Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Kutzooi, gaan ze Geraldine eruit stemmen :( Maar ik denk dat ze erin blijft, het stopte zo abrupt. Volgens mij stapt Veronica er nu vrijwillig uit.

• Antwoorden 1,3k
  • Weergaven 64,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Heerlijk hoe duivelsch Geza & Sef zijn. Echt genieten, ik zou namelijk het spelletje precies hetzelfde spelen, genieten dit. Hopen dat Geraldine er via de samensmelting er weer bij komt, dan krijg je een boze Geraldine tegenover de mannen.

Geplaatst
  • Auteur
Kutzooi, gaan ze Geraldine eruit stemmen :( Maar ik denk dat ze erin blijft, het stopte zo abrupt. Volgens mij stapt Veronica er nu vrijwillig uit.

Mag niet meer na de stemming toch.

Geplaatst

Nee Nega ging er vrijwillig al voor de samensmelting uit. Maar het eindigde nu wel heel abrupt. Normaal gaan ze nog napraten met de verliezer en geven ze hem of haar de keuze om naar het verliezerskamp te gaan. Nu eindigde het met een verbaasde blik van Veronica die iets wil gaan zeggen. Het lijkt mij dat er dus nog een verrassing aan gaat komen.

Geplaatst

Geraldine gaat strijden met Zimra denk ik? Wel een tof team heeft Paulien bij elkaar trouwens. Sef en Geza zijn helden.

Geplaatst
Als dat zo is zeg ik bye bye Zimra :P

Dat weet ik nog zo net niet. Als het weer dezelfde proef is dan heeft Zimra natuurlijk al een voorsprong. Zelfde als wat Fajah vorig jaar had, zij won toen ook alle verliezersproeven.

Geplaatst

Geraldine blijft er wel in want volgens mij moet ze nog roepen Ik wil neuken nu!! of was dat stukje al geweest?

Geplaatst

Hehe even teruggekeken. Die Sef en Geza zijn wel oppermachtig hoor nu Geraldine weg is, zolang je aan hun kant staat haal je het wel, slim gedaan.

Geplaatst

Net teruggekeken. Doodlachen om die Kranenborg, die voelt zich echt veel te goed. Wel zonde als Geraldine naar huis zou moeten, maar verwacht dat Veronica er nog uit gaat. Anders blijft Anna Alicia over :love:

Geplaatst

[spoiler=Spoilertje]

Wat een hypocriete trut is Veronica zeg. Gadverdamme. Zeuren over een smerig spelletje van anderen.

bewerkt door MD.

Geplaatst
  • Auteur

Heb me wel aan Robert geërgerd, maar dit vat hij wel heel goed op. Komt nu ook ineens sympathiek over.:cab:

Geplaatst
Lekker toch, net als anna alicia lichaampje hoor :<

Voorkant iets te dun, maar die acherkant :<. En haar gezicht natuurlijk, poppetje hoor.

Geplaatst
Heb me wel aan Robert geërgerd, maar dit vat hij wel heel goed op. Komt nu ook ineens sympathiek over.:cab:

Dat viel mij ook al op. Wel mooi dat het hele team ook op hem stemt. Denk dat ze er wel sterker van worden, want laten we eerlijk wezen. Ze hebben hebben super veel eten. En hun irritatie factor is weg, maar ze hebben ook een extra zwakke schakel in het team zitten. Sanne en Valentijn vind ik super zwak namelijk

Geplaatst

Voorkant iets te dun, maar die acherkant :<. En haar gezicht natuurlijk, poppetje hoor.

Lekker afgetraind man, lekker hoor

Geplaatst

Hahaha die persoonlijke aanval van Robert ineens. Maar idd, achteraf lijkt het dan weer een prima kerel. Overigens props voor Zimra die het nog steeds uithoudt daar, ben benieuwd naar dat duel volgende week.

Geplaatst
Dat viel mij ook al op. Wel mooi dat het hele team ook op hem stemt. Denk dat ze er wel sterker van worden, want laten we eerlijk wezen. Ze hebben hebben super veel eten. En hun irritatie factor is weg, maar ze hebben ook een extra zwakke schakel in het team zitten. Sanne en Valentijn vind ik super zwak namelijk

Vooral Valentijn is idd enorm zwak. Had haar zelf ook weggestemd eigenlijk.