Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

En dan moet je nagaan dat ik series als Friends (zeker 2 keer in het geheel), Entourage (t/m S07 2 keer, t/m S05 3 of meer) en The Sopranos (2 keer in het geheel, 3 keer t/m S06, 4 keer t/m S05) meer dan één keer heb gezien. Ik ga de tijd die ik heb besteed aan films ook maar niet uitrekenen. ;c

• Antwoorden 58
  • Weergaven 4,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik ben duidelijk niet zo'n serie-freak: 25 dagen.

Dat zijn dan ook bijna alleen komedie's en series als The Simpsons of Family Guy staan daar niet bij. Daar ken ik wel zo'n beetje alles van, maar ik heb ze nooit echt 'gevolgd'.

Geplaatst

Probleem bij mij is dat ik sommige series zoals Two and a Half Man en According to Jim los heb gekeken. Niet in volgorde dus. Is moeilijk in te voeren bij Followmy.tv

EDIT: oh dat wordt hierboven dus ook gezegd;c

Geplaatst
  • Auteur
En dan moet je nagaan dat ik series als Friends (zeker 2 keer in het geheel), Entourage (t/m S07 2 keer, t/m S05 3 of meer) en The Sopranos (2 keer in het geheel, 3 keer t/m S06, 4 keer t/m S05) meer dan één keer heb gezien. Ik ga de tijd die ik heb besteed aan films ook maar niet uitrekenen. ;c

The Big Bang Theory, Weeds, Two and a Half Men, BMS, Dragonball Z (4x in totaal) en Family Guy in zijn totaliteit ook meer dan 2x gezien. ;) Verder voeg ik ook alleen de series toe die ik volledig gezien heb, dus geen Law and Order, geen CSI, geen House. Waarvan ik van Law and Order (en zijn spin-offs) zeker 200 afleveringen van gezien heb.

The Simpsons heb ik trouwens volledig gezien vanaf episode 1 tot de laatste afgelopen maandag in USA ;). En dan komt nu pas de klapper, ik volg pas echt series sinds zomer 2010 :oops:

Geplaatst

Dus jij hebt sinds 2010 geen vrienden. Ik al een paar jaar niet meer. Dat went vanzelf hoor, je maakt de tv-personages vanzelf je vrienden. Komt goed. (y)

Geplaatst

Vind het ook maar niks. Er zit nu veel meer ruimte tussen alles in waardoor er veel minder op je scherm past.

Geplaatst

Ik ben ook geen fan nee. vooral die icoontjes voor iedere aflevering voegen niet zoveel toe, maar nemen wel veel ruimte in.