Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Re: Je wilt het altijd beter doen ...

Einde van het seizoen.

We hebben de tweede plaats behaald. Dus volgend jaar mogen we aantreden met de eliten.

We hebben dit jaar ook terug enkele individuele prijzen behaald. Spijtig zijn de winnaars einde contract en willen ze hun contract niet verlengen dus spelers waar ik verlies aan zal doen

stand8lw.jpg

awards8if.jpg

• Antwoorden 145
  • Weergaven 625
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Jammr van de Uefa Cup toch netjes met nog 1-0 voorkomen;)

Competitie goed gedaan!

Een tweede plek en een nieuwe goede coach;)

Geplaatst
  • Auteur

Voorbereiding derde seizoen

Mijn derde seizoen staat voor de deur bij Roda Jc. Hopelijk kan ik het even goed doen maar ik vrees ervoor. Alle einde contract spelers zijn vertrokken omdat ze hun contract niet wilden verlengen. Het waren dan ook niet van de minste spelers. Ze hadden allemaal dezelfde boodschap. We hebben bereikt want we wilden bij Roda en we willen hogerop. Ja ik heb dat gevoel ook. Ik ben dus op zoek moeten gaan naar vervangers.

Tranfers

inkomende6ny.jpg

uitgaande4ce.jpg

Tactiek

tactiek1so.jpg

Vriendschappelijke wedstrijden

vriendschappelijk3ou.jpg

Voorrondes Champions Leaque

chelsea6ki.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Maand augustus/september

De eerste maand van de competitie staat voor de deur. Gelukkig beginnen we met een gemakkelijke reeks. Maar we mogen natuurlijk ook niet te vroeg juichen.

cambuur8dd.jpg

willem7hk.jpg

groningen4gc.jpg

Geplaatst

Jmmr van FC Groningen leuk team trouwens;)

Geplaatst
  • Auteur

Ik ben dus opnieuw werkloos. Na 2 jaar Roda JC ben ik terug op zoek naar een nieuwe ploeg.

Roda was ik een beetje en had er geen zin meer in en tegen je zin gaan werken is ook niet plezant dus neem ik liever ontslag. Ik vond het niet goed dat de contracten nooit konden worden verlengd. Wel spijtig eigenlijk want ik wilde wel een prijs hebben in Nederland maar daar krijg ik wel nog de kans toe zeker.

Nu ik ben al enkele weken werkloos en deze eerste trainer word ontslagen. Namelijk Cartier bij FC Brussel. De pers vraagt meteen of ik zin heb naar een baan bij Brussel. Ik laat in de pers weten dat ik dat zie zitten en beslis om de dag erna te solliciteren. Maar dag erna gaat Boskamp er aan de slag.

Enkele dagen later wordt de trainer van Bayern Munchen ontslagen. Ik denk bij mezelf daar maak ik geen kanse maar zou het natuurlijk wel eens willen proberen. Maar zoals ik al dacht mijn sollicitatie werd afgewezen dus het was terug wachten op een nieuwe ploeg.

Een dag erna wordt de trainer van Frankfurt ontslagen opnieuw werd er in de pers naar mij gevraags en deze keer zeg ik dat ik dat wel zie zitten en ging onmiddelijk solliciteren. Enkele dagen krijg ik het bericht dat ik aan de slag mag gaan en net op die dag wordt Glen De Boeck ontslagen bij Anderlecht. Van de voorzitter wist ik toen Glen nog aan de slag was dat ik kans maakte wat ik had in de pers laten weten dat ik wel eens aan de slag wilde gaan bij Anderlecht. Dus ik besliste om een week uitstel te vragen bij Frankfurt en dit werd aanvaard ondertussen solliciteerde ik bij Anderlecht. Na een week had Anderlecht nog geen beslissing genomen en ik begin een beetje te vresen. Ik vroeg nog een week uitstel bij Frankfurt en opnieuw werd het aanvaard.

Diezelfde dag nog word de trainer van Gaal ontslagen bij AZ. De pers liet weten dat ik kans maakt om van Gaal om te volgen. Nu ik solliciteerde ook bij deze club. Een week verder vraagt frankfurt of ik wil tekenen maar anderlecht en Az hadden nog niets laten weten dus ik vroeg nog een week uitstel maar dat werd afgewezen en dus koos ik om het contract aftewijzen

