Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Via Omniworld (kampioen Nederland) naar voetbalclub San Marino !!!!!

Aanbevolen reacties

Geplaatst

omnilogo4xm.gif

Na lange tijd van niet meer te hebben gespeeld met FM2006, heb ik besloten toch maar weer te beginnen.

Ik heb lang moeten denken met welk team ik dat zou doen, heb tenslotte gekozen voor FC Omniworld uit Almere.

Waarom, hoor ik jullie denken.

Mijn reden was;

* Slechte en uitermate krappe selectie

* Waardeloze faciliteiten en klein stadion

* Verwachtingen die weinig hoopvol zijn.

Het stadion met de naam Mitsubishi Forklift Stadion / Sportpark Fanny Blankers Koen waar maar 3000 mensen inkunnen is ook weinig hoopvol om hoge recettes mee te creëren.

14omniworlda4tv.jpg

14omniworlde0jq.jpg

De tactiek bedenken was altijd een moeilijk struikelblok voor me, maar door de Tactische theorieën eens goed te bestuderen ben ik tot een succes volle tactiek gekomen, die ook nog eens door mezelf is bedacht.

De selectie die er stond bevatte weinig interessante spelers, maar ik moest het er mee doen, aangezien niemand naar Kalmere wilde komen om te voetballen voor Omniworld.

De tactiek die ik zelf heb gecreëerd en die ook nog werkt.

Voor de mensen die hem graag willen gebruiken doe ik er ook nog een Download link bij

http://members.lycos.nl/martynensybrand/Een%20'Grandelletje'...jaja%20(FC%20Omniworld,%20Jul%202006).tac

tactiek6cz.jpg

Nu zal ik de eerste 3 seizoenen in vogelvlucht weer geven, en vanaf dan ga ik per seizoen posten

Het eerste jaar ben ik 7de geëindigd wat recht gaf op een nacompetitie plek, en hier heb ik promotie naar de HCE afgedwongen.

Seizoen 1

stancomp2og.jpg

de na-competitie

sez11ix.jpg

stand van 2de seizoen in de HCE

Waar het motto handhaving hoog in het vaandel stond, en het versterken van het team een noodzaak was. Dit gebeurde voorla doormiddel van het huren van spelers bij subtoppers in Nederland.

stancomp2og.jpg

Het 3 de seizoen was een mooie de bekerfinale werd gehaald maar helaas werd er van Ajax verloren met 2-1, het mooiste was de 5 plaats die recht gaf op Europees voetbal (UEFA cup, wat opzich wel een uniek is voor een club als Omniworld.

Door goed zeuren bij het bestuur heb ik het nu ook voor elkaar dat het Stadion word uitgebreid, maar met hoeveel plaatsen is nog niet bekend.

seiz37kl.jpg

Nu de eerste drie seizoenen voorbij zijn, zal ik vanaf heden per seizoen gaan posten.

Mochten er mensen screens willen laat het horen en ik probeer zo snel mogelijk te reageren.

• Antwoorden 94
  • Weergaven 295
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

omnilogo4xm.gif

Na lange tijd van niet meer te hebben gespeeld met FM2006, heb ik besloten toch maar weer te beginnen.

Ik heb lang moeten denken met welk team ik dat zou doen, heb tenslotte gekozen voor FC Omniworld uit Almere.

Waarom, hoor ik jullie denken.

Mijn reden was;

* Slechte en uitermate krappe selectie

* Waardeloze faciliteiten en klein stadion

* Verwachtingen die weinig hoopvol zijn.

Het stadion met de naam Mitsubishi Forklift Stadion / Sportpark Fanny Blankers Koen waar maar 3000 mensen inkunnen is ook weinig hoopvol om hoge recettes mee te creëren.

14omniworlda4tv.jpg

14omniworlde0jq.jpg

De tactiek bedenken was altijd een moeilijk struikelblok voor me, maar door de Tactische theorieën eens goed te bestuderen ben ik tot een succes volle tactiek gekomen, die ook nog eens door mezelf is bedacht.

De selectie die er stond bevatte weinig interessante spelers, maar ik moest het er mee doen, aangezien niemand naar Kalmere wilde komen om te voetballen voor Omniworld.

