Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,3k
  • Weergaven 64,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Of we verwachten juist dat Peggy wint terwijl het juist een andere speler is.

Want ik weet zeker dat het begin van de volgende aflevering niet gelijk het einde is van de finale.

Ik gun het Fajah.

bewerkt door Journey

Geplaatst

Het zou toch wel een schande zijn als die Peggy het wint, heeft het hele spel alleen maar achter Fatima aangehuppeld die haar ook gewoon nog weg zou stemmen als ze haar niet meer nodig zou hebben.

Geplaatst

En ze kan totaal niet gooien, volgens mij zie je die worp van haar toch ook totaal mis gaan?

Geplaatst

Peggy kan ook niet gooien, dat zagen we ook bij de vorige proef en toen won Fajah, omdat zij ze goed kon gooien.

Peggy mist en Fajah die moet raak gooien. Zou wel grappig zijn als Christophe nog even raak gooit.

Geplaatst

Een bovenhandse worp is heel wat anders dan een onderhandse. Zeker voor vrouwen want 95% van de vrouwen kan gewoon niet bovenhands gooien.

Geplaatst
Een bovenhandse worp is heel wat anders dan een onderhandse. Zeker voor vrouwen want 95% van de vrouwen kan gewoon niet bovenhands gooien.

Bij die andere proef konden ze toch ook gewoon onderhands gooien?

Geplaatst

Ze kunnen beiden doen toch? Dus dat zal geen verschil maken

Geplaatst

Tja, jammer. Al kan ik niet zeggen dat het onterecht was.

Geplaatst

9 proeven gewonnen dan verdien je het inderdaad wel. Al had ik natuurlijk liever Fajah gezien.

Geplaatst

Wat een tegenvaller, volgend jaar niet meer kijken of er moeten leuke deelnemers tussen zitten. Was na de eerste aflevering die Fatima al zat. Die stukjes waarin deelnemers alleen aan het woord zijn daar kon ik me bij haar om de een of andere reden gigantisch aan ergeren.

Geplaatst

Mooi inderdaad. Eindelijk geen domme strijd van België vs Nederland.

Geplaatst

Leek altijd wel een strijd te zijn tussen Belgie en Nedetland. Goede ontwikkeling dus, maakt hrt vast leuker zo.

Geplaatst

Ben er ook niet echt rouwig om, ben wel weer reuzebenieuwd naar de nieuwe deelnemers. Wanneer start het nieuwe seizoen?

Geplaatst

Nieuwe seizoen zal een dezer maanden opgenomen worden verwacht ik.

En zo rond oktober november zenden ze dat meestal uit

Geplaatst

Ik vond de Belgen meestal wel tof, alleen zorgden het wel voor een NL-BE strijdt, wat het weer minder maakte.