Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wie is de Mol? 2012 60 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2012

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 625
  • Weergaven 13,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Nog steeds Tim voor mij. Ik denk dat hij die studenten gewoon beïnvloed heeft en gewoon gezegd heeft dat ze alleen de schilder moesten zeggen en de titel sowieso niet.

Geplaatst

Zoals al gezegd Liesbeth, en net als Stefan ook al sinds aflevering 2. Eerst heel fel, toen wat minder maar ik begin nu toch weer wat zekerder te worden. Als het Liesbeth niet is, dan is het Tim. En anders hebben ze het knap gemonteerd allemaal.

Geplaatst

Ik neig steeds meer naar Tim als mol. Naast het eventueel beïnvloeden van de studenten en alle andere theoriën die hier al voorbij gekomen zijn, viel mij gisteren het volgende op:

Na de brugopdracht zij William iets als: "We hebben het allemaal gedaan." Hierop zij Tim: "Ik weet het." Misschien doelt hij daarmee op het feit dat hij het al van tevoren had ingeschat.

Geplaatst
Zoals al gezegd Liesbeth, en net als Stefan ook al sinds aflevering 2. Eerst heel fel, toen wat minder maar ik begin nu toch weer wat zekerder te worden. Als het Liesbeth niet is, dan is het Tim. En anders hebben ze het knap gemonteerd allemaal.

Bij mij idd ook Liesbeth, anders Tim.

Geplaatst

Nee, pakt net Anne-Marie die ;e

Ah, balen zeg. Tim eruit en nu met alleen maar vrouwen. Jammer.

bewerkt door Juca

Geplaatst

Mijn mol eruit, dat is balen. Jaren achter elkaar had ik het goed:( Maar ik hou vast aan mijn theorie.

De mol heeft in het Hofdi-huis van rood naar groen gewisseld. Frits en Tim zijn eruit, dus is Liesbeth de Mol.

Geplaatst

Ik heb hetzelfde als Alessandro. Na aflevering 1 was mijn verdachte Liesbeth, op een gegeven moment geswitcht naar tim, nu ga ik wegens de onderhandelingen terug naar Liesbeth

Geplaatst

Daar gaat mijn mol. :( Zat vanaf aflevering 2 op hem. Hij was zo rustig, en heb niet bepaal de indruk gekregen dat hij de spellen met 100% inzet in ging. Ook had hij een paar opmerkingen waarvan ik dacht, hmm. Zoals tegen Frits: ''Ik denk dat jij de jokers harder nodig heb dan ik...'' Nu ga ik vol voor Liesbeth. Hadewych zie ik sowieso niet als mol, A-M vind ik net iets te om de mol te zijn.

Geplaatst
Niet met 100% ging? :cab: Doolhof joh, als een bezetene. Waar liesbeth expres verkeerd liep waardoor er geld mist uit de pot

Leuk, 1 opdracht dan.

Geplaatst
Hadewych is de mol.

Weet ik gewoon.

Ik zit ook nog op Hadewych, maar vandaag deed ze niet bepaald verdachte dingen...

Geplaatst
  • Auteur

Net als Kweekie zit ik al sinds aflevering 1 op Hadewych.

@Keko. Met die opdracht op het plein was het natuurlijk voor haar ook wel heel makkelijk om te mollen. Ze wist waarschijnlijk dus wat de opdracht was, en hoefde dus alleen maar naar een opvallende verschijning te lopen. Liepen wel meer vreemde figuren op een gegeven moment rond, en daar liep ze niet heen.

Geplaatst

Ja Liesbeth is echt heel opvallend. Maar ik doe geen uitspraken meer, gewoon kijken en afwachten (d)

Geplaatst

Hihi, toen William en Tim er beiden nog in zaten, heb ik al eens me uitgesproken over de finalisten. Dat zijn precies de drie finalisten die er nu zijn. Al was het doorgaan van Hadewych niet helemaal duidelijk. Maar volgens mij theorie verliest die de finale. Liesbeth en AM zijn mol en winnaar. Dat staat voor mij al vast.

Geplaatst

Ik begin steeds meer geloof in mijn mol te krijgen. Anne Marie is ene moment erg actief en pakt geld. Maar ze kost ook heel veel geld.