De tactiek die ik zelf heb gecreëerd en die ook nog werkt.

Voor de mensen die hem graag willen gebruiken doe ik er ook nog een Download link bij

http://members.lycos.nl/martynensybrand/Een%20'Grandelletje'...jaja%20(FC%20Omniworld,%20Jul%202006).tac

tactiek6cz.jpg

Nu zal ik de eerste 3 seizoenen in vogelvlucht weer geven, en vanaf dan ga ik per seizoen posten

Het eerste jaar ben ik 7de geëindigd wat recht gaf op een nacompetitie plek, en hier heb ik promotie naar de HCE afgedwongen.

Seizoen 1

stancomp2og.jpg

de na-competitie

sez11ix.jpg

stand van 2de seizoen in de HCE

Waar het motto handhaving hoog in het vaandel stond, en het versterken van het team een noodzaak was. Dit gebeurde voorla doormiddel van het huren van spelers bij subtoppers in Nederland.

stancomp2og.jpg

Het 3 de seizoen was een mooie de bekerfinale werd gehaald maar helaas werd er van Ajax verloren met 2-1, het mooiste was de 5 plaats die recht gaf op Europees voetbal (UEFA cup, wat opzich wel een uniek is voor een club als Omniworld.

Door goed zeuren bij het bestuur heb ik het nu ook voor elkaar dat het Stadion word uitgebreid, maar met hoeveel plaatsen is nog niet bekend.

seiz37kl.jpg

Nu de eerste drie seizoenen voorbij zijn, zal ik vanaf heden per seizoen gaan posten.

Mochten er mensen screens willen laat het horen en ik probeer zo snel mogelijk te reageren.

Geplaatst

Re: Omniworld, van semi-profs naar de absolute TOP!!!

Transfers?

Geplaatst
  • Auteur

Transfers?

Wil je de transfers van alle seizoenen, of van specifiek 1 seizoen?

Laat maar, plaats alle eerste 3 seizoenen wel voor je.

Bij deze de transfers die zijn gedaan, zowel de inkomende als de uitgaande transfers.

het eerste seizoen wou/wilde er niemand naar Omniworld toe.

1transin8ql.jpg

de spelers die weg gingen, of moesten vanwege de te hoge salarissen of omdat ze nog een beetje geld opleverden

1transuit9bq.jpg

De transfers van het tweede seizoen waren al iets spectaculairder, het werden er wel te verstaan 32 nieuwelingen, wat ook wel nodig was. Aangezien te selectie te klein en te slecht was.

2transin2cw.jpg

Uiteraard als er spelers komen dan gaan er ook spelers, wederom met de zelfde gedachte; ze waren te slecht, of leverden geld op of ze wilden geen nieuw contract tekenen. Wat opzich logisch is als je bij een club speelt die niets te vertellen heeft!!!!

2transuit6ms.jpg

Het derde seizoen waren er een paar mooie transfers, zoals die van Nuno Morais en een 3-tal jeugdige spelers uit de beruchte Ajax jeugd opleiding, waaronder Jordy Brouwer wat nu een van mijn meest waardevolle spelers is.

3transin9uz.jpg

Ook het 3de seizoen vertrokken er weer spelers, wederom met het zelfde verhaal, ze zijn te slecht voor het steeds beter wordende Omniworld, of ze brachten nog wat geld in kas om betere spelers aan te trekken.

Ook de spelers die liepen te zeuren om een basis plaats konden vertrekken, hierdoor konden jongere en Nederlandse spelers doorstromen .

3transuit4zn.jpg

Tussen de wedstrijden door werd ik gepolst door het bestuur van Vite$$e of ik daar ook trainer/manager wilde worden, en laat er nou net in heel NEDERLAND 1 club zijn waar ik geen sympathie voor heb, juist Vite$$e.

Deze aanbieding werd dus direct terzijde geschoven, mede omdat ik moest gaan bezuinigen van het bestuur van Vite$$e, en dat is juist iets waar ik geen trek in had, omdat ik met Omniworld net opweg ben om iets neer te zetten.

Geplaatst

Ziet er zeer mooi uit.

Geplaatst

Veel spellingsfouten, te veel. Omniworld is wel een uitdaging, ben benieuwd naar het vervolg.

