Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Die Otie was ook weer lekker bezig toen ze dat geld moesten verdienen. Steeds als iemand geen geld wou geven You're fokking skeer of Suck Dick :mrgy:

Daar ging ik ook stuk joh, suck dick met zo'n blij gezicht.

En Dmitri dan: I wanna get rich sleeping. :mrgy:

• Antwoorden 303
  • Weergaven 8,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Dmitri is wel een baas. En die MC Biggah dan met zijn puike idee om woorden te vertalen naar het Nederlands voor geld ;e

Geplaatst
Hoorde ik nou goed dat G-low een vriendin heeft? :nuts:

Ja hoorde je goed hahha:m:

Geplaatst

1406459045_5_tr83.jpeg

Op zijn hyves staat dit er ook bij:

What's on my mind: baby girl i love you so much

you are the one i love and the one i realy need(l)

you give my strength were ever i am and go.

i love you so damn much !!!(k) (l)

Geplaatst

Die Nicky, zeer doenbaar mens hoor :mrgy:

En Angelo serieus, emigreer naar Antarctica. Vooral zijn enorme eigendunk is zo irritant.

Hahaha Angelo zijn gezicht toen hij hoorde van de diskwalificatie :-D

Geplaatst

[YOUTUBE]MUuI-t6V8hw[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]-xyWAPkyn3w[/YOUTUBE]

Geplaatst

lLwJocvFZWM

:D

'Maar ga niet verwachten dat het een euuuuuh smoetsie smoetsie word, nee dankje!'

'Ik word al vergeleken met Jay-Z, Ik word al vergeleken met Styles P'

Vooral hoe hij het zegt: 'Jaa, waar ik vandaan kom ik heb wel haters, maar die laat ik achter me staan'

'Denk niet dat ik me in ga houden omdat jij een beetje minder bent'

HAHAHAHAHA Hoe kan je zulke shit over jezelf zeggen als je zo slecht bent. Soms twijfel ik echt of het niet een grote troll is allemaal.

Trouwens ik kots op P2, hij doet arrogant maar hij is echt zo'n mislukt ventje die het nooit gaat maken. Kan hij G-Low wel uitlachen maar ik lach hem weer uit. Die dansmoves ook van hem ;e;e;e. Als je 33 bent, een dochter van 7 hebt en hier aan meedoet is er toch ergens iets fout gegaan. G-Low en Biggah zijn gewoon geestelijk gehandicapt, hij doet dit met zijn volle verstand.

Geplaatst
lLwJocvFZWM

:D

'Maar ga niet verwachten dat het een euuuuuh smoetsie smoetsie word, nee dankje!'

'Ik word al vergeleken met Jay-Z, Ik word al vergeleken met Styles P'

Vooral hoe hij het zegt: 'Jaa, waar ik vandaan kom ik heb wel haters, maar die laat ik achter me staan'

'Denk niet dat ik me in ga houden omdat jij een beetje minder bent'

HAHAHAHAHA Hoe kan je zulke shit over jezelf zeggen als je zo slecht bent. Soms twijfel ik echt of het niet een grote troll is allemaal.

Trouwens ik kots op P2, hij doet arrogant maar hij is echt zo'n mislukt ventje die het nooit gaat maken. Kan hij G-Low wel uitlachen maar ik lach hem weer uit. Die dansmoves ook van hem ;e;e;e. Als je 33 bent, een dochter van 7 hebt en hier aan meedoet is er toch ergens iets fout gegaan. G-Low en Biggah zijn gewoon geestelijk gehandicapt, hij doet dit met zijn volle verstand.

Same.(y)

Geplaatst

Uhuh, echt erg idd hè. Bij die Dimitri en Sander enzo krijg je tenminste nog enigszins een idee van normale mensen, maar Limburg wordt weer lekker vertegenwoordigd in dit programma hoor... ;c

Geplaatst

die Leon is trouwens ook wel een mongool he... pff

haha dat stukje ook met dat G-Low een nieuwe naam moest hebben, en toen zij iemand Soft-G, zegt hij 'Nee, dan lijkt het alsof ik zacht ben.

Ben ik niet.'

Geplaatst

Die Leon is beetje onzeker nog maar mag hem wel, hij is ook pas 17 en kan wel rappen hoor :)

-EaNV_fLYhk

Geplaatst

Maarja, Biggah kan wel van die langzame flow switchen naar die hele snelle flow.