Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wie is de Mol? 2012 60 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2012

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 625
  • Weergaven 13,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Vorig jaar kende ik ook niet veel kandidaten en dat vond ik een leuk seizoen, dus dan zal dit ook leuk zijn.

En dan ook nog eens in IJsland _O_

Geplaatst

Hadewych Minis is ook wel gaaf volgens mij. In elk geval een mooie vrouw om naar te kijken en een goed actrice.

Geplaatst

Marion Pauw heb ik volgens mij tijdje terug een boek van gekocht maar nog niet gelezen.

Geplaatst
Na maanden van geruchten is het hoge woord er eindelijk uit. Art Rooijakkers is de nieuwe presentator van het programma Wie is de Mol? De 35-jarige presentator neemt het stokje over van Pieter Jan Hagens, die zich meer wil gaan focussen op zijn journalistieke bezigheden.

Rooijakkers meldt vandaag in dagblad Metro dat hij alleen zijn moeder heeft verteld dat hij de nieuwe presentator wordt van het populaire programma. 'Zij is een enorme fan en zei: ik hoop dat je het net zo goed doet als Karel van der Graaf.'

Naast Van der Graaf en Hagens presenteerde ook Angela Groothuizen Wie is de Mol? 'Ik heb de nodige programma's gepresenteerd, maar voelde hier de voetstappen van de giganten die me voorgingen', zegt Rooijakkers over zijn drie voorgangers.

Vorig jaar was Art zelf een van de deelnemers en kwam hij als winnaar uit de bus. 'Ik begrijp de kandidaten beter dan toen ik bijvoorbeeld Peking Express presenteerde. Ik weet hoe het is om aan de andere kant te zitten. Die executies met het rode en groene computerscherm waren zenuwslopend. Met een trillende vinger drukte ik de muisknop in.'

Wie is de Mol?, dat vanaf 5 januari weer te zien is op Nederland 1, speelt zich dit jaar af in IJsland. (Redactie)

Geplaatst

Nice, in mijn ogen goeie presentator! en wel goed dat hij op 1 lijn kan zitten met de kandidaten

Geplaatst

Pieter-Jan was baas, maar Art was toch een van de beste kandidaten om hem op te volgen.

Geplaatst

Vind het wel goed dat er een nieuwe komt, anders blijft het zo lang bij een presentator hangen. Tevens is Art ook gewoon een goede presentator.

Geplaatst

Art is wat te vrolijk imo, als hij nu serieus gaat doen, denk ik dat hij heel snel gespeeld over gaat komen, maar goed, wel weer zin in.

Geplaatst

Waarom vervangen ze de presentator steeds? Telkens als ik weer aan de nieuwe presentator gewend begin te raken moeten ze hem/haar weer vervangen :P Nergens voor nodig imo

Geplaatst
Waarom vervangen ze de presentator steeds? Telkens als ik weer aan de nieuwe presentator gewend begin te raken moeten ze hem/haar weer vervangen :P Nergens voor nodig imo

Staat een paar posts boven je.

De 35-jarige presentator neemt het stokje over van Pieter Jan Hagens, die zich meer wil gaan focussen op zijn journalistieke bezigheden.
Geplaatst
Pieter-Jan was wel tof, maar hij haalde het ook echt niet bij Karel van de Graaf vind ik.

:| Angela Groothuizen, Nestor van wie is de mol, sindsdien is het aan het afbrokkelen. Wie herinnert zich Sjors? De beste mol ooit?!!

Ik ga pas weer fanatiek kijken als ze van alle mollen van de afgelopen 10 jaar een groep maken met daarin één supermol. Dat zou zo geil zijn.

Geplaatst

Vond sowieso altijd met gewoon normale mensen en niet die semi-bekende Nederlanders leuker omdat die echt voor dat geld gaan meer dan de meeste huidige deelnemers.

Geplaatst
Wie herinnerd zich Sjors?

Ten eerste is het: wie herinnert zich Sjors? :B

Ten tweede: ja man, die was echt de beste ooit :D Ook leuk dat die in bijna elke serie daarna nog op de een of andere manier weer eventjes terugkwam.

Geplaatst

hopelijk is het speelschema van zaalvoetbal me goed gezind. Dan kan ook ik het weer goed volgen.

Sowieso de eerste twee weken kan ik het gewoon zien. Daarna is het nog de vraag.

Geplaatst
hopelijk is het speelschema van zaalvoetbal me goed gezind. Dan kan ook ik het weer goed volgen.

Sowieso de eerste twee weken kan ik het gewoon zien. Daarna is het nog de vraag.

Ik kan het de eerste keer zien en daarna moet ik weet ik nu al aan de herhalingen...

Vond sowieso altijd met gewoon normale mensen en niet die semi-bekende Nederlanders leuker omdat die echt voor dat geld gaan meer dan de meeste huidige deelnemers.

Eens ja, nu gaan ze veel meer voor het mollen, dan voor het geld. Al moet ik wel zeggen dat ik de edities met normale mensen eigenlijk gemist heb.