Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Vragen Topic

ik heb cavenaghi verkocht en voor dat geld heb ik Salomon Kalou, Robinho, Gaven, Mokoena, Mikel en Guarin gekocht. :lol:

Voor hoeveel heb je Cavenaghi verkocht?

Ik had hem als ik jou was nog een jaar gehouden, het is echt een heerlijk spits en scoort steeds meer hoe langer hij bij je team zit. 8)

• Antwoorden 260
  • Weergaven 799
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Vragen Topic

ik heb cavenaghi voor 30 miljoen verkocht mokoena doet het erg goed bij mij 3 invalbeurten en 4 goals en 2 assists :|

Geplaatst

Vragen Topic

ik heb een bod van chelsea gekregen van 30 miljoen op sneijder terwijl hij 13 miljoen waard is maar weet iemand een goeie (talentvolle) aanvallende middenvelder? hij hoeft geen super goeie verdedigende eigenschappen te hebben want ik speel met 2 vm c's ik heb een transferbudget van een dikke 50miljoen

Geplaatst

Vragen Topic

Als je nu een transferbudget van 50 miljoen hebt en als je Sneijder verkoopt komt daar nog eens 30 miljoen bij dan heb je een budget van 80 miljoen. Daar kan je denk ik wel een aardige amc voor kopen zonder hulp :lol:

Geplaatst

Vragen Topic

dat moet je niet doen.. sneijder kun je later voor minstens 50 miljoen verkopen ;)

Geplaatst

Vragen Topic

Als je nu een transferbudget van 50 miljoen hebt en als je Sneijder verkoopt komt daar nog eens 30 miljoen bij dan heb je een budget van 80 miljoen. Daar kan je denk ik wel een aardige amc voor kopen zonder hulp :lol:

jah maar een probleem is dat veel spelers niet naar mij toe willen zoals freddy adu naldo(zit nu ook bij real madrid dus wel logisch).

Geplaatst

Vragen Topic

maar weten jullie nog een vervanger?

Geplaatst

Vragen Topic

gewoon niet doen :cab: en anders miss d'allesandro van Wolfsburg of tuncay misschien

Geplaatst

Vragen Topic

gewoon niet doen :cab: en anders miss d'allesandro van Wolfsburg of tuncay misschien

d'allesandro zit bij bayern en tuncay bij real madrid

Geplaatst

Vragen Topic

maar ik ga hem niet verkopen heb toch geld zat en ik doe het nu ook goed in de champions league dus heb ik hem wel nodig

Geplaatst

Vragen Topic

Ik heb Wesley Sneijder net verkocht aan Real Madrid voor € 53.000.000 en ik krijg nog eens € 30.000.000 na 30 wedstrijden. Dus hij is meer waard dan € 30.000.000 lijkt me.

Geplaatst

Vragen Topic

ik had sneijder in mijn ajax game verkocht voor 40 mil aan Chelsea, en er zijn ZAT beter spelers dan Sneijder, hijs alleen speciaal omdatie AM RLC is, maar met je huidige transferbudget kan je ook al:

Diego, Montolivo kopen (allebei misschien nog wel)

Geplaatst

Vragen Topic

ik had sneijder in mijn ajax game verkocht voor 40 mil aan Chelsea, en er zijn ZAT beter spelers dan Sneijder, hijs alleen speciaal omdatie AM RLC is, maar met je huidige transferbudget kan je ook al:

Diego, Montolivo kopen (allebei misschien nog wel)

:no: Sneijder is de beste speler van fm

Geplaatst

Vragen Topic

I don't agree. Hij kan leuk uitgroeien, maar er zijn veel meer andere spelers die even goed en zelfs beter kunnen worden. En vaak ook beter worden. :)

Geplaatst

Vragen Topic

Sneijder beste speler FM :mrg: :no: Ballack,D'Allesandro enz veel beter

Geplaatst

Vragen Topic

Aimar is heel goed, maar niet de beste ;)

Geplaatst

Vragen Topic

bij mijn ajax ging aimar naar barcelona voor een 112miljoen euro :|

Geplaatst

Vragen Topic

Ja, en Kaká, en Xabi Alonso(als spelmaker dus) ;)

Geplaatst

Vragen Topic

Mja, misschien wel ja. Als spelmaker iig wel. Maar als inschuivende AMC niet. Maar Als spelmaker niet..whatever, ik val in herhaling :cab:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]