Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wie is de Mol? 2012 60 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2012

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 625
  • Weergaven 13,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Gefeliciteerd geloof ik. Maar als het Liesbeth is, dan verwacht je eerder Anne-Marie als winnaar.

Het leek alsof Hadewych en Liesbeth allebei voor AM gingen als mol.

Geplaatst
Dat zou betekenen dat hadewych wint, annemarie de mol is en liesbeth verliezertt

Inderdaad, dat denk ik zelf ook. Maar als die nerdjes die hun 'voorspellingen' gewoon van het WIDM forum halen zeggen Liesbeth. (heb het niet over dit forum hoor, andere waar ik op zit ;) )

Geplaatst

Mijn verdenking op Liesbeth is eigenlijk vooral gebaseerd op het höfdi-huis. Ik weet niet precies meer waarom, maar daar werd het voor mij ineens helemaal duidelijk. Dat denk ik tenminste.;c

Geplaatst

Er wijst echt veel naar Liesbeth, maar vindt het zelf gewoon té opvallend, zit al een paar afleveringen op annemarie (na even hadewych flink onder de loep genomen te hebben), dus ben benieuwd

Geplaatst

Hmm dat allerlaatste shot brengt me voor het eerst aan het twijfelen :(

Maar niks is wat het lijkt natuurlijk, het blijft WIDM..

Misschien een soort van opluchting, eindelijk eruit dat zij de mol al die tijd was.

Geplaatst
Check dit jongens:

Hmm, die is wel vreemd inderdaad ja...

Trouwens:

4f4fdde3676be-Naamloos.png

Deze vraag kreeg Liesbeth. Overal zie je gewoon drie antwoorden, dus ook het antwoord van de maker van de test op dat moment zelf, maar Liesbeth krijgt vreemd genoeg niet haar eigen antwoord te zien bij de vraag...

Geplaatst

Dat is opzich niet vreemd. Ik vond het vreemd dat zij de vraag kreeg: waar was de mol bij het boogschieten? Schutter of Trekker, aangezien zij samen met Frits trekker was.

Geplaatst

Bij iedere vraag zijn altijd alle opties open, ook die op je zelf slaan. Alle krijgen gewoon dezelfde vragen, dus zoiets kan gebeuren. Ook bij de andere zal zo'n vraag wel voorkomen. Dat vind ik niet vreemd. Deze vind ik juist vreemd omdat een optie niet getoond werd, terwijl bij alle andere vragen wel gewoon alle opties getoond worden. Bij de vraag Wie is de mol, zie je ook bij iedereen gewoon drie namen staan, dus ook de naam van de maker van de test op dat moment. Deze vraag is daarop een uitzondering.

Geplaatst

Wat ik opvallend vond, is dat je alleen bij Liesbeth geen enkel antwoord van haar zag. Ze zei wel wat ze antwoordde, maar je zag het niet. Bij AM en Hadewych zag je dit wel.

Geplaatst

Het lijkt wel alsof Hadewych felicitaties krijgt in het voorstukje voor volgens week.. Dan toch AM? Wat een kut mol. Gewoon Liesbeth, kan niet anders.

Geplaatst
Deze vraag kreeg Liesbeth. Overal zie je gewoon drie antwoorden, dus ook het antwoord van de maker van de test op dat moment zelf, maar Liesbeth krijgt vreemd genoeg niet haar eigen antwoord te zien bij de vraag...

Liesbeth had toch geen kwartet? Maar dan zou je dat er ook bij kunnen zetten, dus het blijft toch vaag.

Geplaatst

Dat 'ik heb alles eruit gehaald wat er in zit' van Liesbeth is toch wel een sterke aanwijzing zou je denken. Maar door dat laatste shot lijkt het alsof Hadewych wordt gefeliciteerd, dus dan moet het Annemarie zijn. Kan ik me amper voorstellen, maar goed.

Geplaatst
Het lijkt wel alsof Hadewych felicitaties krijgt in het voorstukje voor volgens week.. Dan toch AM? Wat een kut mol. Gewoon Liesbeth, kan niet anders.

Het kan ook betekenen dat zij de mol is + dat de ze pot gewonnen heeft aangezien niemand op haar zit als mol.

Geplaatst

Waarom zou zij dan de pot krijgen? Volgens mij krijgt gewoon degene met de meeste goede antwoorden van de kandidaten de pot, zelfs als de kandidaten op elkaar zitten. Dan kan het voorkomen dat de winnaar toch maar 10 van de 40 vragen goed had ofzo.