Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,3k
  • Weergaven 64,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Expeditie Robinson

Beste jaargang ooit, zonder twijfel.

Sowieso. Goeie editie.

Geplaatst

Haha die Geza, wat een dramaqueen met z'n ik moet Sef wreken. Hij was degene die als eerste zei dat ze niet met Jan naar de finale zouden gaan ondanks hun 'pact', hij was degene die samen met Sef in een keer Geraldine eruit besloot te werken waar Jan als enige zich aan de afspraken hield, en tenslotte was Kees degene die de focus op Sef heeft gelegd. Mja het is het spel, alleen dat trotse geneuzel was wel een beetje teveel eraan. Maar inderdaad wel enorm mooie editie, Kees is niet meer te houden nu :D

Geplaatst
Zimra wat een moordwijf is dat :< En iedereen maar denken dat ze zo dom is.

Duivelseiland is haar redding geweest. Ze had het anders nooit zover geschopt. Zonde van Geza. Nu volle support op Geraldine_O_

Geplaatst
Nu maar hopen op team Hans/Kees voor de finale.

Vrees ervoor als voorstukje zag. Maar hoop er ook op..

Geplaatst

Edith Bos _O_ Die mag van mij, als echte Rotterdammert, echt winnen. Ze vaart ook overal lekker tussen door. Als Gerrie et al nu een front gaan vormen, gaat ze nooit gelijk op Edith stemmen maar eerst op de mannen. En die mannen zullen ook nooit op Edith stemmen, mooi dus :D

Geplaatst

Van de mensen die nog overzijn en ook daadwerkelijk Robinson waardig zijn, vind ik Edith echt verschrikkelijk. Elke keer janken als ze weer eens een proef niet wint. Had echt meer van haar verwacht.

Maar denk dat Kees, Gerrie en Zimra ofzo in de finale komen, er gaan nog wel wat sterken sneuvelen.

Geplaatst

Idd, hoe vaak ze nou al gezegd heeft dat ze fysiek zo sterk is en dat ze makkelijk zware proeven moet kunnen winnen, maar nog nooit echt iets gewonnen. Wordt er ook een beetje moe van ;c

Geplaatst

Alleen al om dr kont moet Geraldine de finale halen. (d) Doe maar samen met Kees en Hans.

Geplaatst

Ik was voor Gerrie, Hans & Geza. Nu Geza eruit ligt, ben ik dus voor Gerrie en Hans. Al zie ik liever Gerrie, omdat ze een mooie innerlijk heeft. #nojoke

Geplaatst
Ik was voor Gerrie, Hans & Geza. Nu Geza eruit ligt, ben ik dus voor Gerrie en Hans. Al zie ik liever Gerrie, omdat ze een mooie innerlijk heeft. #nojoke

Zij heeft echt heel veel :love:

Geplaatst

Ik ben voor Gerrie en Edith. Hans is ook nog wel een baasje en Paulien kan ik vanaf het begin al echt NIET uitstaan.

Geplaatst
Wat was dit dan voor radicale actie van Zimra? :-D

Haha terecht en slim juist, Geza wou haar eruit wippen na Paulien. Ik vond Jan vetter dan Geza, Geza was echt te opgefokt en hypocriet.

Benieuwd naar aflevering vanavond (Y)