Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Re: Je wilt het altijd beter doen ...

Einde van het seizoen

stand8bu.jpg

awards6xp.jpg

elftal4te.jpg

dreamteam3bj.jpg

Het seizoen zit erop en we zijn opnieuw kampioen geworden. Ook individuele prijzen hebben we behaald en zoals je kan zien heb ik een andere ploeg ik zal het nog niet zeggen wie het is. Je zou denken dat je het kan afleiden uit vorige berichten maar uuuh. Ik heb een nieuwe stap gezet in mijn carriere. Ik weet niet of het een stap vooruit is of achteruit is.

• Antwoorden 145
  • Weergaven 625
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

bayern munchen???

Geplaatst

bij dat witte streepje staat zeker bayern münchen;)

Geplaatst

Bayren Munchen moet je natuurlijk doen :thumb:

Geplaatst

prachtige opstap,,, je zou nou de cl wel kunne winne

Geplaatst

Leuke wending.

Bayern 6 de? :cab:

Geplaatst

Tioté en Matthys naar Bayern halen,zijn die dan zo goed geworden?

Geplaatst

Screen dan maar van die 2 :clap:

Geplaatst

Mattthys voor maar 300 k terwijl ie 5,5 mil waard is vind ik een goeie zet!

Geplaatst

Mattthys voor maar 300 k terwijl ie 5,5 mil waard is vind ik een goeie zet!

In fiete is hij die 5.5 miljoen waard omdat hij bij Bayern speelt.Zet hem,zoals hij un is,bij een middelmatige ploeg en hij haalt die waar niet
Geplaatst
  • Auteur

Maand Augustus

We staan voor een belangrijke maand. De eerste competitiewedstrijden komen eraan en natuurlijk we kunnen ons plaatsten voor de uefa cup. Wat dus het belangrijkste doel is.

wolfsburg3ze.jpg

bremen3xd.jpg

leverkussen5yr.jpg

DFB Bokal

pdfpokal3cd.jpg

Intertoto cup

zemum6eh.jpg

zemumtrg6cm.jpg

Geplaatst

Grote Overwinningen!

En ballack scoort aan de lopende band _O_

Geplaatst

Je spaart de tegenstanders niet nee :P

Geplaatst
  • Auteur

Belgie

wedstrijden3kl.jpg

stand1pa.jpg

De ploeg draaide al enkele wedstrijden en ik kreeg er geen vat meer op en

ik heb dan ook besloten om mijn ontslag in te dienen.

Geplaatst

Tsjechie presteerde ook slecht :cab:

Geplaatst
  • Auteur

Het verhaal van Roy Makaay

Tijdens mijn eerste dagen op de club was er geen Roy te zien. Toen ik de lijst nogmaals overliep viel mij op dat hij verhuurd werd aan de Italiaanse eerste klasser Chievo. Hij zou op het einde van het seizoen terugkomen. Ik vroeg aan mijn assistent hoe het kwam dat Roy verhuurd was. Volgens mij was dat toch een top spits die doelpunten maakt als zoete broodjes. Het antwoord was dat hij dat vroeger inderdaad was maar de laatste 2 seizoen was het minder en er was geen plaats meer voor Roy dus werd hij uitgeleend.

Hij was ondertussen 34 geworden en was maar 400 euro meer waard. Dus niets meer.

De meeste spelers kwamen terug en de eerste trainingen kwamen eraan en met de meeste spelers had ik al een gesprek gehad behalve met de spelers die de club wensen te verlaten en degene die uitgeleend waren.

