Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wie is de Mol? 2012 60 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2012

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 625
  • Weergaven 13,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Ze doet het zo overkomen, ja.

Naja klinkt niet geheel onlogisch aangezien ze samen met Hadewych dacht ik niet over die mogelijkheid had nagedacht lijkt me anders bedenk je niet eens om op groen te gaan.

Geplaatst
Liesbeth had wel een mooie trui. ;c

Hoezo dan? Door die tekst die erop stond?

Geplaatst

Kan ook weer een ding zijn van het programma zelf. De kijkers richten zich nu volledig op die 3 terwijl we niet eens wisten wie van de 2 ''afval kandidaten'' er uit zou gaan.

Geplaatst

Ik denk nog steeds Hadewych.

Ook tijdens die fiets-opdracht.

Hadewych eindpunt; zij hoorde bij gulpy

William daaronder, hij had iets van kijk omhoog. Kijk omhoog, zie je gulpy = Hadewych

Hint?

Geplaatst

Niveautje van de groep weer hoor.

Waarom neem je the fuck het risico een pot te verdoemen terwijl je -3000/gelijke pot kan krijgen., Veel beter dan een lege pot ;e

Geplaatst

Ik verdenk Tim Liesbeth en Frits eigenlijk niet.

Annemarie vind ik veel verdachter.

Die doet de fiets opdracht en duik opdracht goed mee.

Logisch gezien de opdracht die komt.

Ze weet ook wel dat iedereen er in blijft. Dus kan ze rustig groen stemmen zonder op te vallen.

Geplaatst

En Annemarie was ook vol aan het lachen toen bekend werd dat de pot leeg ging..

Maar toch, ik blijf op Frits. Liesbeth/Tim op 2.

Geplaatst

Ik hoop toch echt niet dat Annemarie de mol is. Irritante vrouw, die mag van mij zo spoedig mogelijk een enkeltje naar huis.

Geplaatst

Is het redelijk om te stellen dat William en Marit het niet zijn? Ja toch, want ze zeiden dat dat de 2 kandidaten waren die de test het slechtste hebben gemaakt. En voor mij zijn Hadewych en Anne-Marie het ook niet lijkt me, mol zit in het groepje Liesbeth, Tim en Frits. Of willen de makers net dat we zo denken? Aaah, mindfuck.

Poll!?

Geplaatst

De mol kan ook gewoon bij de 2 zitten. Dan zou degene die de test het slechtst maakte er gewoon uit liggen. Art heeft volgens mij niet letterlijk gezegd dat de 2 de test het slechtst hadden gemaakt. Maar dan vraag je je af waarom iemand groen stemde in plaats van rood.

Geplaatst

Nouja, als de mol bij die 2 zit, kan 'ie er niet zo maar van uit gaan dat de hele pot weg zou gaan. Denk dat de mol aardig aandeel heeft gehad in het kwijtspelen van de pot.

Geplaatst

Liesbeth is voor mij nog steeds de mol. Sowieso wordt zij heel vaak met het getal 1 in verband gebracht, bv eerste aflevering, eerste aan het woord, helemaal alleen, eerste in de leader etc. Maar ook bij die onderhandeling van vandaag: Liesbeth zegt eerst vol overtuiging: executie niet door. In de tweede ronde gaat ze ineens switchen naar rood. Hierdoor weet ze dat er dus nooit geld wordt verdiend, en er meer kans is op pot leeg. Dus daarom nog steeds Liesbeth op 1. Om tunnelvisie te voorkomen let ik voorlopig ook nog maar even op Marit en Tim.

Geplaatst
Is het redelijk om te stellen dat William en Marit het niet zijn? Ja toch, want ze zeiden dat dat de 2 kandidaten waren die de test het slechtste hebben gemaakt. En voor mij zijn Hadewych en Anne-Marie het ook niet lijkt me, mol zit in het groepje Liesbeth, Tim en Frits. Of willen de makers net dat we zo denken? Aaah, mindfuck.

Poll!?

Dit zei een van de kandidaten, niet Art.

Die jeugdfoto uit de intro, die meteen aan Hadewych gekoppeld werd, waardoor zij de mol zou zijn, blijkt dus de moeder van Frits te zijn, als ik het goed onthouden heb. Toch wel opvallend... Hem misschien toch op mijn verdachtenlijstje zetten dan...

Geplaatst

Ik denk n.a.v. het rood-groen gedinges dat Liesbeth het is. Zij haalde Frits toch over?

Geplaatst

Wat een eindopdracht. Was gedoemd te mislukken is dan ook gebeurd. Ik vind Tim en Liebeth het verdachts tot nu toe.

Geplaatst
Of het is gewoon een willekeurig shot uit 1 van de opdrachten die in de intro is gezet

Kan een verborgen hint zijn he. Het is in mijn ogen dan ook iets om in je achterhoofd te houden. Je moet je er niet blind op gaan staren.

Geplaatst

Haha schitterend eindspel. Ik heb me kostelijk vermaakt omdat je gewoon weet dat het fout zal gaan. Wie de mol is? Ik heb echt geen flauw idee, iedereen heeft wel een z'n verdenkingen. Frits, Liesbeth en helaas Marit zijn de meest verdacht.

Geplaatst

Omdat ik haar zo snel mogelijk uit het spel wil hebben omdat ik haar niet mag en schijt irritant vind.

Geplaatst

Voor mij is Liesbeth overduidelijk de mol. Eerst zeggen dat iedereen unaniem moet stemmen zodat er 3000 in de pot komt, tweede onderhandeling twijfelt ze ineens. De mol zat in ieder geval bij de vijf onderhandelaars: de spelleiders stellen de mol altijd in staat om te mollen, dan is het onmogelijk dat het Marit of William is. Daarnaast: de mol heeft echt wel doorgekregen wat de rest heeft gestemd. Ze wist dat Tim en Frits de stemming door wilden laten gaan en daarop stemden, dus moest zij wel stemmen om de executie niet door te laten gaan zodat het geld uit de pot zou gaan. Als ze mee was gegaan dan was er 3000 uit de pot dacht ik.

Buiten deze onderhandelopdracht is Liesbeth gewoon teveel aan het mollen. Die tips dat ze vaak als eerste is zijn ook wel goed. Vandaag ook weer zoiets: haar bril zou ineens beslagen zijn waardoor ze slecht zeg --> mol ziet weinig.

Als Liesbeth de mol is, vind ik haar eigenlijk wel een slechte mol. Het ligt er onderhand zo dik op dat ik eraan begin te twijfelen :-D