Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Vragen Topic

Ja 180k ja, hoef je niet gelijk stoer te doen met je :roll: hoor :roll:

Ik zal eens naar Edje kijken.

Edit: Bovendien klopt het wat ik zeg, 180 ton is 180 duizend :roll:

Ed de Goey is te duur

• Antwoorden 260
  • Weergaven 803
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Vragen Topic

Ja maar hij bedoeld dus 1,8 ton.. :cab:

Oké misschien kan nu iemand zijn vraag beantwoorden?

Geplaatst

Vragen Topic

voor 180K heb je niet echt goede keepers...... ben ik bang :(

Geplaatst

Vragen Topic

Heb ook een 2de keeper nodig, heb een budget van 27 miljoen.

Iemand Suggesties?

Geplaatst

Vragen Topic

Ik heb met Hull een keeper nodig, ik heb al geprobeert wat te lenen maar niemand wil, ik heb nog maar 180 ton over en een keeper ontbreekt in mijn selectie, althans een goede. Iemand?

Wat ik zou doen, is via de filter naar een goede keeper zoeken. Vul de belangrijkste keepers eigenschappen in op 11 of 12, laat hem speuren naar een goedkope kracht. Dan vind je altijd wel een aardige doelman, is mijn ervaring. En anders gewoon de Engelse teams afstruinen naar een goedkope kracht ;) Dat dan weer aan de hand hiervan:

(http://manutd.fminside.net/gidsen/index.php?act=Answer&cid=23&id=191)

1. DOELMAN

Hoofdattributen:

Balbehandeling

Reflexen

Belangrijk

Communicatie

Eén tegen eén

Hoge Ballen

Uitkomen

Handig

Springen

Uittrappen

Uitwerpen

Anticipatie

Positiespel

Bewegelijkheid

Pas op met

Uitkomen Op Voorzetten – Lees deze eigenschap als: ‘Neiging om uit te komen op voorzetten’. Als een doelman een 20 heeft voor deze eigenschap, zal hij zo vaak mogelijk uit zijn goal komen om een voorzet voor de aanvaller’s neus weg te pikken. Als een keeper een 1 heeft voor deze eigenschap zal hij bijna altijd op zijn lijn geplakt blijven staan.

Neig. Bal Te Boksen – Een doelman met een hoge waarde voor deze eigenschap zal alle ballen in zijn buurt proberen weg te boksen met zijn vuisten. Een keeper met een lage waarde voor deze eigenschap zal vooral proberen de bal zo snel mogelijk klem te hebben.

Excentriciteit - Dit is een eigenschap die alleen keepers hebben. Toch is een hoge waarde voor excentriciteit meestal niet zo positief. Marc Vaughan zegt daar over:

'20 means very eccentric, 1 not very eccentric.

Eccentricity is generally thought of as 'bad' for a keeper as it might lead to them doing unusual things (ie. coming up for a goal-kick, trying to dribble past players etc.).'

Vrij vertaald:

20 betekend zeer excentriek, 1 niet echt excentriek.

Excentriciteit is over het algemeen beschouwd als 'slecht' voor een doelman, omdat het kan leiden tot rare acties. (Bijvoorbeeld voor uitkomen voor een doeltrap, langs spelers proberen te dribbelen enzovoorts.).

Geplaatst

Vragen Topic

dat klopt niet wat je zegt 1 ton is 100.000 euro dus 180 ton is 18.000.000 euro

Maar een goede keeper dat is: Leyenda. ( 24 jaar en 25.000 euro )

Geplaatst

Vragen Topic

zoek eens op Siza Blamini, een Namibier die wel degelijk een balletje kan stoppen..

Geplaatst

Vragen Topic

Okay, maar mijn Hull game is ff tijdelijk gestopt ;)

Nu ben ik met Barcelona, ik wil een DMC kopen en kan kiezen tussen Javier Mascherano en Daniele de Rossi, wie ? :) Ze kosten 10 miljoen en 24 miljoen, ik heb er zo'n 27.

Geplaatst

Vragen Topic

De Rossi.

Is beter én een Europeaan. :)

Geplaatst

Vragen Topic

Ik speel ondertss ook met La Piedad, maar ik vond de spelers nogal slegt, dus hebbik 19 nieuwe spelers gekocht (!) waarvan der 10 opt veld staan, de spelers hebbe redelijke ratings (gemiddeld ongeveer 7) , maar toch sta ik gigantisch slegt, ookal heb ik al tactieken van anderen gebruikt die bij hen wel goed werken, kan dit komen doordat ze nog niet goed op mekaar ingespeeld zijn, en moet ik dus gewoon wachte, of ben ik gewoon slegt? :)

Geplaatst

Vragen Topic

Ik denk dat de spelers die je opstelt misschien niet passen bij de rol die van ze verwacht word in een tactiek. Ik merk dat meer en meer, volgens mij is het in FM nog veel belangrijker dan in CM0304 om een tactiek te maken die aangepast is op de kwaliteiten van je spelers.

Geplaatst

Vragen Topic

ja dat zou wel kunne, mar kheb ondertss ff verder gepeeld met 4-2-3-1 Att met aanvalllende backs, en kheb 5 matche op rij gewonne met dezelde spelers zodat ik van de 14e naar de 2e plaats ben gegaan :pray:

Geplaatst

Vragen Topic

Goeie SCORENDE spits voor Top Oss , max. 230k.

Alvast bedankt.

Geplaatst

Vragen Topic

Meija ?

Je kunt natuurlijk ook een speler proberen te huren. Het is vrij lastig je hierin advies te geven, je moet vooral goed scouten :)

Geplaatst

Vragen Topic

Ik heb nu een goeie 32jarige spits , maar moet nog 2/3 maanden wachten op hem :(

Geplaatst

Vragen Topic

Ivan Rene Valenciano :)

Geplaatst

Vragen Topic

misschien had je donny de groot kunnen proberen of edilson

Geplaatst

Vragen Topic

Voor Leverkusen zoek ik een Europese verdedigende middenvelder die maximaal 3 miljoen euro mag kosten.. ideetjes?

Geplaatst

Vragen Topic

Radoslaw Kaluzny

Geplaatst

Vragen Topic

Ik heb er al 1 :) Toch bedankt. ;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]