Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik denk dat de naam van het topic duidelijk is, post hier filmpjes van fantastisch publiek tijdens een concert of een ander soort evenement, waar er op een geweldige manier om wordt gegaan met muziek. Ik trap af met de volgende drie fragmenten:

Het eerste fragment is van mijn favoriete band, Arctic Monkeys. Alex Turner zingt de eerste zinnen van 'When The Sun Goes Down', waarna het publiek het van hem overneemt. Misschien nog wel fantastischer is het daarna, wanneer de band ophoudt met spelen en Turner de bezoekers van Reading Festival 2006 nog verder ophitst:

[YOUTUBE]u-OFYTNN6fE[/YOUTUBE]

Het tweede fragment komt van Celtic Park. Die dag, op 11 maart 2004, hebben de terroristische aanslagen in Madrid plaatsgevonden en als eerbetoon vraagt de club de fans 'You'll Never Walk Alone' mee te zingen tijdens het duel 's avonds tussen Celtic en Barcelona. Normaal is de ambiance in het stadion al geweldig, maar dit sloeg echt alles. Zelfs de fans van Barcelona zongen uit volle borst mee voor de Madrilenen..

[YOUTUBE]awositUJYLM&feature=related[/YOUTUBE]

Last, but not least, is het overbekende 'Rule, Britannia!' dat elk jaar gezongen wordt bij BBC's Last Night Of The Proms. Het wordt vaak gezien als het tweede Britse, of het officieuze Britse, volkslied, hieruit blijkt ook wel waarom. Prachtig is ook om te zien hoe er geschakeld wordt dus de Royal Albert Hall, waar het allemaal plaatsvindt, en Hyde Park in Londen en Bangor, waar ook enorm veel mensen zich hebben verzameld. Ik vind het prachtig om te zien hoe al die mensen tegelijkertijd dat strijdlied kunnen zingen: "RULE BRITANNIA! BRITTANNIA, RULE THE WAVES! BRITONS NEVER SHALL BE SLAVES!"

[YOUTUBE]PnY83VTHSTM[/YOUTUBE]

Ik kreeg van alle drie de fragmenten kippevel, het is nu aan jullie om dit met nog veel fragmenten te doen ;)

• Antwoorden 65
  • Weergaven 97
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Ik denk dat de naam van het topic duidelijk is, post hier filmpjes van fantastisch publiek tijdens een concert of een ander soort evenement, waar er op een geweldige manier om wordt gegaan met muziek. Ik trap af met de volgende drie fragmenten:

Het eerste fragment is van mijn favoriete band, Arctic Monkeys. Alex Turner zingt de eerste zinnen van 'When The Sun Goes Down', waarna het publiek het van hem overneemt. Misschien nog wel fantastischer is het daarna, wanneer de band ophoudt met spelen en Turner de bezoekers van Reading Festival 2006 nog verder ophitst:

[YOUTUBE]u-OFYTNN6fE[/YOUTUBE]

Het tweede fragment komt van Celtic Park. Die dag, op 11 maart 2004, hebben de terroristische aanslagen in Madrid plaatsgevonden en als eerbetoon vraagt de club de fans 'You'll Never Walk Alone' mee te zingen tijdens het duel 's avonds tussen Celtic en Barcelona. Normaal is de ambiance in het stadion al geweldig, maar dit sloeg echt alles. Zelfs de fans van Barcelona zongen uit volle borst mee voor de Madrilenen..

[YOUTUBE]awositUJYLM&feature=related[/YOUTUBE]

Last, but not least, is het overbekende 'Rule, Britannia!' dat elk jaar gezongen wordt bij BBC's Last Night Of The Proms. Het wordt vaak gezien als het tweede Britse, of het officieuze Britse, volkslied, hieruit blijkt ook wel waarom. Prachtig is ook om te zien hoe er geschakeld wordt dus de Royal Albert Hall, waar het allemaal plaatsvindt, en Hyde Park in Londen en Bangor, waar ook enorm veel mensen zich hebben verzameld. Ik vind het prachtig om te zien hoe al die mensen tegelijkertijd dat strijdlied kunnen zingen: "RULE BRITANNIA! BRITTANNIA, RULE THE WAVES! BRITONS NEVER SHALL BE SLAVES!"

[YOUTUBE]PnY83VTHSTM[/YOUTUBE]

Ik kreeg van alle drie de fragmenten kippevel, het is nu aan jullie om dit met nog veel fragmenten te doen ;)

Geplaatst

Voetbal kan ik het andere gedeelte, dit is meer voor de niet sport evenementen.

[YOUTUBE]sQxZztI7264[/YOUTUBE]

Kippenvel.

Geplaatst

Die van Celtic - Barca _O_ , kippenvel.

Geplaatst
Voetbal kan ik het andere gedeelte, dit is meer voor de niet sport evenementen.

[YOUTUBE]sQxZztI7264[/YOUTUBE]

Kippenvel.

Sowieso, dit hele concert. _O_

Geplaatst

Dit filmpje is niet zo baas als het filmpje wat ooit op de Hyves van een vriend stond, elke keer kippenvel hoor.

Geplaatst
Dit filmpje is niet zo baas als het filmpje wat ooit op de Hyves van een vriend stond, elke keer kippenvel hoor.

Ik heb het filmpje ook niet gekeken. Ik heb de dvd en die staat in mijn geheugen gegrift, fantastisch. (h)

Geplaatst

Echt kippenvel steeds die You'll never walk alone. Zing het ook altijd luidop mee in het stadion.

Geplaatst

Ik vind het een enorm uitgemolken kutlied

Geplaatst

[YOUTUBE]2fkmvn5QAOM[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]MNOVpT2Hqfs[/YOUTUBE]

Geplaatst

Om door te gaan op het Song 2 fragment wat net gepost is, laatste nummer van het zelfde concert.

i7Uic8PRYjw

Iedere keer weer kippenvel _O_

Geplaatst

[YOUTUBE]hAQhrD6ek4k[/YOUTUBE]

En dan vooral het begin van Where The Streets Have No Name, sowieso een geweldige DVD.

Voor een fantastisch publiek moet je vooral in Spanje, Italie en Zuid-Amerika zijn.

Geplaatst
[YOUTUBE]MNOVpT2Hqfs[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]_DUfWnBL1nw[/YOUTUBE]

Deze mag daar ook wel bij :)

Geplaatst
[YOUTUBE]_DUfWnBL1nw[/YOUTUBE]

Deze mag daar ook wel bij :)

Overcome is het meest overschatte nummer ooit. Ten compersatie:

[YOUTUBE]npFZ8d3hYEs[/YOUTUBE]

Zwaar verhaal, in een prachtig lied verwerkt. Pff, wat was Live goed toen ze nog goed waren.

Geplaatst

Tuurlijk, Overcome is niet het beste nummer nee, maar daar gaat het toch ook niet om? Het gaat er om dat het publiek gewoon mooi meedoet in dat filmpje. Persoonlijk vind ik Lightning Crashes btw ook het beste Live-nummer ;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]