Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Wat een baas ja. Vond ik sowieso al wel, maar extra mooi dat die twee holmaats nu uit elkaar zijn.

precies

• Antwoorden 1,3k
  • Weergaven 64,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Ja ben ik ook wel blij mee. En Lauretta er nog in

Wel nep dat iedereen van dat ene kamp waar Nicolas ook in zit op Nicolas stemde volgens mij :S

Geplaatst

Patrick is echt een watje zeg, bah. Beetje op held Nicolas stemmen.

Geplaatst

Precies wat ik dacht. Dagen niks doen en dan op je sterkste ex-ploeggenoot stemmen. Puur eigen belang. Sascha en Patrick zijn sowieso viezer dan de Belgische duo

Geplaatst

Sascha heeft op Nico gestemd, dus vind ik niet vies, Patrick daarentegen!

Geplaatst

Nico en Kobe zijn gewoon baasjes hoor. Patrick vond ik ook smerig. Ik hoop dat Nico, Sascha of Nicolas wint.

Geplaatst

Nicolas verdient het het meest vind ik (tot nu toe). Zou het zelf wel tof vinden als Jochem, Esther of Tanja wint.

Geplaatst

Je kan zeggen wat je wilt van Kobe en Nico, maar het zijn wel ultieme tacticussen. Sowieso eerst bij die ene eilandraad, niet op Anne stemmen omdat zij dan haar munten kwijt zou zijn. Precies goed. En nu ook weer goed gedacht door Kobe, alleen jammer voor hem dat hij sloom was met vuur maken. Ben wel blij dat hij eruit is. Winnaar mag van mij Nicolas worden.

Geplaatst

Joh, Tanja wint dit met twee vingers in de neus. Berewijf hoor!

Patrick, Sacha, Lauretta, Anne, Esther en Jochem zijn echt ongelofelijk irritant.

Geplaatst

Patrick, Sacha, Lauretta, Anne, Esther en Jochem zijn echt ongelofelijk irritant.

Precies, Gezien de oorsprong van het spel zijn er maar 2 mensen die echt verdienen te winnen en dat zijn twee belgen.

Tanja en Nicholas.

Geplaatst

Och, en Nico niet. Oppervlakkige Belg :cry:

Geplaatst

Eh.. Het is maar wat je oppervlakkig noemt hé. En neen, ik vind Nico helemaal niet irritant.

Geplaatst
Eh.. Het is maar wat je oppervlakkig noemt hé. En neen, ik vind Nico helemaal niet irritant.

De Belgen zijn gewoon altijd het irritantst bij dit programma, dus wtf vind je vervelend aan die Nederlanders dan, kijk van Esther en Lauretta kan ik het begrijpen maar...

Geplaatst

Van Esther wel en van Jochem ook. En van sascha en van Patrick.

Geplaatst

Vind het niet terecht, een van de betere al de hele expeditie. Als ze gewoon slim waren hadden Nico en Nicolas ook op Anne gestemd. Sowieso al vijf stemmen voor Anne, probeer daar nog maar eens over te raken.

Echt smerig, dit. Bah,bah,bah

Geplaatst

Dramatisch tactisch spel gespeeld in het winnaarskamp. Ongelooflijk dat je daar geen verbond sluit om Anne (of Lauretta, whatever) eruit te stemmen.