Dus moest ik wachten op Anderlecht en Az. De dag erna boo Az met een contract aan. Ik vroeg een week uitstel en kreeg die de dag erna kreeg ik eindelijk het voorstel van Anderlecht. Bij beiden wil ik wel aan de slag. Ik zal ze eens moeten vergelijken

frankfurt9hu.jpg

benaderingaz8gy.jpg

benaderinganderlecht3ou.jpg

Geplaatst

Anderlecht zeker weten:S

44 M:P daar kan je wat mee ik zou ANderlecht dus doen

Geplaatst
  • Auteur

Maand december

Mijn eerste wedstrijden als manager van Anderlecht. Ik verwacht nog niet direct super voetbal wat de kern ken ik nog niet goed en ben nog aan het zoeken achter de juiste opstelling. In de winterstop komen er enkele versterkingen daarnaast wil ik het doen met spelers uit de eigen opleiding.

svzw0kl.jpg

cercle2jd.jpg

oostende5ex.jpg

lierse4xo.jpg

Beker van Belgie

hasselt8hm.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Tussenseizoen

inkomende3cv.jpg

Degene in het vakje zijn degene die ik heb aangekocht.

uitgaande7um.jpg

gent6bx.jpg

lalou9jy.jpg

lokern2bw.jpg

roeselare4fg.jpg

Beker van Belgie

brusselbk8ce.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Maand April

lier2kz.jpg

moes4kg.jpg

stvv7mw.jpg

Beker van Belgie

zul6wb.jpg

Uefa Cup

bayern1jb.jpg

gala2un.jpg

galatrg0uz.jpg

Het is ons gelukt we spelen de finale van de uefa cup. We nemen het op tegen Schalke wat misschien een haalbare tegenstander is

Geplaatst
  • Auteur

Ongeloofelijk we zijn kampioen geworden, hebben de beker van belgie en hebben de uefa cup gewonnen.

Iets wat ik niet echt meer verwacht had toen ik aan de slag ging stonden we op een zevende plaats en toch is het nog gelukt om kampioen te worden. Mijn transfers zijn gewerkt. Naar volgend jaar moeten bevestigen en waarom eens niet proberen zover te geraken in de champions leaque.

Ik hoop de ploeg de behouden voor volgend seizoen en te reserve spelers die vertrekken vervangen door eigen jeudspelers.

staand7zk.jpg

awards1ji.jpg

elftaltjaar0bk.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Het seizoen zit erop. Ik voel me terug goed en heb een prachtig seizoen achter de rug. Ik heb prijzen gepakt waar ik al een tijd van zat te dromen. Nu moeten we verder bouwen naar volgend seizoen. Ik wil de huidige kern behouden en aanvullen met enkele jongeren uit de eigen jeugd. Eigenlijk zijn de prijzen gewonnen met spelers van eigen bodem.

Misschien komt er één of 2 versterkingen die elders einde contract waren maar met geld gaan we niet beginnen gooien als het niet nodig is.

Daarnaas zijn ook de reserven en de min 19 jarigen in hun reeks kampioen geworden wat toch aantoont dat we sterk staan. De doelen voor volgend seizoen zijn kampioen en eerst europees overwinteren en dan zien we wel. De bekercampagne zal ik laten spelen door de spelers die niet veel anders mogen spelen en de jongeren. Zo leren ze het ook.

Nu de voorbereiding kan beginnen maar eerst vakantie en het europeeskampioenschap benieuwd wie het zal halen.

commentaar en screens vraag ma é

Geplaatst

Screen van je selectie en tactiek;)alsjeblieft

Geplaatst

Ziet er super uit! Geweldige prestaties en grappig dat je Michael Kone hebt teruggehaald, ook al kost het je wat. Mag ik een screen van (een verouderede) Crespo?

Geplaatst
  • Auteur

Voorbereiding 4de Seizoen

Er staat een nieuw seizoen voor de deur en ik wil dit seizoen bevestigen. Ik hoop om opnieuw kampioen te worden natuurlijk.

Enkele spelers hebben de club vervoegd maar er zijn ook enkel die Anderlecht hebben verlaten. Het zijn vooral reseverve spelers en ook 2 jeugdspelers die we met winst verkocht hebben.

Transfers

inkomende8tt.jpg

uitgaande2is.jpg

Elftal

elftal7ai.jpg

Vriendschappelijke wedstrijden

vriendschappelijk5tm.jpg

supercup

We kunnen onze eerste prijs van het seizoen pakken van de supercup.

supercup9iq.jpg

Het seizoen moest nog beginnen maar ik kreeg al 2 aanbiedingen voor manager te worden.

De eerste aanbieding was van Schalke maar die heb ik afgewezen de ander kwam van Belgie en die heb ik wel aanvaard want het een eer om bondscoach te worden.

benaderingshalke7je.jpg

benardingbelgie7ot.jpg

Geplaatst

blijf bij anderlecht en mooi dat je gevraagt bent bij belgie

Geplaatst

fette shit... cker bij anderlecht blijven,,, als ik jou was zou ik wel naar belgië gaan.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]