Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Re: De Graafschap in de Champions League

Dat vreemdelingenlegioen daar lig ik niet zo wakker van kijk naar de top in engelaand Arsenal das ook een vreemdelingenlegioen maja

• Antwoorden 269
  • Weergaven 752
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Die mensen wat mijn novelle niks vinden hebben pech moeten ze er niet naar kijken ik ben niet ene die gaat praat over de wedstrijd dus vind je het niks kiojk niet en reageer niet

Waarom zou ik geen negatief commentaar mogen plaatsen? Is je ego dan gekrenkt? Ga bovendien eens leestekens gebruiken, want zonder die leestekens zijn je posts bloed irritant.

Geplaatst

Ik vind het om eerlijk te zijn een barslechte novelle, maar dat is mijn mening. De lay-out ziet er gewoon echt slecht uit, daarnaast is je elftal een vreemdelingenlegioen waar ik zoiezo al niet van houdt.

ik ben het met je eens, het is geen barslechte novelle, dat niet maar de selectie vind ik gewoon kut en de layout vind ik erg lelijk, maar dat is mijn mening.

Oke, arsenal heeft ook zo'n vreemdelingenlegioen maar jij heb alle standaardaankopen in je elftal uit de hele wereld, arsenal zowat alleen uit engeland, frankrijk of ivoorkust

Geplaatst

Indeed, ben 't totaal met Glenn eens. Ik erger me eerlijk gezegt dood aan sommige posts van jou, vooral de 2e post (van jou) hier boven.

Geplaatst
  • Auteur

Maja das jullie mening zijn genoeg mensen die het ook goed vinden dus moet je de volgende keer maar niet kijken of ik zal erover nadenken om het anders te gaan doen maar dat zie ik wel verhalen om de wedstrijd schrijven zul je mij nietzien doen heb ik te weinig tijd voor.

Geplaatst

Om eerlijk te zijn vind ik de lay-out niet zo lelijk. Maar wel inderdaad de standaardtransfers, alleen dat is iets wat je zelf moet weten ;)

Geplaatst

Al die mensen die denken dat ze het beter kunnen, doe het zelf dan.

Geplaatst
  • Auteur

Ja Dirk jou geef ik gelijk allen maar zeiken en zelf zie ik het ze niet na doen met de graafschap in de halve finale van de cl staan

Geplaatst

We hebben het niet over je prestaties, appie, maar over je presentatie. Ik kan dat trouwens ook wel met de Graafschap en al die standaard transfers.

Geplaatst
  • Auteur

ik zou zeggen ga je gang als je het niks vind lees het dan niet ouwkut iedereen mag toch wel zelf weten hoe die zijn novellen maakt sommige vinden hem mooi andere weer niet oke ik weet het nu dat je het niks vind goed weet ik dat nu hoef je niet meer te reageren dan

Geplaatst

Gebruik interpunctie, dan begrijp ik het misschien.

Geplaatst

Zo is het Mark. Je gaat niet voor niets naar school.

Geplaatst
  • Auteur

Wat boeit mij school ik zit niet meer op school en gebruik dat ook niet klaar

Geplaatst

Stoere jongen, ik zie je wel over een paar jaar als je het vuilnis bij me komt ophalen. Ga verdomme interpunctie gebruiken, kap bovendien met mailtjes sturen.

Geplaatst
  • Auteur

whahahahahahah haal het vuilnis nooit op heb me diploma dus lul lekker een eind verder en hou bloos je kop nu eens 5 minuten

Geplaatst

Heb jij een speciaal toetsenbord ofzo, zo een waar geen komma's en punten op zitten?

Geplaatst
  • Auteur

Zeker heb ik dat wel erop, ouwkut waar maak jij je druk om. Ik mag toch zelf wel bepalen hoe ik schrijf. maar als je er blij van word om punten en dergelijke te zien. Hier heb jij je punten en komma's.

Geplaatst

Blij wordt ik er niet van hoor, reken daar maar op. Als jij nou die punten en komma's blijft gebruiken. Noem me bovendien geen ouwkut, gebruiken ze dat woord trouwens in de ghetto's van Landgraaf?

Geplaatst

We hebben het niet over je prestaties, appie, maar over je presentatie. Ik kan dat trouwens ook wel met de Graafschap en al die standaard transfers.

Ik wens je succes, doe het maar en we zullen zien of je het ook haald

Geplaatst

(bijna)Iedere die-hard fm speler met hersens in zn kop kan dat haald is trouwens met een t.

Geplaatst

Ik ga die game niet spelen hoor, zeker niet voor jullie. Maar is de CL winnen in het 3e seizoen met Montpellier ook goed?

Geplaatst
  • Auteur

Waar gaat dit allemaal over. Jullie maken van zo'n klein ding wereldnieuws hahaha.

Geplaatst

Klasse man, ga lekker met je eigen spel verder, ipv andere af te kraken ;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]