Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wie is de Mol? 2012 60 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2012

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Zij is de enige van de finalisten die ik nooit heb verdacht. Hadewych heb ik soms ook mijn twijfels over. Met die vrijstellingsmunt bij het kwartetten deze aflevering bijvoorbeeld. Deze was doorzichtig en het mol-logo stond erop. Hierna werd deze in beeld gebracht en door de munt heen zag je heel duidelijk Hadewych. Maar ik blijf bij Liesbeth, kies altijd na 2-3 afleveringen een mol, en dat was dit jaar Liesbeth. Ga er nu niet vanaf stappen.

• Antwoorden 625
  • Weergaven 13,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Idem. Echt verbaasd mocht Liesbeth het niet zijn, en zeer benieuwd dan naar de onderhandelingsopdracht. Trouwens Liesbeth zei in de aflevering weer een paar keer 'Ik ga wel als eerste' etc.

Geplaatst

Waarom was de titel zo apart? Liesbeth is het sowieso, vorige week samen met William over en nu met Tim. 2 toffe kandidaten eruit in de laatste 2 afleveringen, fucked up. Schijt Anne Marie die het kwartetten wint, pfff.

Geplaatst

De titel kan op de eerste opdracht slaan. Of op het feit dat Hadewych de mol is natuurlijk. :D

Geplaatst

Ik zat al vrij vroeg op Liesbeth, na de onderhandelingsronde was ze al zo goed als zeker de mol, nu Tim weg is valt ook de laatste andere potentiële mol af. Ik 'weet het nu dus zeker'.

Overigens heb ik het bijna ieder jaar wel fout, dus het zal wel Hadewych zijn ofzo.

Geplaatst

Tim ging op Liesbeth en Anne-Marie.

Gaat er uit.

Nog een reden om aan te nemen dat Hadewych de mol kan zijn.

Geplaatst

Nee hoor. Als Hadewych en AM bijvoorbeeld op Liesbeth zetten en dat zij ook de mol is, is het logisch dat Tim eruit is.

Ik heb trouwens het idee dat Tim niet gespreid heeft. Hij geeft na afloop aan dat hij wel op de goede mol denkt te zitten.

Daaruit haal ik dat hij op 1 persoon is gegaan.

Misschien dat hij tussen Liesbeth en Anne-Marie twijfelde, maar het lijkt erop dat hij uiteindelijk wel een keus gemaakt heeft...

Geplaatst

ik kan dit spel gewoon niet als ik er niet middenin zit XD

Ik ga ook maar weer voor Liesbeth...

Geplaatst

Ben benieuwd wat ze vandaag al bekend gaat maken :P Laatste jaren werd toch minimaal 1 ding bekendgemaakt (winnaar,mol,verliezer). Ik zit er iig klaar voor :D

Geplaatst

Oke titel verwijst naar Liesbeth...

Ja nee....nee Ja

Oftwel, als je dat achterstevoren zet dan heb je hetzelfde

Staats ---> Staats

Geplaatst

Precies.

Waarom zou Liesbeth de mol zijn? Hoor veel mensen daarover, maar is me nog nooit opgevallen dat ze iets raars deed eigenlijk.

Geplaatst

Ze zijn de hele serie op zoek naar de mol. Wie zoeken ze de laatste aflevering, juist de mol. Op wie zijn ze naar zoek, juist Liesbeth. Liesbeth = de mol

Geplaatst

Krijgt Liesbeth serieus de vraag waar de mol stond? Boogschutters of Trekkers. Want die vraag heeft ze altijd goed als ze zelf de mol niet is.