je bent meer kapot van het vertrek van Donna dan van Scotty'. Toch ook dan weer die pillen door de wc spoelen, waarschijnlijk puur vanwege zijn eigen trots. Kapsel van Mike zag er trouwens gaar uit :r