Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 412
  • Weergaven 15,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Komt ook nog seizoen 6 ;e De maker wilde eigenlijk niet verder gaan dan 4. Aflevering van vandaag nog niet gezien maar ben bang dat het weer een en al gezeik wordt, gewoon een slechte drama soap geworden.

Geplaatst

Ja er is eindelijk weer eens iets juridisch met die nieuwe zaak van Mike. Vorig seizoen ging het echt alleen over het wel of niet bekend worden van het geheim van Mike, daar was ik ff helemaal klaar mee.

Geplaatst

Eind van vorige aflevering dacht ik weer: Ja, dit is de serie die ik goed vind. Hopelijk wordt de lijn doorgetrokken.

Geplaatst

[spoiler=Suits S05E04]Jongens toch :D Deze serie wordt echt met de aflevering minder hè. Zeer spijtig. Eerste seizoenen waren vlot te kijken, maar begin er steeds meer aan te denken om te kappen met deze serie. Soms nog wel goede scènes, maar steeds meer dialogen waarbij je denkt 'wat is dit nou weer? :r'. Hoop dat er weer wat meer 'harde actie' in voor gaat komen en minder gezeik, maar vrees van niet. Heel jammer.

Geplaatst
  • Auteur
[spoiler=Suits S05E04]Jongens toch :D Deze serie wordt echt met de aflevering minder hè. Zeer spijtig. Eerste seizoenen waren vlot te kijken, maar begin er steeds meer aan te denken om te kappen met deze serie. Soms nog wel goede scènes, maar steeds meer dialogen waarbij je denkt 'wat is dit nou weer? :r'. Hoop dat er weer wat meer 'harde actie' in voor gaat komen en minder gezeik, maar vrees van niet. Heel jammer.

[spoiler=S05E04]Die corny dialogen zijn echt tenenkrullend ja

Zoals die Bird-Magic-Jordan discussie in het begin tjonge jonge jonge. :cab:

Geplaatst

Ben nu bij Suits S5E4, moet zeggen dat ik er nog steeds van kan genieten hoor. Maar dat zal wel komen omdat ik van elke persoon wel kan genieten, bij Breaking Bad ging ik me aan het eind van de serie echt irriteren aan alle personen.

Geplaatst
Ben nu bij Suits S5E4, moet zeggen dat ik er nog steeds van kan genieten hoor. Maar dat zal wel komen omdat ik van elke persoon wel kan genieten, bij Breaking Bad ging ik me aan het eind van de serie echt irriteren aan alle personen.

Ik kan ook nog altijd genieten van deze serie inderdaad. Maar ik kan ook niet ontkennen dat de eerste seizoenen beter waren..

Geplaatst

Heb S04 er in twee dagen doorheen geknald, maar hij blijft heerlijk. Is 5 het laatste seizoen, of komt er wellicht ook nog een 6?

Geplaatst

[spoiler=S05E04]Kan er soms nog wel van genieten maar ik stoor me enorm aan die psychiater, wat een onzin allemaal :cab:

Geplaatst
[spoiler=S05E04]Kan er soms nog wel van genieten maar ik stoor me enorm aan die psychiater, wat een onzin allemaal :cab:

[spoiler=antwoord hierop]Heb echt het gevoel dat Harvey die psychiater nog gaat ballen of zo

Geplaatst
[spoiler=antwoord hierop]Heb echt het gevoel dat Harvey die psychiater nog gaat ballen of zo

[spoiler=..]Dat heb ik bij elke chick die Harvey tegen komt. :cab:

Geplaatst

[spoiler=S05E06]Beste episode van dit seizoen (tot nu toe dan) imo. Stuk waar Harvey die psychiater onder vuur neemt was heerlijk, Jessica die die enge Jack even temde was mooi en ook die nieuwe secretaresse van Harvey vind ik wel goed :D Hopen dat de volgende eps ook van deze kwaliteit zijn.

Geplaatst

[spoiler=S05E07]Goede episode. Begon leuk, ging goed verder. Tot die laatste scène :r Wat was dat slecht zeg. Ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren nu, maar hoe Harvey Louis die tafel opgooide :-D Moest meteen aan B.A. Baracus denken.

Geplaatst

Game of Thrones wordt wel even keihard gespoilerd in S05E08, dus voor de mensen die nog niet bij zijn met GoT, pas op