Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Die Marian ;e. Die doet echt helemaal geen flikker. De eerste de beste kans om de proef te skippen greep ze ook met beide handen aan. Waarom doe je dan mee :cab:

Dit is ook precies wat ik dacht. Als kamp zuid ooit een proef verliest zal zij wel worden weggestemd.

• Antwoorden 1,3k
  • Weergaven 64,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Stuk hier om die Danny z´n zwemmen :-D Die Marian inderdaad, heb haar nog niks anders zien doen dan slapen en een beetje yoga oid. Mag wat mij betreft zo snel mogelijk eruit.

Geplaatst

Noooh wat een ratten in dat gele kamp zeg :r. Dat is natuurlijk het spel, maar dit was best wel vies zeg.

Lijkt er dus op dat volgende week de samensmeltingsproef is.

Geplaatst
Noooh wat een ratten in dat gele kamp zeg :r. Dat is natuurlijk het spel, maar dit was best wel vies zeg.

Lijkt er dus op dat volgende week de samensmeltingsproef is.

Overduidelijk zelfs. Dat kamp maakte plaats voor het andere kamp op de onderste rij, en in de beelden van volgende week zag je iedereen op een rijtje naast elkaar staan en beginnen met een proef. Dat moet wel de samensmeltingsproef zijn/

Geplaatst

Arme Sandra :(

Marjan had het voor de eilandraad even tegen haar moeten zeggen, dan had ze ze nog even kunnen confronteren.

Geplaatst
Arme Sandra :(

Marjan had het voor de eilandraad even tegen haar moeten zeggen, dan had ze ze nog even kunnen confronteren.

Als Marian ballen had gehad dan had ze dat gedaan ja.

Geplaatst

Wel een goed plan zeg. En Marian heeft echt 0,0 lef. Had daar in dat groepje al moeten zeggen dat ze daar niet gebruikt voor wil worden. En het tegen Sandra zeggen inderdaad. Maarja, Marian ;e

Geplaatst

Die zit gewoon lekker vakantie te vieren op een tropisch eiland en in de tussentijd pakt ze ff wat airtime. Goed man :D

Geplaatst

Marian bij die proef :mrg::mrg: Werd natuurlijk aangedikt met het deuntje eronder, maar treurig dat zo'n persoon meedoet. Nieuw stemsysteem is wel vet.

Geplaatst

Marian ja :r. Dat nieuwe stem systeem vind ik inderdaad ook een prima toevoeging. Nu kun je je tenminste als 'eenling' nog enigszins proberen te verdedigen als je weet dat je een complot tegen je krijgt.

Geplaatst

Zat er natuurlijk aan te komen voor Danny. Promo voor volgende week voorspelde weinig goeds. Ryanne is een beetje vreemd aan het doen. Ineens niet willen stemmen en volgende week meteen met Kim teamen, jammer.

Begin me echt mateloos te irriteren aan Klaas. Wat een ontzettend vervelende gast is dat zeg. Dat stomme geschreeuw naar dat andere eiland en z'n reacties op Danny bijv. Die kerel zit er ook alleen nog maar in om dat hij vis kon vangen en niemand hem verder als bedreiging ziet.

Geplaatst

Hopen dat Danny dat eerste duel gelijk verliest:<

[MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; Klaas is een held

Geplaatst
Zat er natuurlijk aan te komen voor Danny. Promo voor volgende week voorspelde weinig goeds. Ryanne is een beetje vreemd aan het doen. Ineens niet willen stemmen en volgende week meteen met Kim teamen, jammer.

Begin me echt mateloos te irriteren aan Klaas. Wat een ontzettend vervelende gast is dat zeg. Dat stomme geschreeuw naar dat andere eiland en z'n reacties op Danny bijv. Die kerel zit er ook alleen nog maar in om dat hij vis kon vangen en niemand hem verder als bedreiging ziet.

Dat weet hij zelf ook, nadat hij toen heel ver zwom 'DIT IS MIJN PROEF' :-D En dat er dan alsnog iemand verder zwemt :r

Geplaatst

Die Sharon laat zich echt zo hard beïnvloeden hè. Liet zich zelfs door Danny wijs maken dat het andere team haar als bedreiging zag :-D Zij, Oscar en Anna hadden er beter aan gedaan op niemand te stemmen. Raak je Danny wel kwijt, maar het aantal stemmen is veel belangrijker dan het aantal mensen in het clubje. Dan hadden ze nu een flink voordeel gehad.

Geplaatst

Wat me opvalt is dat er nu al zoveel stemmen ingezet zijn. Geloof vorige week al 24 en deze week ook +30. Dus dat wordt ook nog leuk. Wel jammer dat je toch een strijd ziet tussen de 2 kampen, al is het individueel. Gun Sander en Kim het wel om ver te komen. Tof programma.

Geplaatst

Helemaal mee eens. Ging er voor het begin vanuit dat zij als een van de eersten zou afvallen, maar niets is minder waar. Echt een van de beste deelnemers in jaren.

Geplaatst

Dacht toen ze met die Amara enzo mee wilde doen ook van 'neee wat doe je nou'. Doet ze dit :D

Geplaatst

Ryanne eruit, helaas. Tofste deelnemer. Oscar heeft nu meer stemmen dan alle anderen bij elkaar geloof ik?