Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,3k
  • Weergaven 64,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Zonet ook gezien, maar inderdaad zeg. Freddy naait dat hele kamp nu. Beetje jammer.

Geplaatst

Ook de laatste aflevering gekeken, beetje jammer dat er alsnog iemand naar de grot moest dankzij Freddy. Ik vind Sylvia echt super grappig en ze is lekker, dus ben blij dat ze mocht blijven. Het kamp met de meeste Nederlanders is nu trouwens nog meer mijn favoriete kamp geworden, op die andere zitten alleen maar kneuzen.

Geplaatst

Ik had even naar Expeditie Robinson gezapt, zag ik twee Hollandse wijven ruziemaken over een bruin tintje, heb ik meteen weer weggezapt. :cab:

Geplaatst

Hey denken jullie dat het grot niet een fabeltje is? Freddy gaat weg, Katherine is weg, Spike heeft soort van iets gebroken, Tanja trekt zich ook terug volgens mij.

Sascha en Sylvia zijn wel aai

Geplaatst

Geniaal gedaan van Freddy. _O_ Wel jammer dat Tanja daardoor wegmoet, zowat de enige interessante persoon in de hele kamp daar.

Geplaatst

Sylvia is de interessantste persoon daar hoor.

Zwak van Freddy wel, hij stelt me teleur.

Geplaatst
Wel jammer dat Tanja daardoor wegmoet, zowat de enige interessante persoon in de hele kamp daar.

Dat vond ik juist de minst interessante, maar dat zal wel komen omdat ik haar niet ken. Voor jou als Belg is het andere kamp denk ik leuker of niet?

Geplaatst

Eens. Hoop dat ze verliezen met de proef zo en dat ze daarna Anne eruit gooien.

Geplaatst

Pleit toch voor Patrick dat die niet mee gaat in het complot. 9 v.d. 10 deelnemers zouden er blind in meegaan. Verder respect voor Tanya en mooi dat ze Sylvia eruit hebben gestemd en niet Nicolas.

Geplaatst

Bij ons worden de Belgen ondertiteld, maar is het ook zo dat in België de Nederlanders ondertiteld worden?

Geplaatst

Respect voor Tanya(y). En ook mooi dat Sylvia eruit vliegt en geen Do. Weg met de complotmakers. Ben wel benieuwd hoe het nu gaat lopen met Lauretta, nu haar girl weg is. Het liefst had ik Anne eruit zien gaan, maja die veranderde ineens in een monster.

Geplaatst

Wat gebeurd er eigenlijk na die samensmelting? Gaat iedereen dan in zn eentje die opdrachten doen en komt er dan nog steeds een eilandraad?

Geplaatst

Ja, dan zijn de proeven ook individueel en zijn er meestal 2 proeven. 1 imuniteitsproef(winnaar krijgt immuniteit => kan niet weggestemd worden) en 1 proef voor een prijs(dagje in een hotel oid, eten noem maar op)