Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Vragen Topic

Vooral als dribbelaar en assistenkoning ;) Laat ze allebei een seizoen in de zelfde omstandigheden spelen en Aimar heeft meer rendement, anders eet ik mijn schoen op.

• Antwoorden 260
  • Weergaven 799
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Vragen Topic

Ik speelde 1 seizoentje met Valencia, en Aimar gaf 37 assists.. hij is enorm goed, veel creative random geven, en idd veel forward runs.. über spelertje ;) En Kaká speelde bij mij altijd als AMC met pijl tussen de spitsen, garand voor veel goals, elk seizoen zo'n 25..

Geplaatst

Vragen Topic

Met ManUtd had ik ze beide, met Ronaldo erbij, ik had geen spits nodig man!

Maar on-topic? :cab:

Geplaatst

Vragen Topic

Heb even een vraagje over iemands positie veranderen.. als je bijv een AMC hebt... kan je hem dan geen AM LC maken.. wordt het dan gewoon een AM L?

EDIT: Ik bedoel natuurlijk via de trainingen...

Geplaatst

Vragen Topic

Heb even een vraagje over iemands positie veranderen.. als je bijv een AMC hebt... kan je hem dan geen AM LC maken.. wordt het dan gewoon een AM L?

Het wordt dan een AM LC ;)

Geplaatst

Vragen Topic

Het wordt dan een AM LC ;)

Danke.. :pray:

Geplaatst

Vragen Topic

Ik ben Liverpool en m'n spitsen scoren veel te weinig, ik kan nu Akin Serhat transfervrij aantrekken. Zal ik dit doen of is hij niet goed genoeg voor Liverpool?

Geplaatst

Vragen Topic

oke ik zal het gaan proberen, krijg ook Defoe en Crespo dus zou hij dan ook nog nodig zijn? :??:

Geplaatst

Vragen Topic

oke ik zal het gaan proberen, krijg ook Defoe en Crespo dus zou hij dan ook nog nodig zijn?

je kan hem ook op de rechterflank laten spelen dus ik zal het doen

Geplaatst

Vragen Topic

Baros scoort er maar 25 in 52 wedstrijden / te weinig voor een spits van liverpool ) , Morientes scoort er 21 uit 44 , Cisse speelt nooit 7 keer in de basis gestaan en er maar 4 gescoord, En Pongolle 11 Keer in de basis +13 keer ingevallen en maar 8 keer gescoord

Geplaatst

Vragen Topic

Stel dan Cissé vaker op ;)

Als je hem vaker laat spelen, scoort hij echt wel aan de lopende band (4 uit 7 is voor iemand die maar 7 duels mág spelen niet slecht ;)) Dus geef hem meer kansen...

Geplaatst

Vragen Topic

Kunnen de mensen die ervaring hebben met Marcus Rosenberg, eens screen posten van zijn stats en zijn geschiedenis, want bij mij wil hij maar niet op gang komen.... =(

Geplaatst

Vragen Topic

Marcus Rosenberg

In dit topic staat ergens een screentje van Rosenberg. Staan geen stats bij maar ik kan je wel vertellen dat hij het eerste jaar wat moeite heeft om te scoren. Hij scoorde bij mij slechts 12 keer :P 2e seizoen ging t al een stuk beter en had hij er iets van 25.

Geplaatst

Vragen Topic

ja, daar had ik hem al gevonden, ik probeer het nog wel 1 seizoen uit met hem =)

iemand nog een goede DL (linker verdediger) voor me? moet naar Roda JC willen en mag niet meer dan 2 mil kosten !

Geplaatst

Vragen Topic

miss mike zonneveld.. ik weet niet zeker of ie naar roda wil komen maar volgens mij kun je hem wel voor 2 miljoen of minder halen ;)

Geplaatst

Vragen Topic

Akram Roumani van Genk is ook wel een aardige linksback :)

Geplaatst

Vragen Topic

Ik vind het nou niet zo'n groot talent, er zijn wel betere Braziliaantjes. En je talenten kun voortaan beter hier posten:

http://manutd.fminside.net/forum/viewtopic.php?t=375

Geplaatst

Vragen Topic

eey ik heb 2 vraagjes, hoe kan je iemand op een andere positie laten spelen(dat ie daar ook goed in wordt) en met arsenal zoek ik een goeie invaller achter henry en niet al te duur

Geplaatst

Vragen Topic

eey ik heb 2 vraagjes, hoe kan je iemand op een andere positie laten spelen(dat ie daar ook goed in wordt)

Dat kan je bij de training instellen ;)

en met arsenal zoek ik een goeie invaller achter henry en niet al te duur

Matusovic of Zurawski :)

Geplaatst

Vragen Topic

met arsenal zoek ik een goeie invaller achter henry en niet al te duur

De zojuist genoemde spelers zijn inderdaad prima.

Anders: Sonny Andersson (Rayyan), Jurgen Cavens (Germinal B.), Carlos Ruiz (Amerikaanse ploeg)...

En nog een Amerikaanse spits, ik kan niet op de naam komen.

Edit; Ante Razov!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]