Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 269
  • Weergaven 752
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Re: De Graafschap in de Champions League

het zal niet in de krant komen want dan zal je het zelf moeten schrijven en als je dat doet zal het toch niet in de krant komen want er ontbreekt dan interpunctie ouwkut

Om me even tot jouw niveau te verlagen, ik ga nu mijn mond er maar over houden :cab:

Geplaatst

Dit is echt grappig. Mark schrijft: jij word en Glenn schrijft: wordt ik :P Zo kunnen we nog wel ff doorgaan. Dit is een beetje zinloos.

Ik erger me ook een beetje aan je interpunctie maar verder ziet het er echt top uit en ga zo door want ik ben benieuwd naar je prestaties! Hulde voor je novelle tot nu toe :clap:

Geplaatst
  • Auteur

Hij zeurt over mijn interpunctie en kijk hem zelf zelf gebruikte die niks. Raarmens. :O]:

Geplaatst

Dit is echt grappig. Mark schrijft: jij word en Glenn schrijft: wordt ik :P Zo kunnen we nog wel ff doorgaan. Dit is een beetje zinloos.

Mijn spelling is ook niet perfect, heb ik ook nooit beweerd, alleen het is wel leesbaar. Als ik mijn post nu overlees zie ik ook wel dat ik een fout heb gemaakt, mij gaat het om de interpunctie.

Mark, misschien moet jij de Dikke van Dale er maar eens bij pakken en opzoeken wat interpunctie is ;)

Geplaatst
  • Auteur

Ja ik weet wat dat zijn punten en komma's enzo.

Geplaatst

Mark je maakt toch een novelle om andere te laten meegenieten van jouw game en er eventueel een reactie op te geven. Dan moet je niet zo zielig doen als er naar mijn mening "terechte" kritiek wordt gegeven. Ga verder met fm'me en niet loos lulle!

Geplaatst

mensen stop met dit nutteloze gebeuren. Laat hem lekker veder gaan hoe hij wil. en als je het niet goed vind dan leest je het gewoon niet meer.

Geplaatst

boeiend....gewoon niet op reageren en verder gaan met je novelle, deze shit vervuilt zo'n goed topic alleen maar.

Geplaatst

Stoere jongen, ik zie je wel over een paar jaar als je het vuilnis bij me komt ophalen. Ga verdomme interpunctie gebruiken, kap bovendien met mailtjes sturen.

Glenn doe verdomme niet zo verwaand

Waarom zou ik geen negatief commentaar mogen plaatsen? Is je ego dan gekrenkt? Ga bovendien eens leestekens gebruiken, want zonder die leestekens zijn je posts bloed irritant.

Dan lees je niet hé, beter stimuleer je hem tot het maken van een in jouw ogen betere novelle in plaats van hem af te branden.

Geplaatst

Vanaf deze streep gaat Mark verder met zn verhaal en is dit gezeur besloten. Mark doet ongetwijfeld zn best om zn interpunctie te verbeteren om meer lezers te trekken :thumb:

(al het gezeur dat nu komt delete ik)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Geplaatst
  • Auteur

Oke bedankt Niels. Ik zal voortaan op mijn interpunctie letten, en mensen jullie mogen me wel tips geven hoe ik me novellen beter kan maken. Maar niet mij steeds afkraken daar word het niet beter op.

Avast bedankt

Geplaatst

Echt veel tips zijn er niet meer, misschien een beetje tekst bij je screens? :)

Geplaatst
  • Auteur

Oke ik zal erop letten. Ik kan jullie alvast verklappen dat ik dit jaar de Champions League heb gewonnen.

Geplaatst

:O gewonnen.. met de graafschap¡¡¡¿¿¿!!!???

Geplaatst

Netjes hoor ben benieuwd naar de screens enz

Geplaatst
  • Auteur

Einde van seizoen 08-09

Gatorade Cup:

kwartfinalegatoradecup8iy.jpg

Ik werd helemaal weg gespeeld door PSV had geluk dat de eindstand niet groter was.

Champions League:

Na in de groep mooi tweede te zijn geworden was het nu zover het knock out systeem.

1steronderucl2qg.jpg

Werd met veel geluk gewonnen maar dat maakt mij niks uit we zijn lekker door.

In de kwartfinale kreeg ik weer Lyon in de groepsfase ook al tegen gespeeld.

Ik wist onderhand wel hoe ze speelde na een mooie uitwedstrijd te hebben gespeeld besliste ik het thuis.

kwartfinalecl5jg.jpg

In de halve finale kwam echt een topteam maar mijn team deed het onmogelijke.

Zo klopte we Chelsea uit met 1-0 en thuis werden ze helemaal weggespeeld 3-0.

halvefinalecl9sz.jpg

Na deze schitterende prestatie's was het zover de eerste finale in de clubgeschiedenis.

En dat ook nog wel tegen zesvoudig winnaar Bayern Munchen.

De hele wedstrijd was ik de mindere ook hoe hun met 10 man verder moeste, ik had het geluk dat in in de 84 minuut de 2-2 maakte en uiteindelijk aan met strafschoppen de genade klap gaf.

finalecl7pt.jpg

Awards Champions League:

De volgende spelers vielen in de prijzen voor hun spel en doelpunten in de Champions League.

goudenschoencl2cg.jpg

dreamteamcl4hg.jpg

Door deze mooie prestatie in de Champions League klom ik ook op de ranglijst vor Europese clubs:

ranglijsteuropeseclubs9fk.jpg

In de competitie ging het dit jaar niet al te best verloor onnodig duels in blessuretijd. Maar dat is ook in de stand te zien eindigde op een vijfde plek.

De uitslagen na de winterstop:

wedstrijdennawinterstop3ns.jpg

Eindstand:

eindstand7ec.jpg

Awards Eredivisie:

De volgende spelers vielen in de prijzen voor hun prestatie in de eredivisie.

talentvanhetjarere2st.jpg

topscorerere5ry.jpg

Team statistieken einde van het seizoen.

statistiekeneindevanhetjaar4xj.jpg

Klaas Jan Huntelaar was weer de beste speler van het seizoen volgens de supporters.

supporterspelervahetjaar9ak.jpg

De volgende clubs komen volgend jaar in Europa uit.

clubsdieeuropaingaan1lv.jpg

Zo ben zeer tevreden op mijn spelers de competitie kon beter. Maar voor de rest was het super. Mijn complimeneten voor mijn selectie.

Ik hoop dat mijn novellen zo beter is na een beetje kritiek te hebben gehda.

Screens op aanvraag reactie's altijd welkom

Geplaatst

Ziet er goed uit Mark, Goede prestaties

Mag ik een screen van Kisliy

Geplaatst

Mijn complimenten Mark, ziet er nu al veel beter uit. Ik ben benieuwd of je dit niveau vast kan houden.

Geplaatst

Idd Mark, stukken beter zo :thumb:

Helaas ging de CL ten koste van de competitie, maar ach, liever de CL dan de titel :banana:

Geplaatst

Ziet er al beter uit, 1 tip: probeer de onnodige buitenlanders weg te doen en koop er nederlanders voor!

Geplaatst

Prachtige resultaten :clap:, en ook hele mooie presentatie :thumb:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]