Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wie is de Mol? 2012 60 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2012

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur
Sorry dat ik het zeg, maar hoe autistisch ben je als je hier achter komt!?

Haha dat denk ik dus ook altijd. Al denk ik eerder schizofreen;c. Overal dingen achter zoeken.

• Antwoorden 625
  • Weergaven 13,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Sorry dat ik het zeg, maar hoe autistisch ben je als je hier achter komt!?

Over die 2e? Die komt niet van mij, dat moet je aan die persoon die het bedacht heeft vragen.

Dit is dan toch niet een aanwijzing naar één iemand?

Jawel, want Liesbeth is op de 144e dag jarig. Een beetje vergezocht misschien, maar hoe groot is de kans dat dit toeval is?

Geplaatst

Art eindigt het intro ook telkens met 'de mol', dan zie je 'WIDM' en dan begint het intro van de deelnemers telkens met Liesbeth, kan ook leiden naar Liesbeth als mol.

Heb ik btw van zo'n filmpje op youtube.

Geplaatst
praat irritant maar heeft wel goede filmpjes. Ik denk trouwens dat Liesbeth het is.

!!!!!!! Mijn god zeg :cab::cab::cab::r:r:r

Geplaatst

En daarnaast, je vliegt er niet uit op één foute vraag he. Denk dat de meeste wel bij zo'n vraag kiezen voor de grote groep, zeker als de kleine groep maar uit twee mensen bestaat.

Geplaatst

vanaf 4.13 vind ik wel een hele sterke

Vind dat stukje waarin gezegd wordt waarom William het geld pakt ook wel een sterke.

Geplaatst

3 beloofde rood te stemmen. Frits, Tim en Liesbeth. 1 van hun moet de mol zijn. Liesbeth. Zij begon met het idee om naar rood te gaan. Logisch riskant.

Geplaatst

Frits is de enige die heel verdacht zou worden als het uit zou komen dat hij groen had gestemd omdat hij die 2 overhaalde in feite om rood te stemmen. Daardoor blijven voor mij Tim en Liesbeth de meest verdachte en kan die theorie van sommige dat de mol de envelop niet zou pakken toch wel eenvoudig de prullenbak in:P

Geplaatst

Veel verdachte dingen gezien vandaag, Marit was wel heel overduidelijk raar bezig.

Maar mede door die onderhandelingsopdracht lijkt me dat Liesbeth de mol is, zij is er vooral voor verantwoordelijk dat de pot nu leeg is.

Geplaatst

Let op!

Tim onderhandelt met Liesbeth en krijgt haar op rood. Vervolgens doet hij dat in de andere onderhandeling met Frits. Op dat moment weet hij volgens mij via Liesbeth dat de andere dames op groen gaan. Dus als hij weet dat Anne-Marie en Hadewych op groen zitten en hij heeft Frits en Liesbeth op rood, dan kan hij simpel de pot leeg maken met een groene stem.

Geplaatst

iemand die trouwens goed heeft gezien wat het volgende land is waar ze naar toe gaan? Ik zat niet echt op te letten

Geplaatst
Let op!

Tim onderhandelt met Liesbeth en krijgt haar op rood. Vervolgens doet hij dat in de andere onderhandeling met Frits. Op dat moment weet hij volgens mij via Liesbeth dat de andere dames op groen gaan. Dus als hij weet dat Anne-Marie en Hadewych op groen zitten en hij heeft Frits en Liesbeth op rood, dan kan hij simpel de pot leeg maken met een groene stem.

Ik vond juist Liesbeth enorm verdacht hier. Zij stond aan het hoofd van de onderhandelingen en ging vol overtuiging voor het niet doorgaan van de executie. Bij de 2e onderhandeling begon ze 'ineens' te twijfelen en ging ze voor het doorgaan van de executie.

Geplaatst
Let op!

Liesbeth wist het dan dus ook.

Geplaatst

Dan verdenk ik Frits, maar ook Liesbeth. In de eerste onderhandeling krijgt ze de andere dames op groen. Door in de volgende onderhandeling Tim en daarmee Frits op rood te krijgen, kan zij simpel groen kiezen.

Frits of Liesbeth is de mol

Geplaatst

Omdat Frits haar toen duidelijk maakte dat de mol heel simpel het kan verpesten dan omdat 4 keer rood en 1 groen niet veel uitmaakt en 4 keer groen en 1 keer rood wel;)