Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Deden ze ook toch? Alleen die Sascha werkte tegen..

Als ze dat deden had Anne wel 4 stemmen..

• Antwoorden 1,3k
  • Weergaven 64,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Patrick;e. Hele tijd geen ruk uitvoeren, maar dan nog zover komen. Nico is opeens ook sympathieker. Nu zijn Nico, Tanja en Esther een kamp tegen de andere 4 en Anne die is vriendloos.

Wel echt jammer dat de ekte ekte naar huis moet

Geplaatst

Patrick;e;e;e;e;e

Wat een bullshit om Nicolas eruit te stemmen, alleen maar omdat hij juist iets uitvoert. Hopen dat die Anne en Patrick zo snel mogelijk eruit worden gestemd.

En diegene die het nu van mij mag winnen: Nico.

Geplaatst

Ga weg joh Nicolas eruit schande gewoon de beste van allemaal eruit ;e

Wat walg ik van die kut Patrick laat hem maar mooi weer Nick Jr presenteren kneusje.

Nu hopen dat Nico wint.

Je kan zeggen idd dat Nicolas het slecht heeft gespeeld maar daarom is het juist een baas hij kiest voor eerlijkheid in plaats van zich zelf.

Geplaatst

Aanhangers van de Belgen hier. Zelf hoop ik dat Sacha wint. Hij is bawssss.

Geplaatst

Als nederlander schaam je je toch dood voor iemand als Patrick ;e

En ik hoop dat de beste wint en dat was gewoon Nicolas niet de nederlanders.

Geplaatst

****** die Patrick, wat een mongool zeg. Zeggen dat je zelf geen kloot uitvoert en dat je zwakker wordt en dan ff lekker de sterkste deelnemer eruit stemmen, ga je schamen man!

Hij, Lauretta en Anne er zo snel mogelijk uit en dan kan het misschien weer een fijn programma worden.

Geplaatst

Is toch maar een spel joh. Vind het juist leuk als er constant verrassende dingen gebeuren. Zou toch ook niet leuk zijn als altijd de sterkste zou winnen? Gaat ook om slim spelen etc.

Geplaatst

Ja tuurlijk is het maar een spel. Maar ik vind dit behoorlijk laf.

Geplaatst

Ja was wel lullig voor die jongen. Deed natuurlijk veel. Maar was wel een irritant, bezig mannetje. Was niet zo'n fan van hem.

Geplaatst
Lekker Nicolas eruit:D. Mooi complotje van de Nederlanders.

Aanhangers van de Belgen hier. Zelf hoop ik dat Sacha wint. Hij is bawssss.

wat een knuppel ben je ook he. Ik ben geen aanhanger van de belgen, maar van de robinson. En dat was Nicolas. Verreweg de beste.

Sascha voert geen flikker uit man, net als bijna ieder ander die al hun krachten sparen voor de proef, en dan nog verslagen worden door mensen die wel wat uitvoeren.

Er is trouwens ook maar 1 persoon in het spel tot nu toe die het spel echt snapte. Ondanks dat ik haar niet mocht.

Deborah. Die had er voor kunnen kiezen zelf door te gaan en Tanya proberen te verslaan. Maar die wist dat Tanya een betere robinson is. Natuurlijk wil iedereen winnen, maar wees eerlijk. Tot nog toe verdiende alleen nicolas de titel

Geplaatst

Idd Nicolas moest hem winnen nu maar hopen op Nico of Sascha als die Patrick maar niet wint.

Geplaatst
wat een knuppel ben je ook he. Ik ben geen aanhanger van de belgen, maar van de robinson. En dat was Nicolas. Verreweg de beste.

Sascha voert geen flikker uit man, net als bijna ieder ander die al hun krachten sparen voor de proef, en dan nog verslagen worden door mensen die wel wat uitvoeren.

Er is trouwens ook maar 1 persoon in het spel tot nu toe die het spel echt snapte. Ondanks dat ik haar niet mocht.

Deborah. Die had er voor kunnen kiezen zelf door te gaan en Tanya proberen te verslaan. Maar die wist dat Tanya een betere robinson is. Natuurlijk wil iedereen winnen, maar wees eerlijk. Tot nog toe verdiende alleen nicolas de titel

Wel netjes blijven he.

Heb zo m'n eigen favoriet. Heb het niet zo op van die uitslovertjes.

Doe mij maar Sascha. Leuke, relaxte vent. Pluspunt is dat het een echte Feyenoorder is ja. :)

Geplaatst

Bij Nicolas is het echt niet uitsloven, maar gewoon bezig zijn om de tijd te doden. Vind het echt triest dat hij eruit is gestemd. Ik bedoel hij zorgt wel zo ongeveer altijd voor he eten wat binnenkomt.

Geplaatst
  • Auteur

Ik kijk altijd uit naar Expeditie Robinson, maar ieder jaar maken die complotten het gewoon na verloop van tijd gewoon stom. Daar moeten ze echt eens iets voor verzinnen.

Geplaatst

Zo meteen maar weer kijken, hopen op een mindere anticlimax dan vorige week. Nicolas was een absolute held. Nu is het te hopen dat Tanja wint, die Nederlandse acteurtjes mogen er snel mogelijk uit net als Ann.

Geplaatst

Wel netjes blijven he.

Heb zo m'n eigen favoriet. Heb het niet zo op van die uitslovertjes.

Doe mij maar Sascha. Leuke, relaxte vent. Pluspunt is dat het een echte Feyenoorder is ja. :)

Hekel aan het feit dat je rekent omdat hij een feyenoorder is..

En zal idd netjes blijven.

In dit spel is het geen uitslover geweest. Gewoon iemand die z'n energie kwijt moet net als Nico.

Helaas word bij dit spel tactisch gestemd waardoor je straks een winnaar krijgt die het niet verdiend

Ben het wel eens met 1990. Moet wel in de groep passen.

Maar dan noem ik een Anne die er nog steeds in zit terwijl ze niks uitvoert