Toen Roy terug kwam nam ik hem eerst en vooral bij mij voor een gesprek. Ik vertelde hem dat het voor mij een eer is om samen te werken met een speler van zijn kaliber. Hij was verbaast want dat was lang geleden dat hij nog zoiets gehoord had want in Chievo had hij ook geen potten kunnen breken. Zijn eerste vraag was dan ook of ik nog op hem rekende. Ik vertelde hem dat ik hem zeker kon gebruiken. Ik was eerlijk tegen hem door te zeggen dat hij de eerste wedstrijden er niet zou bij zijn in het eerste elftal maar dat hij zou aantreden met de 2de ploeg waarvoor ik enkele vriendschappelijke wedstrijden had geregeld. Ik vertelde hem ook de reden en dat was omdat ik wilde zien hoe scherp hij nog stond of hij nog kon scoren en natuurlijk dat hij de jonge spelers wilde meehelpen de begeleiden want het is spelers waar ze volgens mij nog altijd naar opkijken. Als hij bewees dat hij er nog stond dan kon hij van mijn een kans krijgen in het eerste elftal. Hij was akkoord en wilde zich bewijzen. Ik vroeg hem ook wanneer hij dacht van de schoenen aan de haak te hangen. Hij zij me zolang ik kan doe ik voort. Oké dan

De competitie is enkele wedstrijden ver en er is ondertussen nog een spits uit mijn eerste elftal vertrokken. Dus er moest iemand de overstap maken. Mathys of Makaay moet het worden. Aan de hand van de wedstrijden van het 2de elftal zou ik kiezen voor Makaay omdat hij toch het doel weer weet te vinden maar ......................

Geplaatst
  • Auteur

Het is zover ik roep Roy Makaay naar mijn kantoor. Ik begin mijn uitleg dat ik hem terug wil opnemen in mijn eerste efltal. Ja hij reageert verbaasd en liet me weten dat hij er al niet meer op had gerekend en dat hij zin gezin had laten weten dat hij op dit einde van het seizoen stopt met professioneel voetbal. Dit kwam voor mij toch wel hard aan op dat ik net op Roy begon te rekenen. Ik vroeg of hij er toch nog 101 procent wilde tegenaan voor zijn laatste seizoen en zo toch nog een prachtig afscheid te krijgen van de fans en natuurlijk voor Bayern ook. Hij schudde mij de hand en ik zei hem dat ik hem verwacht bij de training van het eerste elftal.

We zijn al enkele trainingen en wedstrijden verder en Makaay is opnieuw de speler van vroeger. Hij scoort en maakt doelpunten zoals het moet. De andere spelers doet het ook goed en alles verloopt volgens plan want we staan eerste, we zijn spelen nog in de beker en we spelen uefa cup. Dus het moreel bij de ploeg is goed. Voor mij kan het momenteel ook niet stuk ik heb mijn start in Duitseland niet gemist. Ik wil dan ook in mijn eerste seizoen hier prijzen winnen. Mijn droom de Champions Leaque zal zeker nog een jaartje moeten wachten want we nemen niet deel aan het tornooi voor de elite ploegen.

Zo is er opnieuw een dag, die begint met een training maar vandaag is het een rustige training omwille dat enkele internationaals zijn opgeroepen en er dus niet veel spelers zijn.

Want mij wel opvalt is dat er al enkele trainingen een verdacht persoon rondloopt. Ik kan de persoon niet thuisbrengen maar ik ken hem. Met alle goksituaties in mijn achterhoofd begin ik een beetje te vrezen maar ik denk direct bij mezelf er is nog niets speciaals gebeurd tijdens de wedstrijden dus dat mag ik schrappen. Ik besluit nog even te wachten om tegen de persoon te gaan babbelen te wachten misschien vergis ik mij en is die er morgen niet meer. Ik doe verder met de training. Nu training we spelen een klein wedstrijdje en ik neem ook nog eens deel want ik ben nog jong en hou graag mijn conditie op peil en natuurlijk ook voor de band met de spelers.

Geplaatst

Best aardig, misschien wat plaatjes, dikke letters en schuin erbij enzo vor de rest KUTGW

Geplaatst

Succes bij Bayern!

betere prestaties als vorig seizoen moet tog lukke:P

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]