Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wie is de Mol? 2012 60 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2012

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 625
  • Weergaven 13,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

En je kan nagaan wie er nou echt verdacht was. Als ik iets de eerste keer zie, "zie" ik wel veel, maar als je het twee keer kijkt zie je nog meer stille hints

Geplaatst
Waarom niet? Ik vind WIDM by far het beste programma op TV...

Ik vind het ook het beste TV-programma, maar een tweede keer kijken hoeft voor mij niet. En ik let eigenlijk nooit echt op die hints, zit nooit achter alle dingen wat te zoeken.

Geplaatst

Dat is juist het leuke aan het programma:cab:

Dan kan je bij de laatste aflevering, als de stille hints worden getoond, kijken of je goed had opgelet of gewoon paranoia was

Geplaatst

Ik ga ook niet elk beeld freezen en alles 180 graden draaien om te zien of er misschien in het Swahili 'grond' op een pet zou staan wat dan weer aangeeft dat iemand de mol is. :cab:

Maar wel standaard herhaling ook nog even meepakken, zie je toch weer nieuwe dingen in opdrachten. Plus, het is gewoon ook nog leuk.

Geplaatst

Vanavond lekker tunnelvisie op Hadewych. Ik weet het, het is berucht, die visie, maar ik heb gewoon gelijk.

:cab:

Geplaatst

Inderdaad, voor mij bestaat er ook geen twijfel dat Hadewych het is.

Geplaatst

Pfff echt jammer dit hoor. Vond hem na een irritante eerste aflevering uiteindelijk toch echt een toffe kandidaat.

Geplaatst
Haha precies hetzelfde hier, vanaf aflevering 1 al :cab:

Sowieso dat zij het is.

Als je vanaf aflevering 1 al op haar zit, en zij is het, dan heb je gewoon simpelweg goed gegokt. Dan is er nog zo weinig bekend...

Maar ik zit ook op Hadewych, wel vanaf vorige week.

Geplaatst

Ik zit al vanaf het begin op Liesbeth. Zat hem wel ff te knijpen bij de laatste twee. Al vind ik die Tim ook steeds vager en dus verdachter worden.

Geplaatst

Goedzo, irritante Frits. Geen idee meer wie te verdenken trouwens, rest van de serie gewoon laidback kijken en zien wat er gebeurt :D

Oké, ik heb toch wel een licht vermoeden dat het Liesbeth is.

Geplaatst

Ik begin persoonlijk ook wel steeds meer op Hadewych te letten, maar die onderhandelingsopdracht zit me dwars.:(

Geplaatst

Denk dat het Hadewych is.

Voor de aflevering ff een poultje gesloten met mijn vader, moeder en broer. Leuk dat er al 2 zijn doordat ze Frits hadden :D

Geplaatst

Ik had drie verdachten: Liesbeth, Tim en Frits

Een valt er weg en Liesbeth was vandaag te opvallend bezig, verder denk ik dat Frits niet aan Tim dacht, omdat die twee vrienden zijn. Tim is mijn mol, nu!