Geplaatst

Moet ook wel met zo'n team!

Geplaatst

Goed gedaan!! speel je nog altijd met dezelfde tactiek?

Geplaatst

ok.. we w8en op je volgende post:)

Geplaatst
  • Auteur

Goed gedaan!! speel je nog altijd met dezelfde tactiek?

Ja ik gebruik nog steeds dezelfde tactiek, de download link staat boven de afbeelding van de tactiek.

Jemig wat een transfers he.

Ja moest helaas wel, aangezien het spelers materiaal wat er was, niet veel voorstelde.

Daarom heb ik groots en slim inkopen gedaan en op deze manier had ik bijna alle positie's dubbel bezet.

Wat mischien wel de reden van het sucses tot nu toe is.

Geplaatst

Zijn die 2 spelers die je gehaald hebt uit de belgische 2de klasse goed. Met na Verbrugghe en Mbemba.

Geplaatst
  • Auteur

Re: Omniworld, van semi-profs proberen "TOPPERS" te maken!!!!

Inmiddels is het 4 de seizoen voorbij.

Dit was een rampjaar na mijn inzien, we bleven steken op een 10de plaats.

Iets wat volgens mijn idee niet goed is voor de ontwikkeling van Omniworld, daarom heb ik besloten de "oude garde" dus de spelers die ik al vanaf het begin begeleid/train de laan uit te sturen.

En vanaf nu wil ik dus alleen nog met Nederlandse Talenten gaan werken, of in ieder geval mijn team zo Nederlands mogelijk te laten lijken.

Natuurlijk zal er hier en daar wel een tropische verrassing opduiken maar dat moet bij elk team kunnen een enkele buitenlander.

Bij deze nog de screens van de stand en de transfers.

De bedroevende eindstand, een 10 plaats!!!!

4stand9lj.jpg

Dan de inkomende en uitgaande transfers, de reden weten jullie inmiddels van de aankopen en verkopen.

Bij deze screens staan nog niet alle aankopen en verkopen maar die volgt zo snel mogelijk.

4intrans5jk.jpg

4transuit1ri.jpg

]

Geplaatst

als ik jou was zou ik een goede keeper kopen.

je krijgt denk ik nog steeds te veel goals tegen.

Geplaatst
  • Auteur

als ik jou was zou ik een goede keeper kopen.

je krijgt denk ik nog steeds te veel goals tegen.

Wat is een goede nederlandse keeper, geef eens een tipje als je wilt!!!!

Geplaatst

Kennethe Vermeer (held) , Tim Krul (al denk ik dat hij niet haalbaar is) uhhm misschien kan je grandel bij utrecht los weken dat is ook echt een topper

Geplaatst

piet velthuizen van Vitesse.. 1 jaartje laten rijpen bij je reserves, volgende seizoen speelminuten gunnen, seizoen erna is ie basisplek waard!

Geplaatst

Hmmm, vraag me af hoe je zo'n goede resultaten haalt met FC Omniworld. Hoe heb je dat zo snel gedaan?

Geplaatst
  • Auteur

Hmmm, vraag me af hoe je zo'n goede resultaten haalt met FC Omniworld. Hoe heb je dat zo snel gedaan?

Gewoon simpel gaan denken en een niet al te moeilijke tactiek bedenken.

En goed inkopen, en gaan scouten met de volgende eigenschappenvaardigheden zoals.

*Anticipatie

*Creativiteit

*Voorzetten

*beslissingen

*Balaanneme

*Zonder bal

*techniek

Zorgen dat dit alles boven de 11 is, dan komt er veel goed!!!

Simpel houden, dat helpt een hoop

Geplaatst

Prachtige resultaten!! :thumb:

Geplaatst

Resultaten vindt ik eigenlijk niks en de novelle ook niet. Knip de screentjes uit, nette tekst erbij zodat het overzichtelijker wordt.

Geplaatst

Er ziet er inderdaad redelijk slordig uit en er kunnen wel langere stukken komen. dan is het een leuke en mischien ook meer bezochten novelle. Mischien Moet je eens bij Mensen als Martino en Hunter25 kijken naar hun novelle

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]